Kirjoittaja Aihe: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet  (Luettu 22908 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #30 : 21.12.09 - klo:15:58 »
^En löytänyt äsken vauvanhoitoliinoja, täytyy tutkia uudelleen. Mukaan tarttui Suhada-sarjan kuorinta, kasvonaamio, kasvovesi ja saippua, siis tästä Nature-sarjasta. Inkiväärin tuoksu oli voimakas kun nostelin niitä pussista. Kokeilin Rice-Ginger -kasvovettä, ja lievää kuumottelua aiheutti kasvoilla. Inkivääri on yleensä aika tujua...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #31 : 22.12.09 - klo:19:10 »
Onkos kukaan ehtinyt jo kunnolla kokeilemaan sitä Nature sarjan kasvonaamiota? Itse olen siis jo ostanut ja käyttänytkin pari kertaa, mutta en tiedä käytänkö aivan oikein vaikka ohjeen mukaan olenkin toiminut. Naamio vaikuttaa siis enemmän joltain kemialliselta kuorinnalta pikkurakeineen kun aine kuivahtaa hetkessä ihoon.

Sen ohjeistuksen saksanpähkinän verran ainetta otan ja tiputtelen muutaman pisaran vettä joukkoon, että sakenee. En tiedä sitten täytyisikö naamion ensin jonkin aikaa tekeytyä ennen kasvoille laittoa, koska nyt en ainakaan pysty naamiota pitämään sitä 10 minuuttia.  ??? Ihme naamio kyllä, mutta eipä ainakaan ärsytä ja ihohuokoset ovat minusta näyttäneet nyt huomaamattomammilta. Kosteutuksesta en osaa sanoa.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 23.12.09 - klo:15:29 »
^Vaikuttaa kuorivalta naamiolta. Onnistuin laittamaan sen naamalle, ohuena kerroksena, ja se kuivui siihen ohuelti. Poiston jälkeen iho oli aivan kuin napakampi ja hehkuvan heleä. Jauheen kanssa täytyy kyllä hiukan taiteilla että saa sen levitettyä, mutta se ei näytä levittyvän paksulti vaan ohuelti.

Kivoja tuotteita nämä...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #33 : 23.12.09 - klo:19:05 »
Mun vakiotuote Lidlistä on kuorintavoide, joka maksaa 3€. Harvoin kaupassa törmää halpahintaiseen kuorintavoiteeseen. Tämä on lisäksi oikeasti kuoriva ja rakeinen, ehkei siis herkkäihoiselle sopiva.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #34 : 25.12.09 - klo:20:21 »
Nature sarjasta vielä, että millaisia kokemuksia löytyisi siitä peruspäivävoiteesta, ei siis sävyttävästä.
Haen yökäyttöön hyvin imeytyvää, oikeasti kosteuttavaa ja suht puhdasta voidetta johon tarpeen mukaan voi sekoitella öljyjä. Herkälle iholle sopivakin tulisi olla. Aloe Geeli ei vaan näytä sopivan oljy sekoituksiin kun imeytyy niin nopeasti ja geeliä lisäillessä jossain vaiheessa iholle syntyy jo kalvo.  ::)

Nyt kun käyttelen yhden voiteen loppuja olen huomannut jotenkin helpommaksi sekoittaa siihen öljytipat ym. ja pidän siitä kun voiteita ei tarvitse olla koko ajan lisäilemässä. Olisiko Nature päivävoide mitenkään verrattavissa Urtekramin hajusteettoman vartalovoiteen tyyliseen koostumukseen; melko täyteläinen mutta imeytyy todella hyvin? En tykkää nykyään enää yövoiteiden jättämästä rasvaisesta olostakaan, vaikka joskus jopa pidin kun sai lutrailla yövoiteilla.  :P

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 26.12.09 - klo:13:34 »
Kokeilin Nature-sarjan kuorintaa. Hiuhkan hankalaa käyttää, mutta ajaa asiansa. Kun olen joulun aikana käytellyt naamiota, kasvovettä ja nyt kuorintaa, ihoni on harvinaisen sileä ja finnitön...

Nanuski

• Vieras
« Vastaus #36 : 05.01.10 - klo:12:43 »
Minä hypetän kanssa meikinpoistoliinoja, tosi hyviä! Samoin vanulaput ja -puikot tulee ostettua paikasta. Lisäksi Cien Young sarjan kasvorasva ja kasvovesi ovat hyviä, rasva tuoksuu ihanan sitrukselle.

