Kirjoittaja Aihe: Konad  (Luettu 39834 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #45 : 12.02.09 - klo:18:52 »
Tyhmä kysymys: otetaanko niistä levyistä se toisen puolen tarrajuttu irti? :-[

Puhut ilmeisesti Konadin levyistä? En minä ainakaan ole ottanut tarraa irti, en ole keksinyt syytä ottaa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 16.02.09 - klo:18:03 »
Mä kävin hakemassa lauantaina konadnail.fi:stä tilaamani paketin ja nyt on kivaa ;D nyt on sellaisia lakkoja että kuvat toistuu kunnolla (valkoinen, vihreä, punainen, musta, hopea princess, vaalea lila, vaaleanpunainen), leimailin paperit ja kynnet täyteen mutta otin jo konadit kynsistä pois kun halusin jonkun kivan lakan alle ja lopulta en osannut päättää mitä lakkaa käyttäisin ja mitkä konadit laittaisin ::) mutta, keskiviikkona ajattelin lakata kynnet, ehkä siihen mennessä keksin ;D
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #47 : 18.02.09 - klo:22:14 »
Mun pitäisi korkata tuo Konad-paketti, en ole vielä päässyt sitä kokeilemaan. Kynnet on lakattu, mutta täytyy kai eka kokeilla johonkin muualle miten onnistuu etten töhöä heti just lakattuja kynsiä...  ::)

edit. Aika hyvin onnistui ekalla kerralla leimailut, tosin kuvion kohdistamista pitää vielä harjoitella... perhoset koristavat nyt kynsiä!
« Viimeksi muokattu: 19.02.09 - klo:09:49 kirjoittanut Nihnaana »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 18.02.09 - klo:22:18 »
^ Uskaltaa kyllä minusta kokeilla kynteenkin, kunhan aloittaa jostain pienestä ja vaikka vaaleasta kuviosta. Tärkeintä on minusta se, että sitä leimaa ei paina kaikella voimalla yhteen kohtaan, vaan pyöräyttää sen kevyesti kynnen toisesta reunasta toiseen reunaan. Youtubessa on hyviä videoita, jos selitin epäselvästi.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 28.02.09 - klo:16:42 »
Vihdoinkin lähti eka Konad-setti tilaukseen! Tilasin siis tuolta konadnail.fi:stä, Setti T joka vaikuttaa hyvältä perussetiltä ja tällaiseen alustavaan kokeiluun, siinä oleva laattakin on mieleeni! Poikaystävähän oli ajatellut ostaa mulle näitä synttäriksi, mutta en jaksa odottaa yli kuukautta enää! Hän saikin loistavan idean että voi ostaa mulle lisää Konad tarvikkeita sitten! ;D Nyt sitten saa taas odotella kivaa pakettia... :)

Edit. Ai niin, tämä kuuluis varmaan nykyään siihen koristelu-ketjuun, modet varmaan siirtää..

Siirsin. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 28.02.09 - klo:18:22 kirjoittanut Luomo »

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #50 : 01.03.09 - klo:15:43 »
mun lemppari on tämä Scrangien blogista bongattu konad-viritys:

http://4.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/SJH4A5xxeXI/AAAAAAAABHY/nFdmvNZPhlQ/s1600-h/goldfictionkonad.jpg

helppo tehdä, ja aina räyhäkkä lopputulos.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 06.03.09 - klo:17:48 »
Sain Konadit edellispäivänä ja eilen kun yritin kokeilla niin ei tullut mitään! En saanut kuviota tarttumaan leimasimeen sitten millään! :-[ MUTTA nyt kun kokeilin uudestaan se onnistui! ;D Siinä pitää näköjään vaan olla tositosi nopea scraperin ja leimasimen välillä! Nyt on peukussa perhoset ja keskarissa kukkia! Kokeilua vaan, vanha lakkaus on just menossa vaihtoon, niin saa nähdä jaksanko illalla vielä ruveta ihan tosissani koristelemaan..

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #52 : 06.03.09 - klo:19:30 »
^Mulla ei onnistu vieläkään. Onnistuin saamaan puolet kuvasta. Pyysin avokkiakin avuksi, että se länttää leimasimen kuvan päälle heti kun olen skrapannu kuvan yli. Kuva ei tarttunu siltikään! :-\ Käytössä mulla on siis konadin oma musta lakka. Kokeilin sitten china glazen lakoilla ja niillä sain kuvan leimasimelle mutta kynnellä jälki oli liian vaalea.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #53 : 06.03.09 - klo:21:50 »
Joku vinkkasi minulle täällä (ja MUA:ssakin tämä vinkki on ollut), että leimasinta kannattaa vähän viilata karhemmaksi niin kuviot tarttuvat siihen paremmin. Ensimmäiselle leimasimelleni tein näin ja heti alkoi pelittää, toka on toiminut alusta lähtien hyvin. Mutta kannattaa siis vähän karhentaa viilalla leimasimen pintaa. Olen itse karhennellut aika reilulla kädellä, eikä leimasin silti näytä mitenkään kärsineeltä tai viilaillulta, joten rohkeasti vaan kokeilemaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #54 : 09.03.09 - klo:15:06 »
^Kiitos vinkistä! Heti tarttui paremmin leimasimeen kuva, kun vähän karhensin viilalla. Harmi vain, että kuva ei meinannut enää irrota leimasimesta. :D Ehkä tää tästä lähtee.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 21.03.09 - klo:22:27 »
Mistä ulkomaisesta kaupasta sais noita Konad laattoja? Ei eBay.

Ainakin näistä http://www.konad.co.uk/shop/
http://www.konadnailart.com/
1b M ii

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 25.03.09 - klo:17:55 »
^Kuinka äkkiä laatat tulee tuosta Konad.co:sta?
Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 25.03.09 - klo:18:30 »
^ Minulla meni alle viikko, tilaan mieluummin sieltä kuin Suomen putiikista, hinnat ja postaritkin halvemmat.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 25.03.09 - klo:18:38 »
^Itse asiassa suomalaisessa kaupassa on halvempaa ja tulee ne pelkät laatat postimerkillä. Nuo 2 laattaa ulkomailta tulivat samanhintaiseksi kuin suomesta 3 laattaa.
En vaan tilaa tuosta suomalaisesta kun meni sukset ristiin  :#
Hang up the chick habit

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 25.03.09 - klo:19:13 »
Varla: Suomesta noita Konadeita saa nyt myös Cesarsin nettikaupasta, just tulivat sinne myyntiin.

http://www.cesarsshop.fi/konad-koristeleimasimet-uutuus-c-143.html