Oon nyt jonkun päivän käyttänyt kookosöljyä deodoranttia, pessyt kainalot ilman saippuaa karhealla sienellä ja voi ruoja, että haisen pahalle. Luin netistä, että pari viikkoa pitää kestää, että hikirauhaset puhdistuu, mut jos alan lemuamaan tällaiselle hetkessä, niin en jaksa kyllä kauaa haisunäätänä kärsiä 
Mun oli pakko luovuttaa, haisin niin kitkerälle jo parin tunnin kuluttua kookosöljyn laitosta ja ei tuota lemua kestä koko päivää ihmisten ilmoilla. Lisäksi vaikka pesin kainalot karhealla sienellä ei haju tuntunut lähtevän pois ja saippuaahan ei myöskään saa käyttää, kun kookosöljyä kainaloihin käyttää.
Mainitsin jo tuolla vähäisen ihonhoidon-ketjussa, että ensi viikolla taidan kokeilla meine basea kainaloihin, kun kotona oleilen, eikä niin haittaa, vaikka haisisikin. Netistä luin, että suolaa siis liotetaan veteen ja sillä sivellään kainalot, mutta mitään pitkäaikaista hajuttomuutta tuossa jutussa ei luvattu. Saapi nähdä.
Mulla valitettavasti parhaiten tepsii suihkutettavat dödöt, joissa on hajustetta mukana ja tarvisin jonkun tuoksuttoman ja luonnollisen vaihtoehdon, mutta eipä ole vielä vastaan tullut, vaikka kaikkia mahdollisia deodoranttejakin on tullut kokeiltua