Kirjoittaja Aihe: Konad  (Luettu 39728 kertaa)

Poissa Herya

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #120 : 02.07.10 - klo:10:33 »
Tilasin myös Cesarsshopista konadeita tiistaina ja eilen löytyi paketti postilaatikosta. Ekan kokeilun jälkeen kynnet on täynnä mustia ja pinkkejä länttejä ja pilkkuja muttei kuviot oikein tarttunu. Koitin myös kynsiviilalla hioo leimasinta, kun täältä luin vinkkejä. Se tehos hieman muttei kokonaan. Uskaltaisikohan hiekkapaperilla hioo?

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 02.07.10 - klo:11:25 »
Kummallista, minulla tehosi ihan vain kynsilakanpoistoaineella pyyhkiminen, joskin sitä sai tehdä aika monesti. Ensimmäiset nelisen kokeilua menivät aivan seinille juuri siksi, ettei kuvio tarttunut mitenkään, mutta sitten lähti sujumaan kuin itsestään. Olinkohan vain jotenkin poikkeuksellisen onnekas tai näppärä, ei tarvinnut hioa millään  ???

EDIT: Ylhäällä joku kyseli päällyslakoista, minä olen toistaiseksi käyttänyt Poshen pikakuivattajaa ihan hyvällä menestyksellä. Yhtään useampaa kuin yhtä sipaisua ei kyllä kestä, täytyy siis mennä kerrasta oikein. Joku toinen (mielellään pikakuivattaja) on kyllä hakusessa, koska Poshe kuluu minulla jotenkin ärsyttävän nopeasti.
« Viimeksi muokattu: 02.07.10 - klo:11:28 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 02.07.10 - klo:11:31 »
^ Käytitkö sellaista kynsilakanpoistoainetta missä on acetonia? Ihankuin olisin muuten lukenut tästä ketjusta että pitäisi käyttää poistoainetta jossa sitä on. Oliskohan se sitten syy miksei kuvat tartu kun mulla on vaan acetoniton poistoaine. Ostoslistalle menee siis kynsilakanpoistoaine acetonilla varustettuna  ;D

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 02.07.10 - klo:11:38 »
^ Asetonittomalla poistoaineella lakka irtoaa nopeammin, joten siksi yleensä käytän mielummin jotain halpispirkkaa kuin vihreää Dependiäni.

Ehkä kuvioiden tarttumiseen auttaisi myös se, että ei paina leimasinta liikaa kuvalaattaa vasten?

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 02.07.10 - klo:22:58 »
^ Mahtavaa! Pistä kuvaa kun olet saanut koristelut onnistumaan kunnolla :)

Minulla koskaan tuollaista ongelmaa ei ole ollut, aina on onnistunut Konadit alusta asti. Ihmettelin vain, koska tosi monella on ollut tuota samaa ongelmaa noiden kanssa, ehkä minun leimasimeni on jotenkin karheampaa sorttia?

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 02.07.10 - klo:23:02 »
Asetonitonta ainetta taisin käyttää, ainakin päätellen siitä kuinka paljon menee nykyään hermot kun erehdyin ostamaan asetonillista ;D Minulle on kynsilakanpoistoaineen laatu sinänsä se ja sama, kunhan sillä lähtee lakat äkkiä. Hoidan kynsiä sitten muilla keinoin, mutta siihen puoleen en jaksa hirveästi panostaa.

Tulipahan kivat pikajuhlakynnet ihan vaan Konadilla ja muutamalla strassilla. Laattoja pitäisi kyllä hankkia lisää, kaksi ei riitä mihinkään kun käy tylsäksi alta aikayksikön ;) Vaan miksi, oi miksi joka ikisessä laatassa on joko a) yksi hyvä ja kuusi turhaa kuvaa tai b) kaksi hyvää, kaksi ihanhyvää ja kaksi aivan täysin turhaa kuvaa? Missä on ne laatat, joissa on vain kivoja kuvia??
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 02.07.10 - klo:23:39 »
^sama ongelma ::) Heti haluttaisi ostaa kivoja laattoja lisää, kyllästyin heti omiini. Kuka sitä nyt loppuelämäänsä (tai seuraavaa viikkoa??) jaksaa panttereita ja kukkia laitella :P

Ja nälkä kasvaa syödessä, ei saa katsella Konad-kuvastoja...

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 03.07.10 - klo:00:08 »
Mäkin ostin kerralla 3 kuvalaattaa just siks ettei iske kyllästyminen ihan heti  ;D. Oon jo miettiny valmiiksi pari seuraavaa kynsiväkerrystä heh =). Yritin ottaa kuvia kynsistäni, muttei kuvista saa mitään selvää, ilmeisesti joku säätö vähän pielessä. Tarvii pyytää jos mies voisi auttaa joku päivä. Ihan mahtava keksintö kyl nämä konadit. Musta tuntuu, että mulla tulee aina olemaan joku kuvio kynsissä tästä lähtien  ;). Mistä Tintu oot kuvaston hommannut?

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 03.07.10 - klo:14:16 »
^Tilasin Cesarsshopista ja sieltä tuli mukana. Ai että oli kaikkea ihanaa!

