Kirjoittaja Aihe: Konad  (Luettu 39833 kertaa)

Paikalla Lila

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #135 : 04.03.11 - klo:22:22 »
Juu, minäkin sekosin ja ostin elämäni ekat Konadit  :P. Olen aina ajatellut että kynsikoristelusta on ihan liikaa vaivaa - mutta toisaalta elämässä on aina niitä hetkiä, ettei oikein jaksa tehdä mitään järkevää...

:D
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 18.03.11 - klo:22:56 »
Heh, friikahdin sitten tosissaan Konadointiin! Hauskaahan se on. Konadin omat lakat toimivat kyllä paljon paremmin leimaamisessa kuin tavalliset - ja Konadin kaksipäinen leimasin on sitä tavallista paljon parempi. Konadin oma kynsilakanpoistoaine on myös hyvää, tehokasta mutta ei sairaan kuivattavaa. Melko halpaakin.

En haulla ainakaan löytänyt - tilailin Amazonista Bundle Monster Nail Art kitin, tuolta tulee kuviolaattaa 18 dollarilla tämän verran:

« Viimeksi muokattu: 18.03.11 - klo:22:58 kirjoittanut Lila »

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #137 : 24.04.11 - klo:12:19 »
Onko joku meinannut tilata Bundle Monsterin uusia laattoja? Kuvalinkki.

Vielä en nähnyt näitä Amazonissa, mutta virallisilla sivuilla oli jo. Nyt olisi toisaalta hieno hetki tilata ensin nuo vanhat Amazonista, ja sitten perään uusi erä *köh*. Kaippa meinaan uudetkin Amazoniin joskus rantautuu?

Taidan kuitenkin rajallisella budjetillani tyytyä odottamaan vain noita uudempia. Mielestäni on kyllä hienoimmat BM kuvat hetkeen kaikissa! Noissa on viel kokokynnen kuva isompi, kuin aikaisemmissa.

Edit: Hekonen, yhden  miinuspuolen löysin! Vaikka uudet ovat kuinka hienoja, niin niissä on tosi vähän noita pienempiä kuvia, mitä kuitenkin käytän kokokynnen kuvia, tai tippikuvia enemmän. :/
« Viimeksi muokattu: 24.04.11 - klo:12:20 kirjoittanut Lauramainen »

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 25.04.11 - klo:19:18 »
Onko joku meinannut tilata Bundle Monsterin uusia laattoja? Kuvalinkki.

Vielä en nähnyt näitä Amazonissa, mutta virallisilla sivuilla oli jo. Nyt olisi toisaalta hieno hetki tilata ensin nuo vanhat Amazonista, ja sitten perään uusi erä *köh*. Kaippa meinaan uudetkin Amazoniin joskus rantautuu?

ooOOoo - ihanaa, että nuo koko kynnen kuvat ovat isompia!

(Jos haluat ekasta BM:stä melkein kaikki pikkukuvat, niin laita yksäriä... ...minä kun en pikkukuvia käytä juuri ollenkaan. Edit. siis annan ne joka tapauksessa pois, kenen nyt tekee mieli, niin voi laittaa yksäriä.) Nämä menivät jo!
« Viimeksi muokattu: 30.04.11 - klo:09:54 kirjoittanut Lila »

Paikalla Lila

• Tukkaguru
Vs: Konad
« Vastaus #139 : 30.04.11 - klo:10:00 »
Hei, tulee toinen viesti perään, mutta tässä on kyllä uutta asiaa. Eli Bundle Monsterin kakkospakettia havitteleville Amazon-asiakkaille sellainen tiedonmurunen, että Bundle Monsterin oma saitti hyödyntää Amazonin ostoskoria. Eli turvallisesti voi oman Amazon-tilin kautta maksaa.

Miten niin tilasin kakkospaketin *sädekehä*...

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 30.04.11 - klo:13:40 »
Heei, hyvä tietää! Vaikka vielä ensikuussa ei olisikaan varaa, mutta kuitenkin kesällä sorrun. Vaikka sillonhan ne voi näkyä jo amazonin puolella, ellei jo nyt näy!

