Kirjoittaja Aihe: Sävyttävät päivävoiteet  (Luettu 34805 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Sävyttävät päivävoiteet
« Vastaus #240 : 22.05.11 - klo:11:23 »
Onko kenelläkään kokemuksia Clarinsin uudesta HydraQuench Tinted Moisturizer -sävyttävästä päivävoiteesta?  :)
Mä sain näytetuubin tosta sävystä 4, joka on tähän aikaan vuodesta tosi tumma. Kädelle testattuna kuitenkin häivyttyi yllättävän hyvin. Vähän vahva tuoksu tossa kyllä on. Mutta voin laittaa käyttökokemuksia myöhemmin jos tota kasvoille päädyn laittamaan sitten kun olen ruskeampi :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #241 : 12.06.11 - klo:13:02 »
Käväisin Stockalla hakemassa näytteen Lancomen Hydra Zen Neurocalm sävyttävästä päivävoiteesta, testasin sitä eilen ja oli tosi jees :ts Peitti hieman ja sävytti mukavasti, harkitsen ehdottomasti ostavani tätä jokapäiväiseen kesäkäyttöön! Testasin vaaleinta sävyä joka oli nyt passeli mutta en tiedä jääkö kesän mittaan liian vaaleaksi... Ainut mikä kirpasee on hinta... Mullakin jätti ihon turhan kiiltäväksi joten sipaisin kevyesti irtopuuteria t-alueelle ja tämä riitti varsin hyvin, iho pysyi terveen hehkuvana koko päivän! Teki älyttömän luonnollisen mutta silti tasaisen pohjan, tykkäsin kovasti :) Peitin kyllä silmänaluset erillisellä peiteaineella.

edit! tänään kokeiltuna jätti matan pinnan ??? tai ainakin mattaisemman kuin eilen, mutta silti kuulaan! Kiva :) Plussaa myös se, että pieni määrä riittää koko kasvoille.
« Viimeksi muokattu: 12.06.11 - klo:14:48 kirjoittanut rrimma »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 04.05.12 - klo:12:03 »
Onko joku kokeillut niitä Lumenen uusia(?) sävyttäviä?

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #243 : 13.05.12 - klo:18:16 »
Mun ehdoton lemppari sävyttävistä päivävoiteista on LdB:n sävyttävä päivävoide. Ja tässä tuotteessa hintalaatusuhde on ihan ihan loistava :) Näin keväällä sävy on hieman liian tumma mutta kun maltillisesti levittää niin ei jää näkyviä rajoja. Lumenen vanhasta sävyttävästä päivävoiteesta en tykännyt yhtään, kesällä tuppasi monesti tulemaan vähän hiki kun töihin meni ja sitten sai loppupäivän olla kaula ja hiusraja laikukkaana, LdB:llä ei ole tuota samaa ongelmaa :) Joka kesäinen luottotuotteeni <3

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 17.05.12 - klo:13:21 »
^Olisko sulla heittää ton LdB:n inciä?

Lumenelta on vissin tullut uusi sävyttävä päivävoide kahdessa sävyssä. Onko joku kokeillut?

Laura Mercierin öljytön sävyttävä kuulostaa lupaavalta. Siitä on vaan sen verran paljon sävyjä saatavilla, että aika hankala tilata netistä. Saakohan sitä esim. Ruotsista tai Tallinnasta jostain?
« Viimeksi muokattu: 18.05.12 - klo:21:44 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #245 : 08.07.12 - klo:18:16 »
^ Kävin kesäkuun alussa Tukholmassa niin ainakin NK-tavaratalossa myydään Laura Mercier'tä. En sitten tiedä, miten täydellisellä valikoimalla, mutta luulisi tuollaisen menestystuotteen olevan myynnissä kaikilla ständeillä.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa anilliini

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #246 : 25.06.13 - klo:15:31 »
Onkohan kenelläkään vinkkejä sävyttävän päivävoiteen valintaan. Olen kyllästynyt meikkivoiteisiin kun peitettävääkän ei nykyisin ole hirveästi. BB ja CC voiteista en ole erityisemmin innostunut ja oikeaa sävyäkin on ollut vaikeaa löytää. Minulla on todella vaalea, vähän kellertävä iho. Ehkä täytyy vain mennä jonnekin kosmetiikkamyymälään kyselemään. Haluaisin kuitenkin jonkin kohtuuhintaisen, mutta niinhän se usein on että halvoista ei vaan aina löydy sopivaa.

