Kirjoittaja Aihe: Konad  (Luettu 39836 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #105 : 13.01.10 - klo:21:45 »
^^Pyyhkäisen paperiin ja varmistan sillä että ei jää lakkaa leimasimeen. Laattaa en puhdistanut kuvioiden teon välillä. Toi viilaus tepsi kyllä mielettömän hyvin, enkä ees viilannut kauaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #106 : 01.02.10 - klo:15:26 »
Mie näin yks päivä bussissa kiinalaisen/korealaisen nuoren miehen, jolla oli jokaisessa kynnessä valkoinen kukkatarra. :D Olivat oikein suloiset.

Mutta asiaan. Mistähän konad-laattoja kannattaa tilailla nykysin? Tykkään feikkilaatoista enemmän, mutta hakusessa olisi koko kynnen peittäviä kuvioita ja sellaisia taitaa olla vain Konadilla.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Hyacinth Bucket

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • The [buke:] residence, lady of the house speaking!
    • Acetone and Old Lacquer
« Vastaus #107 : 01.02.10 - klo:15:37 »
^ Katsohan tänne, tuolla valikossa on image plates -kohdat joiden alla on erilaisia feikkilaattoja joista löytyy myös jonkinlaisia koko kynnen kuvioita. Ranskalainen myyjä joka toimittaa Suomeenkin edullisesti.

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #108 : 04.03.10 - klo:15:57 »
Oijjoi, mä olen ihan koukussa! Nimittäin Konadeihin! Oon tässä nyt nämä pari päivää hehkutellut että tää on se juttu mitä mun kynnet onkin kaivannut, en tykkää pelkistä väreistä, eikä rakennekynnetkään oo oikein mun juttuni. Pääsee ite näpertämään, ja vastoin ennakko-oletuksia, onnistuin heti ensimmäisellä kerralla! Tosin otin neuvon käyttöön heti ennenkuin edes kokeilin eli viilasin vähän leimasinta niin ei ole kyllä tarttuvuuden kanssa ollut ongelmia. Onhan nää läheltä katsottuna aika sottuset vielä mutta laitoin äsken vasta toisia joten eiköhän tässä opi.

Koska en osannut päättää niin tällähetkellä sormissa komeilee ne ehkä nähdyimmät, eli vasemmassa kädessä seeprakuosi, alla ensiksi harmaa ja päälle ohut kerros valkoista että jäi sellainen kuultava pinta ja sitten mustat seepraraidat. Oikeassa kädessä kerros keltaista ja päällä ohut läpikuultava kultakimalle (joka ei kyllä erotu juuri ollenkaan) ja päällä leopardi(?)kuosi. Yritän hillitä itseäni etten tee heti lisätilausta vaan maltillisesti nyt ensiksi testaan kaikki kuviot ^__^ huomasin tykkääväni paljon enemmän noista koko kynnen peittävistä kuvioista.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #109 : 07.03.10 - klo:21:41 »
Tilasin äsken ebaystä feikki-konad leimasinsetin johon kuului 2 erilaista laattaa ja kaksi lakkaa. Odotan innolla!
Ostin myös tänään tällästä kirkasta lakkaa jossa on hopeisia hileitä, tähtiä ja kuita. Ihanan näköistä nuden lakan päällä :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #110 : 11.03.10 - klo:22:09 »
Onks tää ihan tyhmä kysymys mutta voiko aluslakkakerrosten jälkeen käyttää pikakuivattajaa ja sitten vasta koristus? Vai pitääkö pinnan olla sellainen "tahmainen" (tarkoitan että jo vähän kuivunut muttei kokonaan) että kuvio tarttuu? Voisin tietty kokeilla itsekin tätä täällä kysymisen sijaan  ;D

Miten löydän ebaystä noita "feikki"juttuja? Onks niissä enemmän kuvavalikoimaa jne? En kyllä koko palveluun (tai edes Paypaliin) ole vielä edes rekisteröitynyt.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 11.03.10 - klo:22:19 »
^Jos konadia tarkoitat niin pitää olla ehdottoman kuiva, koska muutoin koko lakkaus menee ruttuun leimasille painaessa. Honeyplace ebayssä myy ainakin noita, sen sivuilta siis löytyy ainakin ja hakusanan voit napata sieltä jos haluat etsiä muualta.

