Kirjoittaja Aihe: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet  (Luettu 37023 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #90 : 20.04.16 - klo:06:41 »
Mä ostin Saksan Lidlistä Cien Professional lämpösuihkeen ja se on raudan alla tosi hyvää tavaraa. Tuoksu mieto ja raikas ja siloittaa, muttei jätä sellaista tunnetta hiuksiin, että olisi kauheasti tököttiä alla. Suihkekin on ihanan hienojakoinen. Ja hinta Saksassa, tadaa, 99 senttiä. :ts Suomessa taitaa maksaa muutaman euron, mutta silti hinta-laatusuhde erinomainen.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #91 : 15.05.16 - klo:14:41 »
Olen todella tyytyväinen Lidlistä ostamaani mini-antiperspiranttisuihkeeseen, tehokas ja kuiva  <3
Tuoksu hieman liian tuntuva, mutta haihtuu ajan myötä.

Myös minikokoinen vartalolotion on ollut hyvän tuntuista ainetta, ei liian ohutta eikä liian paksua..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 24.05.16 - klo:05:44 »
^ Itsellänikin on myös tuo miniantiperspirantti ja mulla sen haju ottaa ihan henkeen (eikä yleensä mikään tuote tee sellaista!!). Tulee käytettyä pois, mutta tuskin siksi ostan lisää. Kokeilin myös minikokoista suuvettä ja se on myös ok. Lidlin minituotteiden valikoima on kyllä tosi kiva, koska tollasia tuotteita tarvitsee joskus matkustaessa jne. eikä aina viitsisi itse täysikokoisista tuotteista ruveta siirtelemään pikkupulloihin tavaraa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 07.06.16 - klo:07:03 »
Onkos kenelläkään kokemuksia Lidlin Cien Sensitive sarjasta?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #94 : 07.06.16 - klo:12:10 »
^ mulla on ollut tuon sarjan hoitoainetta. Ihan hyvää tavaraa, yllättävän paksua. Tulee mieleen koostumuksesta ja tuoksuttomuudesta jokin Erisanin paksu kasvojen puhdistusgeeli/voide. Mutta aivan toimivaa tavaraa ja hinta-laatusuhde on oivallinen.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #95 : 16.07.16 - klo:11:53 »
Mulla on ollut samanaikaisesti tässä käytössä Cienin Gentle face wash ja exfoliating face wash. Tuosta gentlestä versiosta (ei sisällä kuorivia rakeita) tulee mieleen Nivean sinisessä tuubissa oleva geeliputsari. Tosin Nivean versio taitaa olla aavistuksen paksumpaa.
Huomasin, että jonkun viikon noita Lidlin putsareita käytettyäni iho oli aika tukkoisan ja näppyläisen oloinen (etenkin kun olin käyttänyt tuota gentleä). Noh, ostin Garnierin luottotehopuhdistustökötin (3 in 1  -puhdistus, kuorinta, naamio) ja iho näytti ja tuntui saman tien paremmalta. Mustapäät "nousi" pintaan ja näppyläisyys lieveni. Mulle ilmeisesti tuo Lidlin gentle face wash on pidemmällä käytöllä liian mieto. Tai noh, ei siis vain pidemmän päälle oikein toimi.

Muuten olen ollut Lidlin tuotteisiin tyytyväinen, body lotion on mielestäni hyvin samanlaista kuin Nivean ( olen miettinyt että liekö vaikka tekisivät samassa tehtaassa  ::)) Sensitive -sarjan hiustenhoitoaine oli aivan toimivaa, tosin nytkun mulla on värjäämättömät hiukset pääosin, niin tuntuu liian paksulta ja raskaalta. Kasvovoiteita en ole kokeillut, mutta mieli tekisi. Onkohan valikoimissa mitään kasvovoidetta  rasvoittuvalle/sekaiholle?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #96 : 16.07.16 - klo:13:34 »
Myymälään oli tullut jokin Olive-sarja, mukana putsari, kasvojen kosteusvoide (spf 15), vartaloöljy, suihkugeeli ja vartalovoide. Olisin uteliaana ostanut jotain, mutta rasvapurtiloita on kaapissa jo muutenkin ...
Eivät hinnalla ainakaan olleet pilattuja.

Kasvojen putsari taisi olla rasvoittuvalle iholle, tiedoksi Nakittarelle... Voiteen suositusta en muista.
« Viimeksi muokattu: 16.07.16 - klo:13:36 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #97 : 11.08.16 - klo:11:33 »
^ "Vähän" myöhässä kommentoin  ::), mutta joo, olen pariin otteeseen katsastanut Lidlissä että josko huomaisin tuota Olive -sarjaa, mutta en ole nähnyt. Kiinnostaisi kyllä.

Itsehän tässä huomasin että käyttämäni Cienin vanulaput ei olekaan kokonaan puuvillaa, vaan 60% puuvillaa, 20% polyesterimikrokuitua ja 20% polyesteriä. Vanulaput ovat siitä hyviä, että ne on reunoilta ommeltu kiinni, eivät siis hajoa eikä nukkaa. Olen myös huomannut, että ne eivät imaise kasvovettä niin täysin itseensä kuin joku ihan tavallinen 100% cottonlappu. Mutta aloin sitten miettimään, että mites ekologian kannalta, kun eikös polyesteri ole niinkuin muovia. (tai kyllä luonnossakin käsittääkseni esiintyy joitakin polyesterimäisiä yhdisteitä, mutta vähän veikkaan että näissä Lidlin vanulapuissa ei ole mistään sellakasta kyse  ::) ). Hajoaako nuo laput ikinä missään täysin (tai hajoaa, mutta hitaasti)? Kovasti olen tykännyt noista lapuista, enkä nyt mikään superhippi ole luonteeltani, mutta silti jotenkin alkoi vaivaamaan tuo 40% polyesterin osuus. Toisaalta taas olen joskus sitäkin pohtinut että puuvillanviljely kun vie vettä ihan tolkuttomasti, että sen vuoksi ei eri 100% puuvillatuotteiden käyttökään ihan hölväämällä ja tuhlailemalla ole hyvä asia (vanulaput, puikot, noh kaikki...).

