Kirjoittaja Aihe: Konad  (Luettu 39731 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #15 : 16.01.09 - klo:21:16 »
^^Mä oon vasta pari kertaa testannut, mutta hyvin on onnistunut. Miten siis toimit? Scraperilla vedon jälkeen painan puhtaan leimasimen kunnolla kiinni kuvioon ja sitten nostan suoraan ylöspäin.

Kuinka monta kerrosta niitä Nfu Oh -hippulakkoja täytyy laittaa, jotta tulos on kaunis esim tumman lakan päällä? Nyxiä sai nimittäin vedellä kolme kerrosta ennen kuin niitä kolmiulotteisen näköisiä hippusia oli tarpeeksi eli ei vain siellä täällä.

^Konad-lakan (eli kuvion) kannattaa antaa kuivua kunnolla ennen päällyslakkaa.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 16.01.09 - klo:21:20 »
^Tarviikos sillä Scraperilla kuinka kovasti painaa siihen laattaan? Riittääkö ihan kevyt veto? Kuinka pitkään sitä stamperia pitää painaa kynteen ja kuinka kovasti sillä painetaan? *niin, että sormet liiskaantuuko?  ;D* Täällä yks tumpelo kyselee.

Edit. Kuinka pitkään pitäis antaa kuivua, mä odotin pari tuntia. Mulla on kyllä Mavalan päällyslakka käytössä, olisko sillä ongelman kanssa tekemistä?
« Viimeksi muokattu: 16.01.09 - klo:21:26 kirjoittanut Sahrami »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 16.01.09 - klo:21:41 »
^ Sen huomaa oikeastaan siitä, että jääkö laattaan kuvion päälle vielä ylimääräistä väriä vai onko väri vain kuvion koloissa. Ihan kevyt veto ei välttämättä riitä, mutta jos kerralla ei onnistu niin pyyhkii vain scraperin ja vetää sitten uudestaan. Ei sitä leimaa kauaa tarvi pitää. Painan kynteen ja pyöräytän vähän molemmille puolille, jotta kuvio tarttuisi koko kynnelle jos kuvio on koko kynnen kokoinen. Kannattaa siis ehkä painamisen lisäksi pyöräyttää sitä leimasinta esim ensin oikealle ja sitten vasemmalle samalla painaen ja varoen ettei nosta leimasinta välillä (jolloin kuvio sotkeentuisi).

Tosi outo tuo päällyslakkahomma. Pari tuntia luulisi riittävän, ite ajattelin et ehkä 5-15 min.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 16.01.09 - klo:21:47 »
Edit. Kuinka pitkään pitäis antaa kuivua, mä odotin pari tuntia. Mulla on kyllä Mavalan päällyslakka käytössä, olisko sillä ongelman kanssa tekemistä? 

Ei luulisi merkillä olevan väliä, mutta kaikissa päällyslakoissa on jonkunverran liuotinta joka saattaa sotkea kuvion jos päällyslakkaa kovin rankalla kädellä levittää. Eli vain kevyt kerros ja kevyellä kädellä, jos moneen kertaan sutii tai painaa niin ohuesta värikerroksesta koostuva kuvio liukenee varmasti.
1b F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #19 : 16.01.09 - klo:22:43 »
Kuinka pitkään pitäis antaa kuivua, mä odotin pari tuntia. Mulla on kyllä Mavalan päällyslakka käytössä, olisko sillä ongelman kanssa tekemistä?

Pieni hetki riitää, muta päällyslakan siveltimessä pitää olla kunnolla lakkaa, jotta se liukuu todella kevyesti kynnen pinnalla yhtään hankaamatta kuviota. Jos sivellin on vähänkin vähemmän kostea lakasta se sotkee. Ja ihan yksi tai kasi veto vaan per kynsi,jos teet useamman niin taatusti sotkeutuu.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 17.01.09 - klo:13:20 »
Ahaa.. ok, kiitos vinkeistä. Täytyy illalla kokeilla uudestaan. Toivottavasti onnistun.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 23.01.09 - klo:17:58 »
Onko kukaan tilannut konadnailart.comista visa electronilla? Toistaiseksi edullisin paikka mikä tullut vastaan, en tiedä olisiko jossain sitten halvempia vielä (?), mutta tällä hetkellä ei tosiaan käytössä muuta kuin tuo electron.

Mulla olisi lakkauspäivä huomenna, en vaan yhtään tiedä miten lakkaisin kynnet ja nyt mua stressaa. Heart Throb on muuten kiva, mutta en tiennyt alunperin että se on sheer, kaipaisin hieman peittävämpää. tai peittää tuokin mutta saa vetää monta kerrosta.. Ellen sitten laittaisi jotain nudehkoa peittävää lakkaa alle ettei heart throbin sävy häiriinny, olisiko jollain suosituksia?
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 25.01.09 - klo:13:03 »
Mulla on muuten tyhmä kysymys Konad-lakoista ja levyjen käytöstä, yritin haulla etsiä vastausta mutten löytänyt (tai tajunnut oikeaa hakusanaa), siis käytättekö kuviointiin vain konadin omia lakkoja vai mitä tahansa kynsilakkaa? Mikä ero niillä on, onko tavalliset lakat edes käyttökelpoistia siihen hommaan?

mulla on musta ja valkoinen konad-lakka, joita oon pääasiassa käyttänyt mutta oon myös kokeillut esim. orlyn pointe blanchella ja elephantastic pinkillä, ja kyllä se niilläkin onnistu, vaik mä oon viel ihan noviisi konadin käytössä (mulla oli ihan hirveitä vaikeuksia alussa, mut sit mun poikaystävä hiffas miten se toimii ja opetti muakin ::)) mut kyl varmaan kannattais ainakin yks perussävyinen konad-lakka hankkii.

noi erikoislakat on hieman paksumpia ja ehkä se leimasinjälki on snadisti voimakkaampi niillä. miinuspuolena se, että mun mielestä ne sottaa enemmän ku tavalliset lakat...