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #112 : 11.03.10 - klo:22:32 »
^ Selitin ehkä vähän hankalasti, mutta taidanpa kokeilla tuota pikakuivattajaa että nopeutuisiko lakkaaminen. Tahmaisella tarkoitin lähinnä sitä että kun kynnellä painaa niin jää vielä jälki mutta kun leimasimella laittaa kuvion niin ei mene enää ruttuun (: Joo, unohdin mainita että Konadista kyse!

Taas uusi lakkaus kynsissä, en luultavasti malta olla tilaamatta lisää, en oikein tykkää tuosta yhden setin mukanatulleesta m2-laatasta missä on lähinnä kukkakuvioita. Nää kokokynnen kuviot ovat olleet enempi kyllä se mun juttu!

Oon nyt ihan sokea tai amatööri vielä ebayn käytössä, oon yrittänyt aiemminkin etsiä tuolta honeyplacelta noita mutten ole löytänyt? Tarvii vielä mennä katsomaan.
« Viimeksi muokattu: 11.03.10 - klo:22:39 kirjoittanut nuunuu »

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 05.04.10 - klo:12:59 »
Mitä päällyslakkaa te käytätte konadoinnin jälkeen? Mulla on käytössä Mavalan (joku) Colorfix- päällyslakka. Vaikka kuinka nopeasti sudilla vetäisen lakkaa kuvion päälle niin ensin kuvio todellakin näyttää siistiltä, mutta hetken päästä kuvio on ihan suttaantunut. Mistä tämäkin johtunee?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #114 : 05.04.10 - klo:13:20 »
^Annatko sen Konad-kuvion kuivua kunnolla ennen päällyslakkaa?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 05.04.10 - klo:13:24 »
Varmaan meni 10 minuuttia ennen kuin vetäisin päällyslakan.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #116 : 05.04.10 - klo:22:46 »
Mulla tapahtuu samaa kuin Sahramilla, sen takia oon jättänyt päällyslakat laittamatta. Itseltä löytyy joku OPIn päällyslakka.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #117 : 07.04.10 - klo:01:32 »
^^Löysin netistä juttua, että Konadin omalla päällyslakalla kuviot eivät sotkeennu läheskään niin paljoa kuin tavallisilla päällyslakoilla. Kannattaa ehkä kokeilla tuota Konadin top coatia? Itselläni ei ole tuosta kokemusta niin en osaa omasta kokemuksesta sanoa, toimiiko vai ei.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 05.05.10 - klo:17:41 »
Tajusin just tänään yhden jutun konadoinnissa. Kun aina oon taistellut kuvan tarttumista siihen 'leimasimeen' vai mikä se nyt on.
Siis se leimasimen kumiosahan on kupera niin totta kai sitä täytyy tavallaan pyöräyttää siinä laatan päällä että se tarttuu joka puolelle. Aiemmin oon vaan läntännyt sen leimasimen suoraan siihen laatalle ja ihmetellyt, kun osa kuviosta jää tarttumatta. Sitten olen yrittänyt täysillä voimin painaa siihen laattaan, että edes osa tarttuisi siihen leimasimeen. Nyt, kun tajusin oikean tekniikan niin eihän sitä tarvitse edes kovastikaan painaa siihen.
Voi vitsi, että olen iloinen  :O hölmö vain olen ollut, kun en ole tarkemmin ajatellut päivänselvää asiaa. Hiphei.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 26.05.10 - klo:18:53 »
Tilasin vasta itselleni konad-tarvikkeet ja nyt tein äsken ekat koristelut! :) Aivan ihanaa, tällä saa kyllä supernätit kynnet aikaan ja melko nopsaankin vielä. Ehdottomasti paras ostos!

Noin 25 euroa teki setti, mihin kuului leimasin, scraper, valkoinen minilakka, M2-laatta, M57-laatta ja musta iso lakka. Tilasin siis Cesarsshopista ja tosi nopeaa oli kyllä, tilasin sunnuntaina illalla ja tiistaina olivat jo perillä :) Tekis mieli kokoajan testata uusia ja hienoja lakkauksia/koristeluja.  ::)

Mä tilasin eilen tuolta ja mietin just kauankohan kestää... Viikonlopuksi pääsee varmaan jo kokeilemaan  :D Teen heti leopardikynnet!

Mistä muuten löytyisi se hello kitty aiheinen laatta?
Edit: Sorruin ebayhin tuon takia liittymään... tilasin sitten 12 laatan setin, jossa pitäisi olla hello kitty mukana  ::)
« Viimeksi muokattu: 26.05.10 - klo:21:11 kirjoittanut bast »
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977