Kirjoittaja Aihe: Konad  (Luettu 39695 kertaa)

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
Konad
« : 12.11.08 - klo:20:03 »
Konad-jutuista tuli vaan mieleen, että kannattaa tosiaan kokeilla tavallisia lakkoja Konadin lakkojen lisäksi, esim. Chinan OMG-sarjan lakkoja tai ihan mitä vaan, esim. Konadin valkoinen lakka ei meinaa mulla toimia eli ei tartu leimasimeen. Ja varsinkin vaaleamman lakan päällä normaalilakalla konailemalla voi saada paremman tuloksen.

Tässä ketjussa keskustelua Konadista. Muille kynsikoristeluille löytyy oma ketjunsa täältä: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=5301.0 -Hunis
« Viimeksi muokattu: 26.04.11 - klo:15:41 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Varla

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #1 : 19.11.08 - klo:17:58 »
Hmm, ehkä kokeilen seuraavaksi tuota Aquatarin suosittelemaa OPIn kovettajaa, vaikkapa ihan huvikseen  :) kun kyllähän mulla liuskottuu vaikka on Nail Tek II kuitenkin paras mitä ikinä kokeillut.

Mistä Konad taiteilijat tilaa lisää pelkkiä levyjä tai lakkoja?
Hang up the chick habit

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 19.11.08 - klo:18:04 »
^ olen tilannut täältä
http://www.konadnailart.com/

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 20.11.08 - klo:17:26 »
http://www.konadnail.fi/?cat=17

Tuolta rupee saamaan Suomessa Konadeja. Postia odotellessa  :)
Hang up the chick habit

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #4 : 20.11.08 - klo:21:44 »
Pieni gallupkysymys: Poistatteko te aina edellisen lakan ennen uutta lakkausta vai lakkaatteko joskus edellisen lakkauksen päälle?

Laitan nykyään joka toisella lakkauskerralla vaaleamman lakan, jotta voin seuraavalla lakkauskerralla vain lisätä tummemman siihen päälle. Tykkään niin kovasti vaihdella lakkoja, mutta en viitsisi olla kokoajan poistamassa. Tuo on erittäin kätevää.  :)

http://www.konadnail.fi/?cat=17
Tuolta rupee saamaan Suomessa Konadeja. Postia odotellessa  :)

Hei, kivaa!  Postarit näyttävät olevan kiinteät 6,7€ verkkopankissa maksaessa. Levyt maksavat 6,1€, pikkulakat 4,27, isoja ei vielä löydy ja päällyslakat 4,88€. Tuolta saa myös näköjään strasseja (50kpl 2,44€), 3d kukkia (12 kpl 8,54€). Voisin tuolta ehkä joskus tilatakin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

kettunen

• Vieras
« Vastaus #5 : 10.12.08 - klo:08:43 »
niin ja kannattaa ostaa... kokemuksia  ???

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 16.12.08 - klo:18:39 »
Joulukynsiä yritin tässä harjoitella, mutta ärr ja murr kun hermo menee tuon hopeisen Konad-lakan kanssa. En saa sitä sitten millään kunnolla näkymään, pigmenttiä ei ilmeisesti ole tarpeeksi.. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Tai minkälaatuisia muut Konadin lakat ovat? Itsellä muita sävyjä ei Konadilta olekaan, muut leimausvärit ovat eri merkkiä ja toimivat ihan hyvin.

edit: tai niin, Konadin mustaa olen kokeillut ja se ainakin toimi ihan hyvin
« Viimeksi muokattu: 16.12.08 - klo:18:41 kirjoittanut MAS »
1b F ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 17.12.08 - klo:01:07 »
^Mä olen kokeillut hopeaa ja mustaa ja se hopea on munkin mielestä turhan hento  :(