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 25.01.09 - klo:21:50 »
Mä kysyn nyt täällä, voi tän siirtää toki ostopaikkatiedusteluihinkin.

Mutta. Olen siis ostamassa Konad-tarvikkeet, mistä tällä hetkellä kannattaisi ostaa? Käytössä Nordean Electron. Kauppojahan on paljon, mutta toki talouspuolta on ajateltava, ja tarvitsen leimasimen ja scraperin myös eli kaikki tarvikkeet. Kaupan luotettavuudesta tietysti on plussaa ettei sekin raha haihdu tuhkana tuuleen jos paketti katoaa ::) Head2toesta tilasin aiemmin lakkoja ja sieltä löysin lakat ja levyt mutten muita välineitä, muuten tilaisin varmaan sieltä. Tää on sikäli kiireellinen juttu että palan halusta päästä kokeilemaan niitä ja laittamaan kynsiä, ja nyt on tilillä katetta senverran että pystyn ja haluaisin tilata vaikka samantien ;D

Mä en sitten keksinyt mitä laitan kynsiini. Katkaisin pari kynttäkin joten ajattelemani vaaleanpunainen ranskis tarroilla ei tule nyt kysymykseen, voi olla että vedän hillityn lakkauksen joko polar barella tai vaihtoehtoisesti heart throbilla (taas) ja sillä sipuli. Onnistuu helpoiten.

Mä huomasin että mulla on yhä aika paljon kynsilakkoja vaikka heitin viime muuton yhteydessä 20-25 lakkaa pois, jätin vaan tuoreimmat ja tärkeimmät. Useat on vaaleita vaaleanpunaisia/persikoita joista kuitenkaan en käytä yleensä kuin muutamaa, tai sit ne on punaisia. Aika tylsää. Viime tilauksessa on tulossa hologrammilakkoja ja viininpunaista, kirsikkaa ja kultaa joten saa vähän vaihtelua, alan olla kurkkuani myöten täynnä noita. se ei kyllä niinkään johdu sävyistä vaan siitä että menetän hermoni lakkojen huonoon kestoon koska liian monet on jotain random halpislakkoja (ei sillä ettei halpa voisi olla hyvä, mutta täältä ostetut halvemmat lakat ei vaan tunnu kestävän mun kynsissä). Epäilen että seuraavan kerran käyn lakkoja ajan kanssa läpi niistä lentää vielä puolet roskiin.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 25.01.09 - klo:22:02 »
Mutta. Olen siis ostamassa Konad-tarvikkeet, mistä tällä hetkellä kannattaisi ostaa? Käytössä Nordean Electron.

Pistän taas linkin omaan viestiini, omat Konadit ovat tuolta nagelshopista
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2119.msg414743#msg414743

Oletko lyhyisiin kynsiin kokeillut tummia sävyjä? Vaihtelua voisi tuoda esim. ChG Branding Iron tms tai joku tumma harmaa..
1b F ii

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 26.01.09 - klo:01:49 »
Mäkin pistin aloitus-Konadini tilaukseen nagelshopista. Olisin tilannut useampia levyjä mutta harmikseni siellä ei ollut oikein mitään mitä halusin :-\ mutta onneksi niitä saa muualtakin, tärkeintä on että pääsen nyt vihdoin alkuun tän jutun kanssa ;)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 26.01.09 - klo:16:10 »
^Olisin sulle juuri ehdottanut suomalaista Konad kauppaa eli http://www.konadnail.fi/?cat=17
Hang up the chick habit

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 26.01.09 - klo:19:51 »
^Aijai, mä kun ehdin olla malttamaton ;D

Ei se mitään, äkkiäkös mä tuolta tilailen sit ne mitä en raaskinut edelliseen tilaukseen laittaa :) kiva että on kotimainenkin versio! Onko sulla Varla kokemusta tuosta millainen paikka se on, onko pitkät toimitusajat?

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 26.01.09 - klo:19:55 »
^Luotettava paikka on. Minä ja kaverini on tilattu useaan otteeseen. Suosittelen kyllä. Kantsii vaan katsoa sitten ettei kirjekuori mene mihinkään roskiin mainosten mukana, mulle on meinannut käydä noin jos on tilannut pelkkiä laattoja.
Hang up the chick habit

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 27.01.09 - klo:03:31 »
Mä päätin nyt tilata tuoltatransdesdnista muutaman tuotteen, oikeastaa niiä pikkulakkapaketteja.
 Koristelulakkahimo pääs iniin kovaksi eettä ei jaksaut iddatta:)