Katselin Ebaysta klipsipidennyksiä, kun himottaa se pitkä tukka
Parit punaiset löysin, mutta osuuko sitten saman väriseksi oman reuhkan kanssa. Joten mietin, että voiko/kannattaako noita värjätä? Jos tilaa vaaleat ja värjää ne sitten samalla värillä kuin oman pään?
Jos sä meinaat niitä oikeasti
punaisia niin ne on sitten ihan kirkkaan punaiset, näyttää tosi mageelta mustan seassa mutta jos laittaa koko päähän niin varmaan muistuttaa peruukkia, kun ne ei haalistu ja omat tuppaa haalistumaan aina kuitenkin. Suosittelen ottamaan aika vaaleat ja värjäämään itse. Kovin montaa kestovärjäystä en suosittele, mulla on nyt omissani yksi värinpoisto 15min vaikutusajalla ja 2x kestoväri ja on aikamoista hamppua jo. (Tilasin samaa väriä kuin aiemminkin mutta nyt tuli liian tummaa, kokeilin hoituuko silti kestovärillä ja jäi liian tummaksi joten vaalennusta ja uudelleen samainen kestoväri. En suosittele tekemään värinpoistoa pidennyksille vaikka omani onnistuikin.)
Sain kahdet klipsipidennykset lahjaksi. Toiset ovat punaiset ja toiset ruskeat. Ihan kivannäköiset ja vaikuttivat siltä, että ne ovat päässä ihan kohtuullisen tukevasti. En usko, että kuitenkaan tulen käyttämään niitä (ainakaan hiukset auki), koska päässäni on visio siitä miten heilautan hiuksiani jossakin julkisessa paikassa ja klipsit vain lentelevät 
Mulla on sama vika, aluksi ajattelin että tilaan hiusnauhan että teen klipsipidennykset mutta on vaan kauhukuvat päässä miten ne sitten liukuu tanssahdellessa irti ja joku tulee sanomaan "hei sun tukka roikkuu".

Päädyin laitattamaan taas ompeleilla, pysyypähän ainakin kiinni.