Kirjoittaja Aihe: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet  (Luettu 22909 kertaa)

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #45 : 12.12.10 - klo:09:35 »
Uskomatonta ettei kukaan ole vielä kirjoittanut Lidlin silmänympärysvoiteesta! Olen käyttänyt nelisen kuukautta Iseree Eye Contour Creamia, ja olen ollut supertyytyväinen.
Hintaa sillä oli 2.99e ja incissä oli paljon luonnonöljyjä ja se on hajusteeton. Muistaakseni se sisälsi jonkin silikonin mutta vasta incilistan puolessavälissä, eikä sisällä mineraaliöljyjä. Koostumus on helposti levittyvä, tulokset sarjassa "se on mun iho, siltä se näyttää",  mutta kyllä tämä on estänyt mun silmänalusten korpuksi kuivumisen talven aikana. Mun iho on melko herkkä ja sillointällöin saan siitä kevyttä kihelmöintiä, voi liittyä silmämeikinpoistoaineeseen enemmän. Suosittelen, tätä parempaa hinta-laatusuhdetta ei voi löytää  <3

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 12.12.10 - klo:10:37 »
^ Minä ainakin olen kyseistä tuotetta kehunut Silmänympärysvoide-ketjussa:

Lainaus
Jopas olen ollut yllättynyt miten sopivaa Iseree Beauty Sensitive eye contour cream (Lidlistä) on mun sy-iholle! Tuntuu kosteuttavalta ja pitää silmänympärysihon pehmeänä. Paljon parempaa tämä on ollut kuin esim. kalliimmat Helena Rubinsteinin (Prodigy) tai Dermalogican (Age smart) sy-voiteet! Levittäessä Iseree saattaa pari sekuntia ihoa kihelmöidä mutta sekin tunne tosiaan katoaa nopeasti. Kiva myös ettei tässä ole väriaineita tai hajusteita.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #47 : 12.12.10 - klo:19:47 »
Mulla toi silmänympärysvoide ärsyttää silmiä yökäytössä, päiväkäyttöön meikin alle on ollut ihan hyvä. Ilmeisesti yöaikaan tuo menee siimien limakalvoille tms. joten ei sovi yöksi mulle. Muistaakseni tuossa on myös mieto SPF-suojakerroin, ellen ihan väärin muista.

Kävin tänään tutkailemassa noita Suhada Nature-pakkauksia ja mukaan tarttui Kasvonaamio (3,99e). AInut miinus näyttäis olevan INCI:n alkupäässsä komeileva Alcohol (ei sentään Denat.) mut arvelen sen johtuvan tästä "luonnonmukaisuudesta" sillä alkoholi on puhdas säilöntäaine ja haihtuu iholta nopeasti tuotetta käytettäessä. Muuten sisältö näyttää lupaavalta, sisältää runsaasti luonnonöljyjä ym. hoitavia ainesosia.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 22.12.10 - klo:08:36 »
Kävin nyt sitten minäkin tutkailemassa Suhada-hyllyn, ja sinne jäi kauppaan kaikki. Alkoholi varmaan toimii säilöntäaineena luonnonkosmetiikassa useissakin tapauksissa, mutta kyllä näissä oli jo ihan liikaa. Kuivan ihon kosteusvoiteen tai naamion olisin halunnut ostaa kokeiluun, mutta alkoholi taisi olla kummassakin tuotteessa toisena.

Silmänympärysvoidetta pitää kokeilla, meni sitten syteen tai saveen. :) Isereen puhdistusliinat ovat myös parhaita hätävaraputsareita - pesee kaikki kilpailijansa mennen tullen. Ei tule tosiaan usein käytettyä, mutta mulla on kotona melkeinpä aina paketillinen varmuuden vuoksi.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #49 : 28.12.10 - klo:23:49 »
Käytän vakituisesti Cienin Sensitive Body Lotionia hajustamattomana ja Isereen kasvovettä vaaleansinisessä pullossa. Molemmat toimivat minulla loistavasti. Erityisesti vartalovoide on kohtuuhintaista ja palvelee normaalia, joskin paikotellen kuivahkoa, vartaloni ihoa.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 29.12.10 - klo:13:14 »
Mäkin kävin innoissani tsekkaamassa Suhada-hyllyn, mut voimakkaat tuoksut (ja alkoholi) eivät sit kuitenkaan innostaneet. Ostin jalkavoiteen ja kuorivan suihkugeelin kuitenkin kokeeksi. Ihan ok molemmat muutaman kerran käytön perusteella.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
« Vastaus #51 : 29.12.10 - klo:13:25 »
^^^^

