Kirjoittaja Aihe: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet  (Luettu 34873 kertaa)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
Vs: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #60 : 16.05.11 - klo:13:19 »
Ostin Cien vartalovoita cocoa-tuoksuisena. Varsin mukava tuote! Tuoksu on kiva iholla, suklaa, purkissa tuoksu oli epämiellyttävän teollinen. Imeytyy nopeasti ja kosteuttaa varsin mukavasti. Koostumus sopiva, ei liian vetelä eikä liian jankkipaksu. Purkkiratkaisu ei kovin hygieeninen, mutta menettelee. Tykkään ja voisin ostaa uudelleen, ehkä kookoksena.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 27.08.11 - klo:08:33 »
Cienin kynsilakanpoistoaine on uudistunut ainakin pulloltaan. Nyt siinä on sellainen pumppusysteemi, josta saa pumpattua ainetta vanulappuun. Vaihtoehtojakin on nykyään kaksi, vanha kunnon asetooniton ja sitten asetoonia sisältävä. Hinta oli sen sijaan noussut rutkasti, ennen 1,29 €, nykyään 1,99 €.  >:(

Katselin Lidlissä myös, että sinne on tullut uusia kasvojen puhdistusgeelejä, normaalille iholle tarkoitettu sininen ja kuoriva vihreä. Tuubit 150 ml ja saman näköiset kuin Nivean puhdistusgeelit. Kellään kokemusta?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #62 : 21.12.11 - klo:15:56 »
Tuumin itsekin noita puhdistusgeelejä, mutta päädyin Isereen kuorintaputsariin. Minulla ei oikeen olekaan kokemuksia tällaisista rakeisista, mutta oikeen kivasti tämä toimii. Vaahtoaa hetken ihan kunnolla ja putsaa sopivasti, muttei lisäkuivata hilseilevää talvinassuani. Vaikka tässä on kofeiinia, niin ei ole tullut mitään haittareaktioita. Haju on vähän töklö, mutta eipä tuo haittaa. Ja mahtui just passelisti matkakosmetiikkapussukkaani.
Edit: tukki ihoa pitemmänpäälle. Keinotekoinen sileydentuntu alkoi myös rassaamaan, mutta kyllähän se matkakäytössä hetken aikaa menee,

Täytynee tollainen geelikin testata joskus.
« Viimeksi muokattu: 09.06.12 - klo:22:53 kirjoittanut Kaarne »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 09.06.12 - klo:21:40 »
Cien nail polish remover classic on ensimmäinen sellainen käyttämäni puhdistusaine jossa on tollanen näppärä annostelija, jota vasten vanulappua painetaan. Ihan näppärä käyttää ja tehokastakin aine vaikuttaa olevan.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #64 : 10.06.12 - klo:00:19 »
^ Voin sanoa vain, että mielipiteitä on monia.  ;D

Olen suunnitellut jopa palautteen antamistakin tuosta uudesta pullomallista, mikä kynsilakanpoistoaineelle on suunniteltu. Lidln kynsilakanpoistoaine on ollut hyvä ja edullinen, mutta pullon uudistus ei saa minua ostamaan tuotetta uudelleen. Koen pullon epäkäytännölliseksi, koska en saa annosteltua ainetta sopivalla määrällä, joko vanulappu on liian kuiva tai liian kostea. Lisäksi pullo vuotaa jos se sattuu vaaka-asentoon. Pullon kyljessä on siitäkin varoitus, mutta ostoreissulta kotiin tullessa en ollut osannut vielä varoa tuollaista seikkaa. En koe kovin miellyttäväksi purkiksi ihan matkustamisenkin kannalta.

Tämä tietää uuden ja edullisen kynsilakanpoistoaineen etsintää...  8)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 21.07.12 - klo:18:10 »
Onko kukaan kokeillut Lidlin huulirasvoja? Katselin viimeksi jonottaessani 3 kpl pakettia, hylsyt olivat pinkkejä ja maku/ tuoksu taisi olla granaattiomena. Olisi ollut myös keltaisessa ja sinisessä hylsyssä mutten ehtinyt tutkimaan. Hintaa oli jotain 2,40 € joten ei olisi suuri sijoitus. Onko nuo ihan perus värittömiä huulirasvoja, tietäiskö kukaan?

