Kirjoittaja Aihe: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet  (Luettu 38566 kertaa)

Psaikku

• Vieras
Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« : 20.12.08 - klo:06:20 »
Onkos kokemuksia tästä sarjasta? Kyseessä siis Lidlissä myytävä kosmetiikkamerkki. Onkohan ihan kuraa?
« Viimeksi muokattu: 19.12.09 - klo:20:41 kirjoittanut Chaos »

Poissa TiGi

• Hiushörhö
Vs: Lidlin ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #1 : 20.12.08 - klo:19:26 »
Itselläni on Cienin vauvaöljyä ja on kyllä omalle iholleni ihan huipputuote! Laitan yleensä tuota ennen nukkumaanmenoa, että saa sitten yön aikana imeytyä. Aamuisin iho tuntuu todella sileältä ja kaikki kuivuudesta johtuvat näpyt on kadonneet :) Äitini vannoo tuon normaalin vauvavoiteen nimeen, on kuulemma parasta rasvaa jota on kokeillut.

Psaikku

• Vieras
« Vastaus #2 : 21.12.08 - klo:03:55 »
Ei oikein googlettamalla löytynyt pahemmin tietota tästä sarjasta  ???

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #3 : 21.12.08 - klo:13:22 »
Mulla löytyy kokemusta useammastakin tuotteesta..  :)

Vartalovoide normaalille iholle (500ml pullo) sisältää avokadoa on mun kestosuosikki, kosteuttaa, imeytyy hyvin ja tuoksukin ok, hinta oli muistaakseni 1,49e tms. Ihan huippu tuohon hintaan.

Silmänympärysgeelivoide 2,99e on myös ihan ok kamaa. Käsivoiteistä en kauheasti tykännyt, ei kosteuttaneet riittävästi mun korppukäsiä. Cien puhdistusmaito ja kasvovesi oli myös aikanaan mun jatkuvassa käytössä mut nykyiset versiot sisältää alkoholia, joten jätin ostamatta.
Kasvovoiteita oon myös käyttänyt ja ihan ok nekin oli. Tuon hintaisiksi todella hyviä. Ostin juuri pari uudistunutta ryppyvoidepurkkia jemmaan, kun INCIt vaikutti lupaavilta. Täytyy kirjoitella sitten miltä tuntuivat kunhan otan käyttöön..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #4 : 21.12.08 - klo:13:35 »
Mulla oli kans aikoinaan Cien puhdistusmaitoa, eikä ollut kyllä mitään moittimista :)
SY voidekin löytyy, ihan ok tavaraa.

Jotenkin tämä sarja houkuttaa, jos vaikka löytyisi samanalainen musta hevonen kuin Pirkka lastenvoide ;) Se pumppupullossa oleva puhdistusvaahto kiehtoo, kun pullo on niin nätti, mutta mahtaako olla mistään kotoisin...kuka tietää? ::)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 21.12.08 - klo:19:17 »
Kokeilin kerran jotakin anti-age voidetta joka oli saanut jonkun raadin testauksessa huippuarvosanat. Aiheutti pahan allergian, joten lopetin käytön. En ole koklannut vielä muita.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 22.12.08 - klo:08:53 »
Se pumppupullossa oleva puhdistusvaahto kiehtoo, kun pullo on niin nätti, mutta mahtaako olla mistään kotoisin...kuka tietää? ::)

Mä oon käyttänyt tota puhdistusvaahtoa jo pari kolme pulloa ja hyvin on toiminut tässä naamassa. Tuoksu ei ole erityisen mieleinen muttei nyt pahakaan. Acon vihreää sekä Dermosilin E:tä oon käyttänyt myös, mutta koska en huomaa erityistä eroa niin hinnan vuoksi olen tätä Lidlin vaahtoa ostanut. Mun pintakuivaa sekaihoa se ei kuivata pahemmin mutta meikit on lähtenyt silti ihan hyvin. Tosin yleensä en kovin vahvasti edes meikkaa.

Sen verran halpa, että kannattaa kokeilla.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 22.12.08 - klo:11:29 »
Joskus muutama vuosi sitten käytin pullollisen bambusuihkugeeliä (en taida kyllä olla varma, oliko se Cien-merkkinen, mutta Lidlistä kuitenkin, vaaleanvihreä pullo) ja se oli ihan ok, kivan tuoksuista ja pehmeävaahtoista. Muuten sarja ei nappaa yhtään, halvan näköistä. Voisi seuraavalla Lidl-reissulla tutkia valikoimaa vähän tarkemmin kyllä, en ole aikoihin edes vilkaissut.

