Kirjoittaja Aihe: Konad  (Luettu 39729 kertaa)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #30 : 28.01.09 - klo:15:35 »
Mä olen suorastaan järkyttynyt! Tilasin 25-26.päivä (se oli yöllä joten en muista kumman päivän puolta oli) www.konad.co.uk :sta muutaman levyn, lakan ym. Ja tänään postiljooni toi ne perille! Ällistyttävän nopeaa toimintaa, tai sitten olen vaan tottunut hurjan hitaaseen toimitukseen.

Nyt kun vaan osaisi käyttää niitä tarvikkeita ::) stamperiin en saa kuvaa tarttumaan mutta ne rippeet mitä siihen on jääneet saan kyllä kynsiin aivan oikein näkymään.. Mutta eihän kukaan voi olla seppä syntyessään, ja onnekseni mies lupautui koekaniiniksi ja sanoi että saan harjoitella sen käsiin ;D

Muutenkin läjä lakkoja kotiutui tänään, lähinnä China Glazea ja Orlya.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa ~Elina~

• Haiven
  • *
« Vastaus #31 : 28.01.09 - klo:16:51 »
Onko kukaan tilannut konadnailart.comista visa electronilla?

Olin jo tulossa vastaamaan, että tilasin OP:n electronilla, mutta tarkistin vielä tilausvastauksen sähköpostista ja olinkin käyttänyt Paypalia. Sen verran kuitenkin ko. nettikaupasta, että vaikka tuotteet ovat edullisempia kuin esim. Konad Nails UK:ssa, postikulut riippuvat painosta, kun taas tuossa brittikaupassa on kiinteät postikulut 3,75 €.

Kyselen tässä samalla onko joku tilannut Transdesignilta OP:n electronilla? Paypalia ei ollut ainakaan maksutapavaihtoehdoissa.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 28.01.09 - klo:18:24 »
^Kannattaa leimata sillä joitakin kertoja ja puhdistaa välillä kynsilakanpoistoaineella niin lähtee jekittämään  ;)

Mistä Gallerialle tuli se Kalleria nimi?
Hang up the chick habit

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 02.02.09 - klo:18:17 »
Mullakin on toistaiseksi ennenkuin viimeisimmät tilaukseni saapuu vain kultainen Konad-lakka, mutta en jostain syystä saa sitä näkymään kuten pitäisi :P aina tulos jää liian hailakaksi tai vain puolet kuvaa näkyy tai ei näy mitään.. missähän vika? tekniikassa toki ainakin osittain mutta sitten taas kun olen jollain muulla lakalla kokeillut se onnistuu ihan hyvin.

Mun lempparitarroja on tällä hetkellä Seppälästä ostamani kisutarrat jotka on suorastaan hurmaavia, kerrassaan söpöläisiä, samaan levyyn kuuluu sitten myös ainakin sydämiä. Muita tarroja löytyy toki myös, perhosia, sydämiä, tähtiä, erilaisia kukkia, rusetteja.. Sit erivärisiä isompia ja pienempiä strasseja. Helmistä ja sensemmoisista en pahemmin perusta.

Mäkin tykkään aika tyttömäisistä kuvioista, juurikin perhosista ja erilaisista kukista, sydämistä.. Rusetit ei ole mun juttu eikä kaikki tähdetkään mutta jotkut on ihan kivoja, yleensä tuntuu vaan että niitä täytyy litoa vähintään pari-kolme kappaletta että näyttää kivalta. Jos löytyisi Konad-levyjä missä on pupuja ja kissoja ja nalleja varmaan kuolisin ihastuksesta ja ostaisin kaikki heti ;D

Mun kokoelma ei ole kovinkaan mittava (vielä) moniin muihin verrattuna mutta kyllä sillä pärjää :) Tosin vasta mä viime aikoina koristelusta olenkin enemmän innostunut, ja nyt se onkin lempipuuhaani kun saa käyttää luovuutta hyväkseen ja ainahan hoidetut kädet on kauniit. Vielä kun saisi kynnet kasvamaan/pysymään ehjinä niin vot.

Ei mullakaan aina ole lakatut saati koristellut kynnet, nytkin on vain väritön aluslakka tuomassa vähän suojaa. Yhdessä vaiheessa mulla oli aina kynsilakkaa mutta ihan viimeisinä aikoina olen repsahdellut mutta nyt olen muistanut vanhat hyvät tapani taas :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 02.02.09 - klo:20:00 »
^ Olen kuullut, että se Konadin kultainen (ja jotkut muutkin muistaakseni) lakka olisi tosi hailakka, eikä oikein näy. Sen takia itse jätinkin sen kokonaan ostamatta. Mitä lakkoja olette käyttäneet Konadin kanssa onnistuneesti? Veikkaan että Mavala voisi toimia, ne ovat usein aika paksuja?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 03.02.09 - klo:12:40 »
^ Minäkin voisin ottaa Muumikoristelut kynsiini.