Mä tykkäsin Lidlin vanhassa pullossa olevasta kynsilakanpoistoaineesta, tarvii ostaa tota uuttakin kokeiluun kun varastot loppuu. Harmi kun hinta on noussut, toivottavasti tykkään tosta pullosta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 21.07.12 - klo:19:48 »
^Ostin kerran pinkissä hylsyssä olevan huulirasvan, ja se oli huono mielestäni. Olisiko ollut tuoksultaan pink grapefruit tai sitten tuo granaattiomena tms. Siinä ei ollut korkkia ollenkaan, vaan puikko tuli esiin sivusta vetämällä. Rasva oli vaaleanpunainen väriltään, mutta huuliin siitä ei väriä irronnut, eikä mitään muutakaan. Se oli ihan kovaa, vaikka huoneenlämmössä oli, tarkistin vielä päiväyksenkin muttei siinä ollut vikaa. Eihän siinä tietysti paljoa menetä jos kokeilee, tykkääkö itse  :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #67 : 21.07.12 - klo:20:12 »
^ Nuo värilliset huulirasvathan myydään yksittäin, joten voivat olla erilaisia laadultaan, kuin nuo 3 kpl pakkauksessa olevat rasvat. Itsekin ostin joskus värillisen huulirasvan, hinta taisi olla euron ja samanlaiset huonot kokemukset siitä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 21.07.12 - klo:21:12 »
Tarvii tutkailla tarkemmin josko kokeilisi. Ainoa vaan että jos noissa on väriä enkä tykkää niin en saa niitä miehelle kiertoon. :P Raportoin tänne jos kokeilen...

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 24.07.12 - klo:07:58 »
Mä olen tykännyt siitä Cienin asetoonillisesta kynsilakanpoistoaineesta. Putsaa tosi nopeasti lakat ja tuoksuu vähemmän pahalle, kun kynsilakanpoistoaineet yleensä.

Löysin myös Lidlistä purkissa olevaa Cien vartalovoidetta (400 ml) kookoksen ja mangon tuoksuisina ja mulla on nyt tuo mango käytössä. Ihanan paksua ja kosteuttavaa ja imeytyy hyvin. Tuoksukin on mukavan kirpeän hedelmäinen. Mulla on joskus vuosia sitten ollut tällaista purkissa olevaa kroppavoidetta suklaantuoksuisena ja sekin oli aivan ihanaa. Nämä eivät kuulu vakivalikoimiin, mutta aina välillä löytyy. Suosittelen kokeilemaan.

Mites Cien deodorantit, onko niistä kokemusta rollista tai spraysta?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 24.07.12 - klo:08:25 »
Mä olen kokeillut jotakin Cien-sprayta, ei ollut mikään erikoinen, mutta mulla ei toisaalta pidä juuri mikään tavisdödö. Ei se huonoakaan ollut. Tuoksu oli sellainen sporttisen tyylinen. Sen kanssa vain kävi niin, että melkein täysi pullo putosi lattialle nokalleen ja se suutin jotenkin laukesi ja truuttasi koko sisällön pihalle.

Muistutti ehkä eniten Rexona Clear Crystalia. Markettidödöistä Dove on mulle paras.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 24.07.12 - klo:09:13 »
Mulla on ollut muutamia Cien-dödöjä, tuoksut on hyviä mutta teho on aika heikko. Olen käyttänyt salideodoranttina, eli illalla treenin ja suihkun jälkeen kun menen vain kotiin nukkumaan eikä tarvitse mitään tehopitoa. Aine on koostumukseltaan tosi lölleröä ja sitä lorahtaa helposti kainaloihin niin paljon, että joutuu kuivattelemaan ennen pukeutumista.

Pari suihkutettavaa deodoranttia on myös ollut, eivät kyllä nekään auta juuri mitään. En siis voisi kuvitellakaan, että laittaisin Lidlin deodoranttia aamulla -  hiki haisisi jo lounastauon aikaan. Mä en ole kova hikoilemaan, mutta fillaroin kesäaikaan kaikki matkat, eli lämminhän siinä tulee. Lidlin deodorantit sopivat lähinnä sellaiselle, joka ei liiku / hikoile juuri lainkaan.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 24.07.12 - klo:18:06 »
Muistutti ehkä eniten Rexona Clear Crystalia.

Tätä täytyy kyllä sitten kokeilla, koska oon Rexonan Crystalista ihan tykännyt. Ehkä kuitenkin otan testiin vähän syksymmällä, kun ei tarvitse niin voimakasta deoa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 24.07.12 - klo:22:11 »
Mulla taas nuo Lidlin rollidödöt on pitänyt hyvin mutta alkaneet jatkuvassa käytössä vähän ärsyttää ihoa (ilmeisesti kuivattaa kainaloita ja sen takia alkoi iho kutista). Mulla kyllä pitää yleensä kaikki dödöt, en hikoile ilmeisestikään paljoa (ja käyn suihkussa usein).

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 05.02.13 - klo:18:13 »
Tosi halpa (1,99) Lidlin kasvoputsari Cien gentle facial wash (normal & combination skin) tuntuu paremmalta kuin edellinen käytössä ollut puhdistusaine, LV puhdistusgeeli herkkäihoisille. LV:ssä ei ole mitään moitittavaa, niin ihoni ei kaipaa ihan noin hellävaraista putsaria, vaan Cienin jäljiltä kasvoilla on selkeämmin puhdas tunne. Ei missään nimessä mikään narskuvan puhdas, mutta rasvoittuvalle t-alueelle Cien on parempi.