Kirjoittaja Aihe: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet  (Luettu 34871 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #75 : 05.02.13 - klo:21:23 »
Mulla on käytössä se Lidlin Cien kuoriva putsari ja se on kyllä kanssa tosi hyvä. Kuorivat rakeet on tosi hellävaraisia ja se jättää tosi raikkaan tunteen iholle. Oon käytellyt sitä lähinnä pari kertaa viikossa kuorintaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 05.04.13 - klo:20:56 »
^ Ostin saman nimenomaan käytettäväksi n. kerran viikossa kuorintana, enkä päivittäisenä kasvo-/meikkiputsarina.
Hoitaa hommansa ja on edullinen. Olen toisaalta käyttänyt kuorintoja jotka jättävät ihon vielä paremmankin (=pehmeämmän) tuntuiseksi, joten ei siinä tarkoituksessa tästä sentään HG-tuotteeksi ole.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 28.07.13 - klo:21:29 »
Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan niin huomisesta keskiviikkoon Lidlin Cien roll-on antiperspirantit ovat tarjouksessa 0,75€. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 30.10.14 - klo:00:04 »
Hetken mielijohteesta kärryihin poimittu Cien Gentle cleansing milk osoittautui yllättäen oikein hyväksi tuotteeksi. Pumppupullo, putsaa meikit hyvin, ei pese narskuvaksi vaan jättää hieman öljyisen tunnun iholle, mikä ei haittaa ollenkaan kun ihotyyppini on jostain syystä mennyt hieman kuivempaan suuntaan. Tuoksu on ehkä voimakkaampi kuin mihin olen normaalisti tottunut, sanoisin että on jotenkin niveamainen, mutta kestettävissä.

Olen ties kuinka monta vuotta liputtanut vain puhdistusvaahtojen ja -geelien sun muiden puolesta, mutta nyt kyllä olen tuosta Cienistä sen verran vakuuttunut, että ostan sitä jatkossakin. :ts
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 30.10.14 - klo:18:13 »
^ Kiitos vinkistä. :) Mun pitäisi hankkia talvinassulle jokin vähän hellävaraisempi putsari, ja tuohan voisi olla ihan kelpo vaihtoehto. Mulla on nyt käytössä Hilippan edellisellä sivulla kehuma Cien geeliputsari, ja se on kyllä ollut positiivinen ylläri. Muutenkin ne muutamat kosmetiikka-/hygieniatuotteet, mitä Lidlin valikoimista olen kokeillut, ovat poikkeuksetta olleet hyviä. Halvasta hinnastaan huolimatta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 12.11.14 - klo:16:08 »
Meikinpoistoliinat on parhaita, paljon parempia kuin Nivean, garnierin jne. ja hinta muistaakseni 1,50e. Ne kuivalle ja herkälle iholle suunnatut poistaa meikin ilman kovaa hankausta, ei kirvele silmiä eikä kuivata ihoa.
Breathe me.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 16.03.16 - klo:22:38 »
Lidliin nyt vissiin tuli vakivalikoimaan ainakin meikkejä! En ehtinyt ite tutkimaan mitä kaikkea sinne tuli mutta näky ainakin meikkivoidetta ja BB-voidetta. Ihan vaan vink vink jos kiinnostaa kokeilla, hinnatkaan ei päätä huimaa :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #82 : 18.03.16 - klo:00:30 »
^ Oi kiinnostais kyllä! Mutta tietäis vaan onko ne cruelty free vai ei. Onko kellään tietoa miten Cien-tuotteiden kanssa ylipäätään?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #83 : 18.03.16 - klo:11:52 »
Katselin heti Lidlin saksansivuilta minkälaisia meikkejä sieltä löytyy, liekkö samat valikoimat täälläkin :)
http://www.lidl.de/de/make-up/c14639
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #84 : 18.03.16 - klo:14:43 »
Euroopassahan ei saa tehdä eläinkokeita, joten voi olettaa, että EU-alueella valmistetut meikit on cruelty free.. eri asia sitten, jos Lidl markkinoi niitä myös Kiinassa, missä eläinkokeet puolestaan ovat lakisääteinen juttu.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #85 : 18.03.16 - klo:23:38 »
^ No tuota oon kyllä miettinytkin. En ihan jaksa uskoa, että Lidlin tuotteet tulis Kiinassa heti vastaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 19.03.16 - klo:00:46 »
Jotain samoja on ainakin mitä tuolla Saksan Lidlin sivuilla. On tosiaan BB-voide, meikkivoide, luomiväriä ja noita huulipunia. Ripsiväriäkin muistaakseni. Noiden lisäksi on tullut minikokoisia/matkakokoisia käsivoidetta, shampoota..

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 19.03.16 - klo:09:24 »
Mites toi hintapolitiikka? Tuolla Saksan sivuilla näyttää melkein kaikki maksavan 1,49 €/ kpl, paljonko ne täällä maksaa?

Ärsyttää kun mun lähi-Lidl meni väliaikaisesti kiinni, pitäis Hallituskadulle saakka mennä Lidliin nykyään. Murrr.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 19.03.16 - klo:11:50 »
Hinnat aikalailla 3,99€. Kynsilakka 2,89€

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 25.03.16 - klo:22:22 »
Katsastin meikit viimeksi Lidlissä käydessä ja luomivärit vaikuttivat yllättävän hyviltä. Kuvien perusteella en ollut lainkaan vakuuttunut, mutta livenä ja iholle swatchattuna etenkin hohtava helmiäisvaaleanpunainen ja nätti kaakao/taupe olivat ihan kivan oloisia hintaansa nähden. Itselläni ei ole mitään tarvetta uusille luomiväreille, joten en ostanut, mutta vaaleaa korostusväriä ja helppoa arkimeikin perussävyä kaipaaville voisivat olla hyviä. Pigmenttiä oli sopivasti.

Muista meikeistä jäi melko mitäänsanomaton kuva.

Hiustenhoitoon oli Cien Professional -tuotteita, en tiedä ovatko olleet jo pitkään myynnissä, itse en ollut aiemmin bongannut. Silkonisia näyttivät olevan ja hinta halpa.