Ei jollain sattuisi olemaan kokemusta sekä Konadin normaalista leimasimesta että siitä kaksipäisestä? Kumpikohan on mukavampi / helpompi käyttää?

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 03.02.09 - klo:15:04 »
^Mulla ei ole tällä hetkellä kuin se kaksipäinen, mutta normaali tulossa aivan lähiaikoina (ellei ihmeitä satu) joten voin sitten kertoa kokemuksia mutta eiköhän tällä joku jo ehdi ensin ;)

Kuinka kauan muilla ketkä on tilanneet tuolta konadnail.fi:sta on tilauksen tulo kestänyt? nimim. malttamaton.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 03.02.09 - klo:18:45 »
^Kun maksu näkyy niin parin päivän sisällä on Miia postittanut tai jos joku tuote on loppu ja joutuu tilaamaan lisää niin silloin voi joutua odottamaan.
Hang up the chick habit

Poissa ~Elina~

• Haiven
  • *
« Vastaus #38 : 04.02.09 - klo:01:20 »
Ei jollain sattuisi olemaan kokemusta sekä Konadin normaalista leimasimesta että siitä kaksipäisestä? Kumpikohan on mukavampi / helpompi käyttää?

Mulle tuli se perusleimasin T-setin mukana ja tilasin myös kaksipäisen leimasimen samassa tilauksessa. Molemmista saa ihan tukevan otteen, kaksipäisen varresta ehkä hieman paremman. Kaksipäisen kapeammalla päällä on helpompi kohdistaa kuvat ja tällä hetkellä lyhyisiin kynsiini saan tehtyä myös koko kynnen kuviot peukaloa lukuunottamatta kapealla => vähemmän siistittävää kynnen ympäriltä.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 05.02.09 - klo:16:57 »
Mä suosittelen ehdottomasti ja lämpimästi www.konadnail.fi - kauppaa kaikille Konad-jutuista kiinnostuneille, kiitos vaan Varlalle vinkistä. Tuskinpa mä konadejani enää muualta tilaan kuin tuolta, senverran hyvä palvelu eikä hinnatkaan ole mitenkään pahat.

Miten mä saisin two way nail-art-kynän ohuen pään puhdistettua? Lakassa ei ole mitään ongelmaa mutta ohuesta päästä ei tule mitään ulos. Onhan niissä se oma puhdistustikku ollut millä pystyy "puhkaisemaan" jos menee tukkoon mutta se ei nyt tunnu riittävän, ja ainakin se ne neulat mitä mulla kotona on on liian isoja.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #40 : 06.02.09 - klo:18:17 »
Ajattelin nyt itsekin päätyä kokeilemaan konadin leimajuttuja.. :)
Olen tässä noita kuvia katsellut ja miettinyt, että kun mulla on melkoisen pitkät kynnet niin onkohan ne leimakuvat tarpeeksi isoja, että ne peittää koko kynnen eikä jätä esim. kärkeä värittä?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 06.02.09 - klo:18:46 »
Olen tässä noita kuvia katsellut ja miettinyt, että kun mulla on melkoisen pitkät kynnet niin onkohan ne leimakuvat tarpeeksi isoja, että ne peittää koko kynnen eikä jätä esim. kärkeä värittä?

Jos yhtään isommat tai pidemmät kynnet on niin joutuu useamman kuvion laittamaan. Noissa kukka tms kuvioissa se on suht helppoa, mutta joku isomman jatkuvan kuvion (esim joku ruudukko) kohdistaminen varmaan aika vaikeaa.
1b F ii

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 06.02.09 - klo:19:17 »
^Joo on vaikeaa kun on pitkät kynnet. Kuviot ei riitä koko kynnelle.
Hang up the chick habit

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #43 : 07.02.09 - klo:12:46 »
Niin arvelinki ja tyydyin sellaisiin kiekuroihin, joiden ei tarvi riittää koko kynnelle. :) Otin tilaukseen mukaan vain mustan konad-lakan. Toivon, että joku noista ChiG:istä tai Opeista sopii kuvioiden tekoon.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 08.02.09 - klo:22:48 »
Konadit olivat tulleet perjantaina, ja tänään kokeilin kotiin tultuani niitä, eikä vaikuta yhtään hassummalta peliltä! ;D Harjoitellessa kyllä vielä menee aikaa ja lakkaa, mutta tulos oli nytkin ihan ok. Lähinnä vaan pitää opetella laittamaan lakkaa sopivasti ja tarpeeksi, ja vetämään scraperilla ylimääräinen lakka tarpeeksi kauas ja ennen kaikkea saamaan kuvio suoraan varsinkin oikean käden kynsille. Pitää varmaan jossain vaiheessa tilata vielä lisää levyjä, ehkä pidike ja ainakin valkoinen lakka. Me likes!