Kirjoittaja Aihe: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet  (Luettu 35182 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
Vs: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #120 : 11.01.19 - klo:09:24 »
Lidlissä on nyt myynnissä luonnonkosmetiikkaa, heidän oma Cien-merkki kyseessä :) Valikoimassa näytti olevan kasvovoiteita, sy-voide, käsivoiteita ym.
Onko joku kokeillut?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #121 : 11.01.19 - klo:12:10 »
^ Vaikuttavat hintaansa nähden oikein hyviltä, esimerkiksi ruusukasvovoide on tosi hoitava. Ainoa mistä en tykännyt oli se vartalovoi. Se ei meinaa levittyä ihoon ja imeytyy huonosti.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 11.01.19 - klo:19:04 »
Mua kiinnostaisi kokemukset siitä silmänympärysvoiteesta (granaattiomena tai ruusu). Eli, jos jollain kokemusta niin arvioita kehiin. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 13.01.19 - klo:22:00 »
Kiva kuulla hyviä kokemuksia tuotteista. Täytyypä noita sitten tsekata!

^ Vaikuttavat hintaansa nähden oikein hyviltä, esimerkiksi ruusukasvovoide on tosi hoitava. Ainoa mistä en tykännyt oli se vartalovoi. Se ei meinaa levittyä ihoon ja imeytyy huonosti.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #124 : 15.01.19 - klo:09:26 »
Mulla on parhaillaan käytössä tuo Granaattiomena sy-voide. Näin muutamien viikkojen perusteella ihan ok tuote. Tykkään kun hajustamaton ja sopii hyvin mun herkälle iholle. Mulla on pintakuiva iho, vielä tämä ainakin riittänyt.
1b Fii