Kirjoittaja Aihe: Tietoa klipsijatkoja himoaville  (Luettu 247701 kertaa)

Prada

• Vieras
Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville
« Vastaus #375 : 28.10.10 - klo:10:17 »
Kyselisin samaa kuin jessicah:

Minulle on tulossa klipsipidennykset, joiden tiedän olevan liian kellertävät omaan hiukseeni verrattuna. Ajattelin siis taittaa keltaisuutta hopeashampoolla pois. Millainen sekoitus tulisi tehdä, kuinka kauan hiuksia pitäisi liottaa siellä ja kannattaako sekaan laittaa myös hoitoainetta? Minulla on Wellan Lifetex-hopeashampoo.

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #376 : 28.10.10 - klo:12:18 »
Mä olen tuunaillut kilipsipidennyksia ihan vaahtoväreillä. Tosin violettia sisältävien värien kanssa kannattaa olla tarkkana, ne imaisevat sitä violettia erittäin herkästi, ja ovat sitten lilat sen jälkeen... Että testaten vaan.

Prada

• Vieras
« Vastaus #377 : 28.10.10 - klo:12:33 »
Kiitos, täytyy olla varovainen ja testata johonkin pieneen osioon ensin! :) Yksi asia tuli vielä mieleeni, kannattaako shampoo vaahdottaa jo käsissä ja hieroa suoraa hiuksiin vai pistää ne vain "likoamaan" lämpimään veteen, jossa on hopeashampoota?

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #378 : 28.10.10 - klo:14:31 »
Itse levitin vaahtovärit ihan suoraan kuiviin hiuksiin, ja huuhteluvaiheessa sitten pesin shampoolla.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 19.11.10 - klo:18:06 »
 <3 Sain tänään tilaamani klipsijatkot Hairtradelta. Ihanat! <3 Tilasin 18" ja nää on kyllä tosi pitkät. 14" olisi ollut omien hiusten pituiset, mutta en tilatessa tajunnut sitä, vaan luulin niiden olevan liian lyhyet. Mulla on vain kolme pisintä nauhaa päässä ja näyttää hyvälle. Pitää treenata huomenna lisää näillä, jos vaikka saisin kaikki kerralla päähän ilman, että klipsit törröttää. Väri osui nappiin, eli 1B Natural black eli ihan tummanruskeat, melkein mustat.

Onko teillä nämä klipsijatkot samanpituiset kuin omat hiukset vai pidemmät? Eli tuuhennokseen vai lisäpituuteen?

Poissa PlatineBlond

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #380 : 19.11.10 - klo:21:17 »
Olisko kellään laittaa kuvia klipsijatkoista? :) Itselleni on taas tullut kauhea himo hankkia pidennykset, mutta ei raha tilanne oikein salli tällä hetkellä. Hairtradella oli tosi halpoja, mutta pitäisi olla luottokortti tai jotain. :( Huuto.netistäkin katselin ja pari suht. edullista löytyi.
Kuinka suuria eroja noissa aidoissa hiuksissa on? Siis että ovatko ne aivan tikkusuoria vai laineikkaita? Omat hiukset kun eivät ole ihan suorat, mutta eivät ihan kunnolla laineillakaan, niin on varmaan aika hankala löytää just sopivia hiuksia? Kesällä ostin yhden tekokuituraidan ja sitä ei kyllä yhtään pystynyt pitämään. Se oli aivan suora, joten paistoi hiuksista selvästi.

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #381 : 21.11.10 - klo:12:16 »
^ Kihara hius on usein "liian kiharaa" ja semmoista teollisen näköistä jotenkin. Suora hius kuitenkin ottaa helposti muotoa, ihan kun pidät letillä tai vaikka jonkunmoisen nutturan kyhäät, niin lainetta tulee. Eli hanki mieluummin suoraa. Aitohiuksisia voi myös kihartaa.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 11.01.11 - klo:18:51 »
Joulukuun alussa tilaamani uudet pidennykset tulivat viimein ja ovat superihanat <3. Tilasin Foxy Locks merkkiset ja ovat yksiä parhaimpia mitä olen kokeillut. Aitoa remy- hiusta, todella silkkiset ja pehmeät ja sävykin matsasi täydellisesti. Ovat myös paksummat kuin muut mitä olen kokeillut, setissä on 160 grammaa. Pidennysten latvat saavat myös kunniamaininnan, ovat todella hyvässä kunnossa ja leikattu "suoraan"

www.foxylocksextensions.com
  Tuolta voi käydä lukemassa lisää :). Hintakin oli tuolle deluxe-setille (enemmän hiusta) varsin edullinen laatuunsa nähden. Sivut näyttävät vähän alkeellisilta ja aluksi hieman epäilyttikin tilata tuolta.. Postituksessa meni melkein kuukausi, mutta pidennykset ovat odottamisen arvoiset. Youtubessa voi käydä katsomassa yrityksen omistajan kanavaa, jossa on paljon videoita koskien näitä pidennyksiä :)