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 28.12.08 - klo:18:14 »
harkitsen tässä konad-juttujen tilaamista, ja ois pari kysymystä, joihin kaipaisin varmistusta. Eli, nuo toimii ilmeisesti ihan tavallisillakin kynsilakoilla, ei vältsisti tartte olla noit konadin omia erikoislakkoja? Entäs, se kuvalaatan pidike ei varmaan oo täysin välttämätön?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 28.12.08 - klo:18:24 »
^ Välttämättömät ovat scraper, leimasin ja ne kuvalaatat. Lakkoja pystyy käyttämään muitakin, kunhan ovat vähän paksuja / kuivuneita, mutta eivät kai ole niin helppoja käyttää, itse tilaisin ainakin yhden oikean Konad-lakan.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 29.12.08 - klo:19:08 »
harkitsen tässä konad-juttujen tilaamista, ja ois pari kysymystä, joihin kaipaisin varmistusta. Eli, nuo toimii ilmeisesti ihan tavallisillakin kynsilakoilla, ei vältsisti tartte olla noit konadin omia erikoislakkoja? Entäs, se kuvalaatan pidike ei varmaan oo täysin välttämätön?
Mä suosittelen ostamaan sen pidikkeenkin, koska siinä laatta pysyy tiukasti paikoillaan eikä tarvi kikkailla. Kallishan se ei ole.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #11 : 30.12.08 - klo:00:15 »
Mä suosittelen ostamaan sen pidikkeenkin, koska siinä laatta pysyy tiukasti paikoillaan eikä tarvi kikkailla. Kallishan se ei ole.

Mitä tarkoitat tuolla paikallaan pysyvyydellä? Siis missä vaiheessa? Olen pärjäillyt tähän asti hyvin (ja ongelmitta) ilman pidikettä, mutta ehkä en ole vain tiennyt tarvitsevani sitä. ;) Eli missä vaiheessa siitä siis on jotain hyötyä?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 30.12.08 - klo:00:50 »

Mitä tarkoitat tuolla paikallaan pysyvyydellä? Siis missä vaiheessa? Olen pärjäillyt tähän asti hyvin (ja ongelmitta) ilman pidikettä, mutta ehkä en ole vain tiennyt tarvitsevani sitä. ;) Eli missä vaiheessa siitä siis on jotain hyötyä?

Siis siinä vaaleanpunaisessa pidikelevyssä on pyöreä kolo, johon kuvalevy laitetaan niin siinä pysyy hyvin. Joutuuhan siitä pidikkeestä pitämään yhtälailla kiinni kuin levystäkin, mutta ei ole vaaraa, että vahingossa huitaisisi sormeen scraperilla ja suttaisi esim valmiin kynnen tms. En meinannut tilata tuota itsekään, kun kuva siitä oli niin huono kaupan sivuilla enkä oikeen saanut siitä selkeää käsitystä, mutta heti kun kokeilin Konadia niin ajattelin, että onneksi tulin ostaneeksi pidikkeenkin. Jos sitä ei koe tarvitsevansa ja on käyttänyt konadia jo useita kertoja onnistuneesti, niin tuskin tarviikaan, mutta ihan kiva se on  :)

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 16.01.09 - klo:20:56 »
peukut pystyyn, että opi-lakkojen myyntiä ei kuitenkaan nyt lopetettais h2t:ssa!!!

sitten varsinaiseen asiaani. pääsin vihdoin ja viimein käsiksi vuoden vaihteessa tilaamiini konad-tarvikkeisiin, joiden kokeilua olin odottanut kuin kuuta nousevaa. no, toisin kuin luulin, se ei ollutkaan niin helppoa :-[

mä en saa millään sitä kuvaa tarttumaan leimasimeen, oisko kellään ollut samaa ongelmaa ja jotain vinkkejä? tahtoo kukkia ja rusetteja kynsiin!  :D

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 16.01.09 - klo:21:16 »
^Mä oon paininut itse saman ongelman kanssa. Joskus onnistun ja joskus en, en tiedä mikä taika siinä on. Ja päällyslakka, jos sellaisen laittaa, vain levittää Konad- lakan ympäriinsä kynttä. Ääh.. mä oon ihan onneton.  :'(