Niin ja tiedän että voi kuulostaa oudolta tää mun burgerointi yhtäkkiä jostakin vanulapuista, niin mustakin tuntuu, mutta jotenkin alkoi vain vaivaamaan. Samaan aikaan jossakin Kiinassa tuutataan ties mitä saastaa kuutioittain jokiin joka sekunti jne. Mutta nyt mua vaivaa vanulaput  :P
« Viimeksi muokattu: 11.08.16 - klo:11:37 kirjoittanut Nakitar »

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 11.08.16 - klo:11:49 »
^ Toi Olive -sarja on erätuotteena. Ei siis pysyvästi valikoimassa, joihinkin myymälöihin sitä on vain saatu lisää myyntiin. Mullakin on olive -sarjan kasvoputsari mutten oo vielä ehtinyt kokeilla sitä.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #99 : 16.08.16 - klo:17:41 »
Espoon Sellon Lidlissä kävin tänään, ja ei ollut sitä Olive -sarjaa (ainakaan enää) siellä. Ostin Cienin hiustenhoitoaineen (volume) ja ekaa kertaa kokeilen nyt Cienin kasvojen kosteusvoidetta. Oli kahta laatua, sini-valkoisessa purkissa (moisturising for all skin types/normal) ja vaaleanpuna-valkoisessa (mielsin sen kuivemmalle iholle tarkoitetuksi, en ehtinyt tsekata). Ostin sen sinisävyisen. Toivottavasti ei ole liian tukkiva tai rasvainen.

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 13.09.16 - klo:19:51 »
Ostin Lidlistä kylpysaippuoita ja vartalovoiteen. Ovat tosi hyviä! Ihanat tuoksut ja valtavat kuplat. Vartalovoiteen kosteutuksesta en tiedä, mutta tuoksuu ihanalle. Harmi, että olivat vain tilapäisesti valikoimassa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 20.09.16 - klo:12:00 »
Tänään sain vihdoinkin ostettua Cien Volume ripsarin ja innolla odotan, että minkälaista jälkeä sillä saa. Olen myös täysin ihastunut Cienin Facial Wipes kasvopyyhkeisiin!! Todella näppäriä esim. työpaikalla jos haluaa freesata kasvomeikin ilman, että tarvitsee kuitenkaan koko kasvoja pestä. Jättää ihon pehmeäksi ja kosteutetuksi, sekä puhdistaa meikin ja rasvan tehokkaasti.
Harmi, että Cienin kasvovoiteissa on niin voimakas tuoksu, sillä muuten vaikuttavat nekin olevan ihan kelpo tuotteita.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 20.09.16 - klo:14:10 »
Nakitar: Polyesteri ei hajoa luonnossa oikeastaan koskaan. Se kyllä murenee pienemmäksi, josta syntyy mikromuoveja, jotka kuökeutuvat ravintoketjussa ikävästi ylöspäin ja sekoittavat eläinten ruuansulatusta ja elimistöä muutenkin. Toki tämä koskee ihan kaikkea muovia, eikä pelkästään polyesteriä. Mutta jos on valittavana luonnossa hajoava ja hajoamaton vaihtoehto, niin ottaisin sen, joka hajoaa.

Poissa Miau

• Haiven
  • *
« Vastaus #103 : 05.03.17 - klo:20:24 »
Ostin tarjouksen innoittamana Cien Aqua Moisturising Cream-kasvovoiteen ja 24h Time Controlling Creamin. Eka päätyi heti kokeiluun ja ensivaikutelma oli oikein positiivinen, voide imeytyi ja kosteutti mukavasti jättämättä ihoa rasvaiseksi. Tuoksu on ihan ok, jopa mieto, kun odotin jotain Lidlin meikkivoiteen tapaista.

Mutta aamulla naamassa loisti pari punoittavaa finniä. Täytyy toivoa että johtuisivat jostain muusta, sillä olisi kiva saada uusi uusi luottotuote parin euron rasvasta. :D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 18.05.17 - klo:17:52 »
Viimeisimmäksi ostettu putsari, Cien sensitive cleansing mousse ei ikävä kyllä ole ollut kovin hyvä ostos… Vaikka pitäisi olla hellävarainen, niin kuivattaa ainakin minun ihoa. Vaahtokin on aika ohutta. Esim. Dermosilin E-vitamiini-puhdistusvaahdosta tykkään paljon enemmän.

Samalla reissulla ostin myös kovasti kehutun ja kasvovoidevertailun voittajan, Aqua moisturising creamin. Tosiaan miellyttävä koostumus ja imeytyy hyvin. Tuoksu on omaan nenään neutraali - ei herätä paljon tuntoja suuntaan tai toiseen. Sopii myös meikin alle, kunhan en laita liikaa. Parina aamuna ensin levitin voidetta kuivimpiin täsmäkohtiin pari erillistä kerrosta ja siihen päälle sitten meikkivoiteen ja noin sain meikkipohjan rullaantumaan…