Entä vaihtoehtoisesti joku todella kevyt meikkivoide? Silloin kun en halua läträtä meikkivoidetta koko naamalle olen sekoittanut meikkivoidetta sellaiseen heleyttävään primeriin. Toiminut ihan hyvin kun en ole muutakaan keksinyt.
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 25.06.13 - klo:23:13 »
Kosteusvoiteeseen tai aurinkorasvaan voi myös kokeilla sekoitella, olen itse täysin luopunut etsimästä sävyttävää päivävoidettakun niissä trendi tuntuu olevan sävyttää naama oranssiksi..
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 26.06.13 - klo:08:06 »
Todella kevyt meikkivoide voisi olla Mac Face & Body. Tai kokeile Macilta pelkkää Mineralize Skinfinishiä - antaa iholle kauniin pinnan ja tasoittaa hieman väriä, mutta ei peitä liikaa.

Samaa mielta naapion kanssa noista sävyttävistä päivävoiteista. Cliniquella oli aikanaan kelvollinen (olikohan nimeltään Almost Makeup), mutta menivät sen lopettamaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 05.10.15 - klo:18:05 »
Alterran sävyttävä päivävoide on jännä (kuva pakkauksesta). Sävy Naturell näyttää tuubista otettuna tummalta, mutta kasvoille levitettäessä väriä on kuitenkin sen verran vähän, ettei se kasvoilla juuri näy. Jännintä tuotteessa on kuitenkin haju - se on tosi makea ja esanssinen, ei sitä hajun puolesta uskoisi kasvovoiteeksi. Tuoksu yrittää ilmeisesti muistuttaa karpaloa, mutta se sopisi ennemminkin karkkiin kuin päivävoiteeseen.

Yksin käytettynä voide tuo vähän aika luonnollista sävyä kasvoille, jos laittaa ohuen kerroksen. Tosin paksua kerrosta tällä ei pystyisikään tehdä, sillä levittäminen ei onnistu enää kunnolla ja lopputulos jää rumaksi. Tämä on aika huono työstettävä, ainakin itse koen että tämä pitää levittää melko nopeasti ettei ala rullaantumaan.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 06.10.15 - klo:07:59 »
Kosteusvoiteeseen tai aurinkorasvaan voi myös kokeilla sekoitella, olen itse täysin luopunut etsimästä sävyttävää päivävoidettakun niissä trendi tuntuu olevan sävyttää naama oranssiksi..

Mä sekoitan aina Lumenen CC-voidetta kasvovoiteeseen, seerumiin tai aurinkovoiteeseen. näin saa tarpeeksi kevyen tai peittävän pinnan tarpeen mukaan. Yleensä sävyttävät päivävoiteet tuppaa olemaan mulle liian rasvaisia ja tällä pystyn kontrolloimaan myös koostumusta (talvella kosteuttavampaa, kesällä kevyempää).
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 03.11.15 - klo:10:04 »
Voin lämpimästi suositella Acn BB-voidetta tarpeeksi vaalean ja neutraalin värisen sävyttävän päivävoiteen etsijälle. Peitto on hyvin maltillinen, sopii juuri niille meikittömille päiville, kun kuitenkin haluaa hieman tasoitusta ihon sävyyn. Ei tarvitse puuterointa, pysyy tosi kauniina koko päivän (ja kestää rankan treenin!) ja on kohtalaisen mattapintainen. Kostetustehoja ei ole ihan hirveästi, itse levitän alle aina toisen voiteen tai seerumin.