Kirjoittaja Aihe: Rasvaisen ihon hoitovinkit  (Luettu 10335 kertaa)

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
Vs: Rasvaisen ihon hoitovinkit
« Vastaus #60 : 22.02.12 - klo:12:38 »
Kiitos tästä vinkistä zubi! Apteekista ilmeisesti löytyy? :)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 22.02.12 - klo:17:46 »
^ Juu, apteekistapa hyvinkin. Tosiaan aika kallista tavaraa, koska tuubi kuluu nopeasti. Mutta muuten olen ollut tyytyväinen!

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #62 : 01.03.12 - klo:12:15 »
^ Joo näin mä vähän oletinkin, mutta jos kerran toimii niin aina sen vuoksi voi vähän enemmänkin maksaa. Eikun apteekkiin jahka parin päivän päästä taas rikastun.  ;)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 02.03.12 - klo:13:41 »
Mulla on hieman rauhoittunut iho sen jälkeen kun aloin käyttämään tätä voidetta:
http://www.avene.fi/tuotteet/rasvainen_iho/cleanance_antishine_regulating_lotion

Mikään kovinkaan riittoisa tuote ei ole kyseessä eikä yksin riitä kosteuttamaan ihan kuivinta talvi-ihoa, mutta pahimman rasvoittumisen olen saanut kuriin ja olen kyllä siitä tosi iloinen! Tekee ihon mattapintaiseksi (omaan makuuni jopa liiankin) ja meikki pysyy helpommin siistinä. Tosin jos on paljon näppyjä/arpia niin eihän mikään meikki niin supersiistinä ainakaan mulla pysy, mutta kyllä tämä ajaa asiansa. Aion käydä ostamassa toisenkin tuubin, ensimmäinen kun on kuukauden käytön jäljiltä jo loppu.

Olen laittanut blogini linkkilistaan amazon.uk:n, enkä syyttä, sillä sieltä saa Avenen tuotteita törkyhalpaan. Viidelläkympillä (sis. postarit) saa jo ison kasan tuotteita, jotka ovat Suomessa sikakalliita :o
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #64 : 29.09.18 - klo:21:45 »
Mulla on aina ollut rasvainen iho, missä mikään meikkivoide /puuteri ei ole pysynyt kunnolla muutamaa tuntia pidempään. Iho kiiltelee jo tunnin päästä ja lähes kaikki ripsarit leviää silmäluomiin.
Jouduin nyt päänahan ongelmien vuoksi aloittamaan isotretinoin actavis kuurin ja nyt muutaman viikon jälkeen huomaan selvästi eron kasvoilla. Meikkiä ei tarvi korjailla jatkuvasti ja ihokin näyttää tasaisemnalta. Toki huulet kuivaa ym mutta ompa ihana tunne kun naama ei valu rasvaa.  :D
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #65 : 30.09.18 - klo:13:14 »
Jos jaksaa tehdä edes muutaman happokäsittelyn iholle joka viikko, niin olen huomannut sen hillitsevän ihon kiiltelyä selvästi. Käytän joko salisyyli- tai glykolihappokuorintaa, ja vaikka iho saattaakin olla hankala meikata hiukan hilseilevän sekä pintakuivan ihon takia muutaman päivän, on se silti mielestäni parempi vaihtoehto kuin rasvaa tihkuva nassu.

Samoin öljyllä ihon kosteuttaminen iltaisin yötä vasten vähentää ihon rasvaisuutta. Mie en käytä mitään kosteutusta päivisin meikin alla, mutta iltaisin laitan hapella rikastettua kookosöljyä kasvoille ja se tuntuu vähentävän ihon rasvaisuutta.