Mullakin on toistaiseksi ennenkuin viimeisimmät tilaukseni saapuu vain kultainen Konad-lakka, mutta en jostain syystä saa sitä näkymään kuten pitäisi

aina tulos jää liian hailakaksi tai vain puolet kuvaa näkyy tai ei näy mitään.. missähän vika? tekniikassa toki ainakin osittain mutta sitten taas kun olen jollain muulla lakalla kokeillut se onnistuu ihan hyvin.
Mun lempparitarroja on tällä hetkellä Seppälästä ostamani kisutarrat jotka on suorastaan hurmaavia, kerrassaan söpöläisiä, samaan levyyn kuuluu sitten myös ainakin sydämiä. Muita tarroja löytyy toki myös, perhosia, sydämiä, tähtiä, erilaisia kukkia, rusetteja.. Sit erivärisiä isompia ja pienempiä strasseja. Helmistä ja sensemmoisista en pahemmin perusta.
Mäkin tykkään aika tyttömäisistä kuvioista, juurikin perhosista ja erilaisista kukista, sydämistä.. Rusetit ei ole mun juttu eikä kaikki tähdetkään mutta jotkut on ihan kivoja, yleensä tuntuu vaan että niitä täytyy litoa vähintään pari-kolme kappaletta että näyttää kivalta. Jos löytyisi Konad-levyjä missä on pupuja ja kissoja ja nalleja varmaan kuolisin ihastuksesta ja ostaisin kaikki heti

Mun kokoelma ei ole kovinkaan mittava (vielä) moniin muihin verrattuna mutta kyllä sillä pärjää

Tosin vasta mä viime aikoina koristelusta olenkin enemmän innostunut, ja nyt se onkin lempipuuhaani kun saa käyttää luovuutta hyväkseen ja ainahan hoidetut kädet on kauniit. Vielä kun saisi kynnet kasvamaan/pysymään ehjinä niin vot.
Ei mullakaan aina ole lakatut saati koristellut kynnet, nytkin on vain väritön aluslakka tuomassa vähän suojaa. Yhdessä vaiheessa mulla oli aina kynsilakkaa mutta ihan viimeisinä aikoina olen repsahdellut mutta nyt olen muistanut vanhat hyvät tapani taas