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #141 : 30.04.11 - klo:13:48 »
Mäkin sain aikaiseksi parin vuoden haaveilun ja ihastelun jälkeen tilata omat Konadini :D Konadin omia kynsilakkoja en tilannut, koska halusin kokeilla ensin miten ne toimivat ihan normilakoilla, mutta nyt täytyy kyllä laittaa tilaukseen noita "oikeita" lakkoja. Kuvio kyllä tarttuu leimasimeen ja kynteen, mutta ne on niin haaleita.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 30.04.11 - klo:16:32 »
Joo, juurikin tuo haaleus hämää - ja Konadin lakat antavat myös hiukkasen enemmän työskentelyaikaa. Joillain Orlyn hitaasti kuivuvilla ja tosi pigmenttisillä olen saanut kelvollista jälkeä. Ja itse asiassa NfuOh tummilla jellyväreillä.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 16.05.11 - klo:12:20 »
Nyt olen testannut noita Lilan lähettämiä bundle monstereita, ja tykkään kyllä! Kiitos paljon. :ts Noiden perusteella kyllä voisin joskus tilata uuden setin, kun nykyinen laattavarastoni käy taas muka liian pieneksi.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 16.05.11 - klo:19:58 »
Minulle tuli tänään tuo kakkosbundle - siinä olisi muutama kärkikuviolaatta, joilla minulla ei ole käyttöä. Pidän nykyisin kynsiä niin lyhyinä, että kärkikuviot näyttävät vaan hassuilta.

Eli jos haluat nuo, lähetä osoite yksärillä ja panen ne postiin. Nopein syö hitaat! EDITTIÄ: MENI JO!

Aika ihania kuviota tässä setissä koko kynnelle  :l
« Viimeksi muokattu: 17.05.11 - klo:21:17 kirjoittanut Lila »

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 15.07.11 - klo:14:10 »
Mun piti tilata yksi laatta... tilasin neljä. Miksi kaikki hienot kuviot on eri laatoilla.  :-\

Onko muilla kokemusta tästä kaupasta: http://www.mimax.fi/
Tilasin tuolta nyt ekaa kertaa.

Kiinnostais kyllä myös nuo bundle monsterin laatat. Saako niitä jostakin myös erikseen vai vaan settinä? Ebayn haulla ei löytynyt tuolla nimellä mitään.

Edit: Tänään tuli mimaxin paketti. :)
« Viimeksi muokattu: 20.07.11 - klo:13:55 kirjoittanut bast »
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 15.07.11 - klo:20:33 »
^ E-baystä en niitä itsekkään ole löytänyt, mutta Amazon.comista ja bundlen virallisilta sivuilta. Paketin saa normaalisti paypalia käyttämällä.
Noita myydään aina settinä, ellei joku yksityinen sitten satu erikseen omiaan myymään. Toisaalta jos jotain abaut 20 laattaa saa n.15€, niin ei haittaa. ;D

Mä en ole ite ostanut omia vielä, mutta Lilan lähettämät ovat olleet ainakin ihania, uskallan suositella muillekkin.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 25.08.11 - klo:20:45 »
Onko kenelläkään muulla ollut ongelmia tehdä konadeja käyttäen samalla puhdistukseen Dependin vihreää kynsilakanpoistoainetta? Itsellä kuviot tuntuvat jotenkin sulavan ja kaikesta tulee tahmeaa  :(
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 25.08.11 - klo:21:41 »
^En oo ees kokeillut. Ei sitä kannata varmaan käyttää ku se on sellasta öljyistä. Mä käytän ihan Xtra-halpista konadien kanssa.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 25.08.11 - klo:21:43 »
Onko kenelläkään muulla ollut ongelmia tehdä konadeja käyttäen samalla puhdistukseen Dependin vihreää kynsilakanpoistoainetta? Itsellä kuviot tuntuvat jotenkin sulavan ja kaikesta tulee tahmeaa  :(

Mun käsittääkseni toi Dependin vihreä ei käy Konad-näpertelyihin ollenkaan, se on tosi öljyistä eikä haihdu samalla tavalla kuin kynsiepäystävällisemmät poistoaineet.

Edit: ^ Just näin kuten SH sanoi.