Sen sijaan Lidlin vanulaput ovat suosikkejani, halpoja ja kestäviä, helliä iholle eivätkä nukkaa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 22.12.08 - klo:11:47 »
Multa löytyy tuo silmänympärysgeelivoide enkä ole huomannut juurikaan eroa siinä onko sitä laitettu vai ei. Käytän sitä silloin kun Dailyn silmänympärysvoide tuntuu turvottavan, nykyään tosin tuo Cien on jäänyt hyllylle pölyttymään kun silmänympärykseni ovat tottuneet Dailyyn eikä enää turpoile samaan tahtiin kuin aiemmin.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 23.12.08 - klo:09:44 »
Mulla on ollut Cienin jugurttisuihkugeeliä ja tykkäsin siitä kovasti. Mieto, pehmeä tuoksu, vaahtosi hyvin, eikä kuivattanut. Yleisesti ottaen olen kyllä muutenkin tykännyt Lidlin suihkugeeleistä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 28.12.08 - klo:23:39 »
Mulla on kans ollut tota ^jogurttisuihkugeeliä ja myös sitä kiivin tuoksuista. Ihan jees tuotteita. Tuo kiivi tuntui kyllä jotenkin kutittavan, mutta en tiedä, että oliko se just suihkugeelin vika...

Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #11 : 14.05.09 - klo:11:36 »
Tänään Lidliin! :D Huomasin juuri tässä selata Lidlin lehden ja siellähän on nyt kaikenlaisia sekä herkälle iholle että yleisiä ihonhoitotuotteita. Olen jostain syystä aivan täpinöissäni tästä ja lähes kaikki kiinnostaisi, kokemukset kosteuttavasta kasvovedestäkin ja jotain kauramaitoa sisältäneestä vartalovoiteestakaan kun eivät ole olleet huonoja. Dermatologisesti testattu, 60%aloeveraa-leima jossain purkissa ja luonnolliset aineet saivat minut myös vakuuttuneeksi.  ::)
Ainakin näin alustavasti sheavoita sisältävät vartalovoiteet, silmänympärysvoide, käsivoide, jalkavoide, kasvonaamio ja kuorintatyynyt kiinnostaisivat. Kosteusvoiteetkin kyllä, mutta mietin jos sitä tiettyihin toisiin mielessä oleviin mahd. kuitenkin panostaisi. Toivottavasti täälläpäin on sitten kanssa noita tuotteita.  ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #12 : 14.05.09 - klo:19:04 »
Minäkin sorruin hankkimaan näitä muka-herkälle-sopivia MED-tuotteita, kroppavoiteen sekä käsivoiteen & aloe vera-silmänympärygeelin. Saa nähdä - INCIt vaikuttivat hyviltä, ainakin kohtuullislta.
Se kropan hajustamaton pesuneste taas oli hinnaltaan liian kallis - esim. Dermon vastaava on litrahinnaltaan edukkaampi. Samoin Rainbow hajustamaton Baby pesuneste on sopiva siihen tarkoitukseen.
Odotan mielenkiinnolla miltä nämä uutuudet tuntuvat...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #13 : 14.05.09 - klo:19:24 »
^ Incit vaikutti kyllä ihan lupaavilta, mutta matkaan lähti ainakin nyt aluksi vain Jalkavoide kun siinä incin lyhykäisyys ja urea jotenkin huikaisi erityisesti.  :D Myös se, että kaikki muut naispuoliset katsoivat ehkä hetken kys.tuotteita ja sitten jatkoivat matkaa sai minut myös epäilemään.  ;D Kokeilin muuten jo käsiini tuota ja koostumus oli kyllä todellinen yllätys, olin kuvitellut valkoiseksi kirkkaan sijaan. Aluksi myös levittäessä voide tuntuu tosi tahmealta, mutta vähän ajan päästä on imeytynyt todella hyvin. Vieläkin kädet ovat kuivat, mutta kyllä minusta tämä pehmensi. Täytyy ehdottomasti tehdä jalkakylpykin tänään.

Tämän päivän tosiaan vielä sulattelen noita tuotteita, mutta taidan kyllä huomenna ainakin vielä hakea samaisen herkän ihon käsivoiteenkin. Itseäni olisi kovasti kiinnostanut ne pönikoissä olleet kaakaovoi, oliiviöljy voiteet, mutten sitten uskaltanut ostaa kun huomasin incin alussa soijapavun, josta mulle on todettu kylläkin lievä allergia/herkkyys, mutta kuitenkin. Sen cashmere voiteen olenkin sitten miettinyt hankkivani, kuulosti niin huijattavan pehmentävältä. 8) Herkän ihon vartalovoiteet kanssa kyllä olisi kiva testailla.  :)

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #14 : 14.05.09 - klo:19:39 »
Ostin tuon MED-käsivoiteen ja tuntuu tosi kivalta. Imeytyy mukavasti ja käsien kuiva iho tuntuu tosi hyvältä tämän jälkeen.