Mistäs te muuten Konadinne tilasitte, itselleni tuli aikamoinen lasku tuolta.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #129 : 03.08.10 - klo:21:45 »
^^Löysin netistä juttua, että Konadin omalla päällyslakalla kuviot eivät sotkeennu läheskään niin paljoa kuin tavallisilla päällyslakoilla

Sanoisin että sotkee ihan yhtä paljon kuin Anytimen halpis Top coat, jos osuu samaan kohtaan kahdesti niin aina lähtee viirut, samoin vaikka lakan valuttelisi kynnelle tipoittain niin lähtee herkästi leviämään jos sitä on yhtään sen verran paksulti että lakka liikkuu kauemmin kuin sekunnin kynnellä. Ainoa levitystapa jolla olen oikeasti onnistunut mustan Konad -lakan kera keltaisella pohjalla on aaltomaisesti yhdellä vedolla tyvestä kärkeen tehty päällyslakkaus mutta eipä sillä tavalla tahdo oikein saada riittävän paksua kerrosta yhtään pidempään kynteen kun lakka yksinkertaisesti loppuu siveltimestä vaikka kuinka kylkeä kääntäisi vetäessä.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 22.09.10 - klo:15:07 »
sain postissa eilen oman Konad-settini, tilasin näin alkuun vain yhden laatan ja leimasin-setin raapan kanssa. Onko noitten leimasinkuvioiden kanssa käytettävä nimenomaan sitä Konadin koristelulakkaa, jotta kuviot tulisivat nätimmin? Itse en nimittäin ostanut näitä koristelulakkoja ollenkaan. Mutta ainakin normilakalla tehdessäni kuvioista jää aika vaisuja, eivätkä jää pintaan kauhean hyvin.. Onko nuo erikoislakat siis oikeasti tarpeen vai rahanhaaskausta?  ???

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 22.09.10 - klo:15:10 »
Kyllä mä olen ainakin tykännyt  ehdottomasti enemmän niistä Konadin omista erikoislakoista. Joku hyvin pigmenttinen tavallinenkin lakka kai käy, mutta mun kokoelmasta ei ole löytynyt yhtään, jolla tulisi yhtä hyvät kuviot kuin Konadin omalla lakalla  :-\ Kyllähän ne muutkin tarttuu ja näkyy jotenkuten, mutta tosi vaisuja ovat.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 22.09.10 - klo:18:57 »
Eivät ne erikoislakat ainakaan rahan haaskausta missään nimessä ole, minunkin kokemukseni mukaan niillä saa ne terävimmät ja parhaat kuvat (musta on oikeasti pikimusta eikä hailukan harmaa jne). Princess-sävyt ovat vähän "taviksia" ohuempia jotenkin, joten jos oikein skarppeja ja erottuvia kuvia haluaa niin kannattaa hankkia niitä taviksia :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 22.09.10 - klo:20:32 »
Lopez: Ehdottomasti kannattaa ainakin pari perusväriä ostaa erikoislakkoja :) Sitten iteltäni löytyi omista lakoista pari, jolla saa tosi mukavaa jälkeä ja pari, jolla saa kivan efektin. Esim kokokynnen konadkuvio hololakalla.
Ihanin hopeasävy jonka olen koskaan leimauksissa nähnyt on China Glazen Millenniumilla tehty. Muutkin saman sarjan metallilakat näköjään tosi hyviä tarkoitukseen.

hilpsu: noissa timanteissa on kyllä se, ettei ne ole mitkään kiirekoristeet :/ Ite jos oikein organisoin aijankäyttöni ,niin edellisenä iltana teen muut lakkaukset ja seuraavana päivänä strassit. Eli siis strassin isken pieneen tippaan pikakuivattavaa ja sitten odottelen vartinverran ja päälle kerros pikakuivattavaa vielä. Helposti jos pohjalla ei ole lakat hyvin kuivat, tulee ikinäkuivumaton lakkakökkö joka sitten valuu pois :(

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 01.03.11 - klo:12:25 »
En ole koskaan ole ollut erityisen kiinnostunut kynsien koristelusta ja kynsikuviakin olen katsonut niin että hienoja ovat, mutta en mä itse viitsisi rueta. Töissä joutessani sitten muutaman tunnin eilen surffailin, lueskelin tätä ketjua ja sitten törmäsin eilen 23:40 jossain tarjoukseen että Cesarsshopin Konad-laatat ovat -20% helmikuun loppuun saakka. Arvatkaa tuliko yhtäkkiä kiire parissakymmenessä minuutissa katsoa kivoimmat laatat ja pistää tilaus sisään ;D Tilasin laatat m37, m57, m59 ja s10, leimasinsetin ja valkoisen koristelulakan. Jospa huomenna pääsisi testailemaan, ideoita vilisee jo päässä :D Jospa näillä keinoin saisi pidettyä kynsienkasvatusinnostuksenkin päällä, onhan se ilo kun on nätit kynnet.

Edit. Onpas hankalaa hommaa tämä leimaaminen! Ikinä ei meinaa saada koko kuviota kynnelle. Koitin ehkä 20 kertaa eri leimoja, ja näistä kerroista onnistui 2 pandan päätä joista toisestakin puuttuu pala. Avomies saa olla koekaniinini huomenna...
« Viimeksi muokattu: 02.03.11 - klo:14:33 kirjoittanut Atwa »
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.