Mä kysyn nyt täällä, voi tän siirtää toki ostopaikkatiedusteluihinkin.
Mutta. Olen siis ostamassa Konad-tarvikkeet, mistä tällä hetkellä kannattaisi ostaa? Käytössä Nordean Electron. Kauppojahan on paljon, mutta toki talouspuolta on ajateltava, ja tarvitsen leimasimen ja scraperin myös eli kaikki tarvikkeet. Kaupan luotettavuudesta tietysti on plussaa ettei sekin raha haihdu tuhkana tuuleen jos paketti katoaa

Head2toesta tilasin aiemmin lakkoja ja sieltä löysin lakat ja levyt mutten muita välineitä, muuten tilaisin varmaan sieltä. Tää on sikäli kiireellinen juttu että palan halusta päästä kokeilemaan niitä ja laittamaan kynsiä, ja nyt on tilillä katetta senverran että pystyn ja haluaisin tilata vaikka samantien

Mä en sitten keksinyt mitä laitan kynsiini. Katkaisin pari kynttäkin joten ajattelemani vaaleanpunainen ranskis tarroilla ei tule nyt kysymykseen, voi olla että vedän hillityn lakkauksen joko polar barella tai vaihtoehtoisesti heart throbilla (taas) ja sillä sipuli. Onnistuu helpoiten.
Mä huomasin että mulla on yhä aika paljon kynsilakkoja vaikka heitin viime muuton yhteydessä 20-25 lakkaa pois, jätin vaan tuoreimmat ja tärkeimmät. Useat on vaaleita vaaleanpunaisia/persikoita joista kuitenkaan en käytä yleensä kuin muutamaa, tai sit ne on punaisia. Aika tylsää. Viime tilauksessa on tulossa hologrammilakkoja ja viininpunaista, kirsikkaa ja kultaa joten saa vähän vaihtelua, alan olla kurkkuani myöten täynnä noita. se ei kyllä niinkään johdu sävyistä vaan siitä että menetän hermoni lakkojen huonoon kestoon koska liian monet on jotain random halpislakkoja (ei sillä ettei halpa voisi olla hyvä, mutta täältä ostetut halvemmat lakat ei vaan tunnu kestävän mun kynsissä). Epäilen että seuraavan kerran käyn lakkoja ajan kanssa läpi niistä lentää vielä puolet roskiin.