Puffy

• Vieras
« Vastaus #37 : 23.01.10 - klo:23:34 »

Lidlin vauvanhoitopyyhkeet ovat hyviä ja halpoja. Käytän niitä meikin poistossa. Viime viikolla ostin sensitive version ja toimii yhtä hyvin kuin hajustettukin.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 25.01.10 - klo:18:51 »
Kehun nyt Nature-sarjan kuorinta-ainetta jota melkein syö koska siinä on pää-aines manteli ::). Olen koklannut sitä muutamia kertoja ja se tekee kyllä kasvot ihmeen kirkkaiksi ja kuulaiksi.

Nature-sarjaa on näköjään tullut lisää Lidliin, ilmeisesti edellinen satsi on mennyt kuin kuumille kiville. Onks kukaan kokeillut sen sarjan öljyä tai päivävoidetta?

MariaK

• Vieras
« Vastaus #39 : 20.03.10 - klo:15:30 »
Mulla on nyt ollut parisen viikkoa kokeilussa Cienin vartaloemulsio herkälle iholle, avocado oil & panthenol.
Ekaksi tuntui, että voide haisi iholla vienosti makkaralle, mutta tuntemus meni ohi nopsaan, eikä voide enää tunnu sille haisevan. Iholla voide tuntuu hyvältä ja kosteuttaa paremmin kuin Nivean vartalovoide, joka mulla oli aiemmin käytössä. Taidan ostaa jatkossakin.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 12.05.10 - klo:17:08 »
Kenelläkään kokemuksia lidlin aurinkorasvoista?
« Viimeksi muokattu: 12.05.10 - klo:17:16 kirjoittanut Tukkis »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #41 : 11.12.10 - klo:01:32 »
Nyt taas myynnissä valikoima luonnonmukaisia ihonhoitojuttuja SUHADA Nature-sarjassa.
Täällä uusin kampanjailmoitus. Hieman erilaisia kuin viimeksi - mukana näkyy olevan useita granaaattiomenaa sisältäviä. Granaattiomenahan on hyvä antioksidantti, mutta kiinnostaisi tietää sen määrä kussakin tuotteessa  ;)
Hinta edelleen edullinen, ovatkohan tuoksut parempia kuin viimeksi.
Tekee mieli nuuhkaista! :P

EDIT: Jäljellä on vielä tätä vanhaa Rice-Bamboo sheavoita, todella rasvaista. Houkuttelee silti tuo Pomegranate..

« Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo:01:39 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 11.12.10 - klo:10:46 »
Tie vienee Lidliin siis lähipäivinä!

Mä olen omistanut joitakin meikkejä ja vartaloemulsioita, ja olen suurista ennakkoluuloista huolimatta pitänyt kovasti. Meikinpuhdistusliinat ovat olleet myös kausittaisessa käytössä, ja ovat kokeilemistani kyllä ilman muuta parhaita!

Suhadan poskipuna on yksi suosikeistani - ensimmäinen ja ainoa poskipunani, jonka pohja paistaa. Pitääkin mennä tutkailemaan, jos niitä jostain hyllystä löytäisin.

Kiinnostaa kovasti nuo nature-tuotteet, pitää mennä vahtaamaan incejä. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 11.12.10 - klo:18:46 »
Nappasin Lidlistä mukaan deosprayn ja granaattiomena vartalovoiteen. Vartalovoide on ihan hyvä, vaikka tuoksu onkin voimakas. Tuoksu on aika marjaisa (mieleen tulee joku marjasmoothie tai vastaava) eikä mitenkään liian ällöttävä. Deospraystä en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä en ole vielä täysin vakuuttunut toimiiko mutta sheivauksen jälkeen kyllä  kirvelee armottomasti muutaman hetken!  :-X  Alkoholi tosin onkin incissä aika kärkipäässä. Sprayn tuoksukin on ihan siedettävä. Voisi vielä hakea käsivoiteen, jos tepsisi talven kuivattamiin käsiin.  Harmi ettei valikoimissa ole hoitoainetta.  :-[

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 12.12.10 - klo:00:24 »
Kävin hypistelemässä tänään noita uusia Suhada Nature-puteleita ja liki jokaisessa tuotteessa oli alkoholia incin aivan alkupäässä.  :-\ Ainoa minkä kelpuutin ostoskoriin oli Body Oil Pomegrenate Seed Oil & Avocado Oil. Tässä ei ole alkoholia ja sisältää lähinnä sekalaisen seurakunnan eri öljyjä. Täytyy testailla huomenna.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."