Oijjoi, mä olen ihan koukussa! Nimittäin Konadeihin! Oon tässä nyt nämä pari päivää hehkutellut että tää on se juttu mitä mun kynnet onkin kaivannut, en tykkää pelkistä väreistä, eikä rakennekynnetkään oo oikein mun juttuni. Pääsee ite näpertämään, ja vastoin ennakko-oletuksia, onnistuin heti ensimmäisellä kerralla! Tosin otin neuvon käyttöön heti ennenkuin edes kokeilin eli viilasin vähän leimasinta niin ei ole kyllä tarttuvuuden kanssa ollut ongelmia. Onhan nää läheltä katsottuna aika sottuset vielä mutta laitoin äsken vasta toisia joten eiköhän tässä opi.
Koska en osannut päättää niin tällähetkellä sormissa komeilee ne ehkä nähdyimmät, eli vasemmassa kädessä seeprakuosi, alla ensiksi harmaa ja päälle ohut kerros valkoista että jäi sellainen kuultava pinta ja sitten mustat seepraraidat. Oikeassa kädessä kerros keltaista ja päällä ohut läpikuultava kultakimalle (joka ei kyllä erotu juuri ollenkaan) ja päällä leopardi(?)kuosi. Yritän hillitä itseäni etten tee heti lisätilausta vaan maltillisesti nyt ensiksi testaan kaikki kuviot ^__^ huomasin tykkääväni paljon enemmän noista koko kynnen peittävistä kuvioista.