Mäkin kävin taannoin kehumassa tuota Lidlin Iseree Beauty Sensitive eye contour cream:ä tuolla silmänympärysvoiteet ketjussa, mutta hyvä, että lisää hyviä kokemuksia! Koostumus on hyvää, ei liian kevyttä vaan juuri omiaan talvikuivalle iholle päiväkäyttöön =)
1b Fii

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #52 : 21.01.11 - klo:21:22 »
Muistin lukeneeni hyviä kokemuksia Lidlin kosteusvoiteista, ja tänään kävin ostamassa Iseree Anti-Wrinkle Night Cream Q10 voiteen. Ryppyvoidetta en kyllä tarvitse, mutta tämähän on tosi hyvää. Kosteuttaa ihon nopeasti, eikä jätä rasvaista pintaa kasvoille. Lasipurkista miinusta, koska tykkään enempi tuubeista. Voisin kyllä tätä uudestaankin ostaa, hinta taisi olla 3,30 €.

Lisäksi ostin vartalovoiteen Cien Body Milk, sinisessä pullossa. Näitä oli myös valkoisessa pullossa, en oikeastaan hoksannut mitä eroa näillä muuten on. Kyllä tämä kosteuttaa ihan tarpeeksi, mutta kuivuu hitaasti ja hieman tarttuu käsiin. Hinta 1,99 €.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 22.01.11 - klo:00:26 »
Minulla oli kerran muistaakseni Cien-merkkistä vartalovoidetta sinisessä pullossa. Oliko vielä jokin mantelin kuva kyljessä. Koostumukseltaan se oli kuin Nivean kuivalle iholle tarkoitettu vartalovoide (se rasvaisempi). Käteni olivat huonossa kunnossa ja ajattelin sitten tuon voiteen auttavan. Kun sain voiteen levitettyä, niin saman tien alkoi kirvely ja iho meni tulipunaiseksi. Piti käydä äkkiä pesemässä pois. Sen jälkeen en ole ollut innostunut Lidlin kosteusvoiteista. Suihku- tai käsisaippuaa voin sieltä ostaa.

Edit. Ostin kokeiluun Suhada Nature face mask-naamion. Siinä on granaattiomenansiemenöljyä sekä avokadoöljyä. Tänään ajattelin kokeilla. Incissä on alkoholi heti kolmantena, joten epäilyttää hieman. Iso miinus siitä, että käyttöohje on vain italian kielellä. Sain kuitenkin suomennettua sen ja tuotteen pitää antaa vaikuttaa 15-30 minuuttia, sitten pyyhitään vanulapulla sekä huuhdellaan vedellä.

Vaikka naamio sisältää alkoholia ja herkistäviä aineita, niin 10 minuutin vaikutusajalla en huomannut mitään ihoärsytystä. Naamio tuntui miellyttävältä iholla.
« Viimeksi muokattu: 30.01.11 - klo:14:20 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 23.01.11 - klo:11:13 »
Kokeilin kesällä tuota Cienin kosteusvoidetta ja oli ihan hirveää tököttiä. Ihan kuin erikeeperiä olisi yrittänyt iholle laittaa  ??? Ei levittynyt kunnolla kostealla tai kuivallekaan iholle, vaikka kuinka yritin sen kanssa kikkailla.

Suhadan granaattiomena kosteusvoide sen sijaan levittyy hyvin ja on muutenkin ollut toimiva. Harmi vaan, että purkin loppuja ei meinaa millään saada ulos, vaikka olisi vielä ainakin viikon voiteet pullon pohjalla.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #55 : 23.01.11 - klo:20:30 »
Kokeilin kesällä tuota Cienin kosteusvoidetta ja oli ihan hirveää tököttiä. Ihan kuin erikeeperiä olisi yrittänyt iholle laittaa  ??? Ei levittynyt kunnolla kostealla tai kuivallekaan iholle, vaikka kuinka yritin sen kanssa kikkailla.

Joo, tämä on kyllä aika huonosti  levittyvää. Aiemmin Lidlissä myytiin parempia kropparasvoja, mutta nämä ovat ilmeisesti tulleet tilalle, kun en niitä vanhoja pulloja löytänyt enää.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #56 : 23.01.11 - klo:21:11 »
Lisäksi ostin vartalovoiteen Cien Body Milk, sinisessä pullossa. Näitä oli myös valkoisessa pullossa, en oikeastaan hoksannut mitä eroa näillä muuten on. Kyllä tämä kosteuttaa ihan tarpeeksi, mutta kuivuu hitaasti ja hieman tarttuu käsiin. Hinta 1,99 €.

