Kirjoittaja Aihe: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet  (Luettu 34867 kertaa)

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #105 : 01.06.17 - klo:00:05 »
Olen löytänyt Lidlin Cien Sensitive sarjasta toistaiseksi pari hyvää tuotetta, nestemäinen käsisaippua pumppupullossa (500ml) ja body lotion (275ml). Käsisaippua on mukavan hellävärainen, sisältää glyseriiniä ylhäällä incissä, tätä menossa toinen pullo. Body lotion kans oikein hyvä, mukava emulsiomainen koostumus eikä sisällä mitään ylimääräistä, tätä voisin ajatella hankkivani myös lisää. Lisäksi olen löytänyt vakkaridödön tältä erää lidlistä, Natural Minerals 48h antiperspirantti. Hyvä mieto, raikas, neutraali tuoksu ja pitää itselläni tarpeeksi hyvin.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 11.06.17 - klo:19:53 »
^
Tykkäsin kanssa tosta kropparasvasta, mutta sitten alkoi ilmaantua näppyjä reisiin. Jätin nyt vähäksi aikaa pois, jos johtuu tuosta rasvasta, mutta en oikeen keksi mikä ihme siinä voisi näppyjä aiheuttaa... Muuten oli hinta ja laatu kohdillaan kyllä! Pitää vielä testata hajusteeton hiustenhoitoaine.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #107 : 28.06.17 - klo:20:29 »
Itse olen käytellyt jo lukuisia tuubeja Lidlin Urea 10% jalkavoidetta. Hieman lirumpaa kuin jotkut vastaavat mutta kosteustehot tosi hyvät. Sitten kun vaan muistaisi joka ilta rasvailla  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #108 : 28.06.17 - klo:21:48 »
Onko kukaan innostunut kokeilemaan Lidlin bb-voidetta? Sitä on ilmeisesti kahdessa sävyssä. Huokea hinta houkuttelisi, mutta iho sen verran haastava etten tiedä uskallanko ottaa riskiä sen räjähtämiseen.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 09.09.17 - klo:08:21 »
Mä bongasin Lidlistä geelikynsilakkoja. Värejä oli ehkä 9 erilaista, pääosin punaista, muutama lilahtava ja yksi nude. Lisäksi geelipäällyslakka. Nappasin mukaani yhden luumuun taittavan punaisen ja päällilakan ja kokeilin. Ihan uskomattoman hyvä laatu!!! Kynsilakka peittää jo yhdellä kerroksella ja päällilakka tekee kunnon kiillon. Lakat on nyt olleet virheettöminä 4 päivää, mikä ei mulla kyllä yleensä tapahdu. Hintaa näillä oli 2,49 € kpl.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 08.01.18 - klo:11:53 »
Kuka muu on pongannut, että Lidliin lanseerataan uusi kosmetiikkamerkki La Luxe Paris? :) Itse ainakin odotan sarjassa olevia halpispuutereita, sillä olen puutereiden massahajoittaja ja onnistun aina pudottamaan kaikki puuterit. Tästä syystä ostan aina suht edullisia puutereita, muta esim. Essenceä on todella rajatusti saatavilla ja välillä tuntuu, että puutereita joutuu metsästämään kun halpiksia ei kaikkialta saa. Lidli sentään on aika monessa paikassa. Myös sarjan uudet mascarat näyttää lupaavilta.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 10.01.18 - klo:14:36 »
Mulla on ollut joskus yhtä Lidlin mascaraa, mutta se oli kyllä superhuono, kumiharja oli tosi jäykkä ja piikikäs ja massa rutikuivaa. Nuo La Luxe Parisin meikit näytti kyllä esitteessä houkuttavalta, varsinkin kuolasin poskipunia ja luomiväreissäkin oli tosi hyvät neutraalit sävyt.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 10.01.18 - klo:14:42 »
Minulla on myös ollut kokeilussa noita Cien-meikkejä ja mielestäni ainut varteenotettava tuote oli sarjan huulipuna. Siksi odotankin, että pääsee testaamaan noita La Luxen meikkejä.

Poissa Happy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #113 : 24.06.18 - klo:22:52 »
Oon tykännyt lidlen kasvonaamioista. Etenki kypsälle iholle joka on öljyisempi ja q10. Pitää ostaa niitä varastoon enempi kerrallaan kun ei oo pahan hintasiakaan. Eurolla kaks. Huppistaheijaajuu.

Edit: Löytyykö muuten lidlin hiustuotteille erillistä ketjua vai puidaanko niitä täälläkin. Niiden tarjonta kun on kasvanut ja tekisi mieli kysellä enempi kokemuksia noista uusista shampooista joita myydään elvitalin värisissä pulloissa :P
« Viimeksi muokattu: 24.06.18 - klo:22:54 kirjoittanut Happy »

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 24.06.18 - klo:23:08 »
Mä tykkään niistä kans! Sitä kosteuttavaa mun iho ei siedä, nutta just toi Q10 ja puhdistava toimii.

Ostin myös jonkun Urea 5% voiteen. Oon tykännyt.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 21.07.18 - klo:06:34 »
Pisteet Lidlin aurinkosuojalle. Ostin hätäpäissäni loppuneen tilalle aerosolipullossa olevan lasten aurinkovoiteen spf 50 ja täytyy sanoa, että on todella loistavaa kamaa. Tämä tulee ulos valkoisena voiteena, mikä helpottaa levittämistä, kun näkee mihin kohtaan sitä on jo laittanut. Ei tuoksu millekkään (ei edes aurinkosuojamaista ominaistuoksua) ja imeytyy nopeasti. On myös aidosti vedenkestävä ja suojaa kunnolla. Testattu 8-vuotiaan vesipedon ja mun toimesta rantapäivinä, niin että ollaan oltu koko päivä auringossa.

Tätä voi myös laittaa hyvin kasvoille, koska levittyy hyvin ja silmät ei vuoda tämän kanssa. Ei tähän meikkiä saa ehkä päälle, mutta rantaolosuhteissa ihan toimivaa. Parasta tietysti hinta, 5,99 €. :ts

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 21.07.18 - klo:20:25 »
Täytyykin hakea tuota! Mä yritin tänään etsiä litukasta aurinkorasvoja, mutten löytänyt :|
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #117 : 24.07.18 - klo:12:09 »
Cien sensitive cleansing moussea olen käyttänyt kaksoispuhdistuksen 2. vaiheessa jo kolme purkkia. Edullinen, hellävarainen, mutta kuitenkin tehokas. Lisäksi itseäni miellyttää oikea pH, jonka pitäisi tässä olla kohdillaan. Oma ihoni on hormonaalisista syistä epäpuhdas ja altis tukkeutumille.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #118 : 20.08.18 - klo:09:42 »
Minäkin liputan tuon sensitive moussen puolesta. Haasteena tosin saatavuus, aina ei ole paikallisessa myymälässä, eikä Lidliin tule sen sijainnin takia lähdetyksi tuosta vaan...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 07.01.19 - klo:10:19 »
Onko kellään kokemuksia tästä kasvoseerumista? En tiedä onko näitä missään päin ollut ikinä myynnissä.

https://www.lidl.fi/fi/Ruokatarjoukset.htm?articleId=14951

Muutama tämän sarjan tuote tulee eränä torstaina Lidliin myyntiin. Kiinnostaisi kovasti ostaa :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.