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 11.01.11 - klo:20:28 »
Kuinkakohan monta yksittäistä klipsiä kannattaa tilata jos haluaa tehdä raitoja?  ??? Ei viitsis kauhean montaa ylimääräistä ostaa..
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 27.01.11 - klo:13:36 »
Riippuu ihan siitä miten monta raitaa sä meinasit laittaa.  ;D Kurkkaa Ebaysta jos sulla on luottokortti, löytyy tosi halvalla. Mullakin on itseasiassa yhdet klipsit koko pään pidennystä varten jemmassa... Varmaan tarvii tilata hiusnauha niille.  :3 Kun en osaa päättää ottaisinko pidennykset vai en, niin voisin baari/viikonloppukäyttöön laittaa klipseillä.

Poissa PlatineBlond

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #385 : 31.01.11 - klo:21:50 »
Ei kellään olisia kuvia omista hiuksista? :D Siis pidennyksien kans. :D

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 01.02.11 - klo:20:36 »
Tilasin vaaleanpinkit dreamhairista-vai-mikä-se-nyt-on. Siellä oli aiemminkin kommetteja tyyliin "eihän nää oo pinkit" ja ei ne kyllä olekkaan! Siis ainakin jos tarkastelee kirkkaassa päivänvalossa.  :P Aion silti käyttää, ei ne niin huononnäköiset kuitenkaan ole että jäisi kokonaan käyttämättä.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 15.02.11 - klo:09:54 »
Katselin Ebaysta klipsipidennyksiä, kun himottaa se pitkä tukka  ::) Parit punaiset löysin, mutta osuuko sitten saman väriseksi oman reuhkan kanssa. Joten mietin, että voiko/kannattaako noita värjätä? Jos tilaa vaaleat ja värjää ne sitten samalla värillä kuin oman pään?

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #388 : 15.02.11 - klo:12:41 »
Sain kahdet klipsipidennykset lahjaksi. Toiset ovat punaiset ja toiset ruskeat. Ihan kivannäköiset ja vaikuttivat siltä, että ne ovat päässä ihan kohtuullisen tukevasti. En usko, että kuitenkaan tulen käyttämään niitä (ainakaan hiukset auki), koska päässäni on visio siitä miten heilautan hiuksiani jossakin julkisessa paikassa ja klipsit vain lentelevät  ;D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 15.02.11 - klo:13:01 »
Katselin Ebaysta klipsipidennyksiä, kun himottaa se pitkä tukka  ::) Parit punaiset löysin, mutta osuuko sitten saman väriseksi oman reuhkan kanssa. Joten mietin, että voiko/kannattaako noita värjätä? Jos tilaa vaaleat ja värjää ne sitten samalla värillä kuin oman pään?
Jos sä meinaat niitä oikeasti punaisia niin ne on sitten ihan kirkkaan punaiset, näyttää tosi mageelta mustan seassa mutta jos laittaa koko päähän niin varmaan muistuttaa peruukkia, kun ne ei haalistu ja omat tuppaa haalistumaan aina kuitenkin. Suosittelen ottamaan aika vaaleat ja värjäämään itse. Kovin montaa kestovärjäystä en suosittele, mulla on nyt omissani yksi värinpoisto 15min vaikutusajalla ja 2x kestoväri ja on aikamoista hamppua jo. (Tilasin samaa väriä kuin aiemminkin mutta nyt tuli liian tummaa, kokeilin hoituuko silti kestovärillä ja jäi liian tummaksi joten vaalennusta ja uudelleen samainen kestoväri. En suosittele tekemään värinpoistoa pidennyksille vaikka omani onnistuikin.)

Sain kahdet klipsipidennykset lahjaksi. Toiset ovat punaiset ja toiset ruskeat. Ihan kivannäköiset ja vaikuttivat siltä, että ne ovat päässä ihan kohtuullisen tukevasti. En usko, että kuitenkaan tulen käyttämään niitä (ainakaan hiukset auki), koska päässäni on visio siitä miten heilautan hiuksiani jossakin julkisessa paikassa ja klipsit vain lentelevät  ;D
Mulla on sama vika, aluksi ajattelin että tilaan hiusnauhan että teen klipsipidennykset mutta on vaan kauhukuvat päässä miten ne sitten liukuu tanssahdellessa irti ja joku tulee sanomaan "hei sun tukka roikkuu".  ;D Päädyin laitattamaan taas ompeleilla, pysyypähän ainakin kiinni.