Valkoisessa pullossa oleva kropparasva on mun mielestä parempi, imeytyy hyvin ja nopeasti, tuntuu oikeasti kosteuttavan ja tuoksukin on hyvä, sellainen tosi mieto. Pullon kyljessä lukee normaalille iholle. Sinisen pullon voide taisi olla kuivalle iholle ja siitä en tykännyt yhtään vaikka kuivaihoinen olenkin, liian rasvaista oli eikä levittynyt tai imeytynyt kovinkaan hyvin.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

usagi

• Vieras
« Vastaus #57 : 23.01.11 - klo:22:53 »
^Mulla on sama kokemus noista rasvoista, valkoisessa pullossa oleva oli ok ja sinisessä oleva erikeepperiä.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #58 : 28.01.11 - klo:22:44 »
Tänään Lidlissä käydessäni satuin törmäämään hyllyyn, jossa oli Suhadan tuotteita puoleen hintaan. Mukaan lähti Granaattiomena-shea-vartalovoi, Green tea -Papaya -deodoranttisuihke ja Granaattiomena-Avocado-shampoo.

Shampoossa alkoholia oli heti toisena veden jälkeen, ja sille se haisikin: ihan jollekin oikein vahvalle, makealle liköörille. Eipä se tuoksu kauaa häiriinnyt, kun sen tukkaan vei. Huuhtelussa tukka tuntui natisevan puhtaalta ja takkuiselta (vähän sama tunne kuin palashampoilla), mutta pari tippaa Aubreyn White Camellia -hoitista selvitti nopeasti. Tukka tuntuu pehmeältä ja ilmavalta, joten ei mikään ihan huono ostos. Toistaiseksi ei mitään kutinaa ym. ikäviä sivuvaikutuksia.

Myös deodoranttisuihke sisältää alkoholia, muttei se nyt ole varsinaisesti mikään yllätyskään. Ei kuitenkaan kirvelly tai mitään, ehkä suoraan sheivatuille kainaloille en lähtis suihkuttelemaan. Tuoksu on aika kummallinen, makeanraikas, mutta tuoksuu nyt pari tuntia myöhemmin todella vaimeasti kainaloissa. Tulee käytettyä kristallikivideodorantin kanssa, joka varmaan parantaa tällaisen megahikoilijan pitävyyttä.

Positiivisin ylläri oli vartalovoi! Olen käyttänyt joskus Body Shopin Mango-vartalovoita, jota ei saa missään tilanteessa ikinä imeytymään ihoon. Levittyvyys on suuresta shean määrästä johtuen aika heikko, mutta parempi kuitenkin kuin puhtaalla shealla. Tuoksu on todella makea (äiti sanoi luomu), muttei jää iholle. Imeytyvyys on ihan huippuluokkaa ottaen huomioon, kuinka tuhtia tavaraa tämä on. Toiveet korkealla, että tämä auttaa pakkasen kuivattamaa ihoani!

ediittiä shampookokemuksiin: Tukka oli saunan jälkeen illalla pehmeä ja kuohkea, mutta aamulla täysin päätä myöten. En tiedä, aiheuttiko tämän hiuksiin jäänyt White Camellia vai kenties saunan lämmön vaikutus, vai onko shampoo liian hoitava. Pesaisin hiukset seuraavana iltana uudestaan, nyt käyttäen pelkästään Granaattiomena-Avocado-shampoota. Se kyllä takuttaa ihan sairaasti, shampoota on jopa vaikea vaahdottaa päänahassa, kun tukka menee välittömästi solmuille. En kuitenkaan laittanut mitään huuhdeltavaa, vaan yritin selvittää 4R Moisture Mistin kanssa. Nyt ei ole lättänää, muttei kyllä pehmeyttäkään. Tulee käytettyä loppuun, mutta hamstraamaan en lähde! Mielenkiintoinen inci kyllä: coco-clucosiden ja alkoholin avulla pesevä...
« Viimeksi muokattu: 30.01.11 - klo:12:33 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #59 : 15.05.11 - klo:13:07 »
Mun täytyy myös kehua tuota Cien'in valkopurkkista vartalovoidetta -> Sensitive Body Lotion, Fragrance Free (avokadoöljy, panthenol). Ostin juuri toisen purkin ja huomasin että hinta on noussut, koska mun mielikuvassa se oli himpun alle 2euroa aiemmin ja nyt maksoi 2,19. Halpahan se on toki edelleen ku mikäkin! Voide levittyy helposti ja imeytyy nopeasti. Verrattuna mun lempparivoiteeseen, Dermosil Ihonhoitovoide E'hen, se on aavistuksen paksumpaa. Siirrän voiteen tuohon Dermon pumppupulloon, kun siitä on niin kätevä käyttää.

En sitä sinipurkkista (manteliöljy) ole kokeillut enkä kokeile: incin toisena on alcohol tai alcohol denat, en nyt muista kumpi, mutta sinänsä aivan sama. Aika erikoista, varsinkin kun tuote on vielä kuivaihoiselle tarkoitettu.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.