Kirjoittaja Aihe: Konad  (Luettu 39733 kertaa)

Poissa Varla

• Tukkaguru
Vs: Kynsien koristelu
« Vastaus #75 : 11.04.09 - klo:14:37 »
Spongeiluun käy ihan meikkisieni tai niitä askartelu tuputussieniä. Tavallaan siis tuo setti on turha mutta jos haluaa ostaa niin mikäs siinä. Onhan se ihan kiva kun tulee lakkoja mukana ja monta sientä.
Sieltä Konadnail.fi:stä tuo setti on.

Feikkilaattoja myy honeyplace eBayssä ja huutiksessa noita on kanssa.

Nihhaana: Joo arvasin oikein että sulla on jäänyt se muovi siihen. Hyvä ettet ehtinyt roskiin heittää  ;D

Ois mielenkiintoista kuulla muitten Konad leimasimista että toimiiko ne ihan ok?
Hang up the chick habit

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #76 : 11.04.09 - klo:14:51 »
^ Mä en ole mun leimasinta käyttänyt kuin 3 kertaa muistaakseni, toistaiseksi toimii hyvin.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 12.04.09 - klo:12:10 »
^Eikös se oo maailman rumin mies  ;D Näytteli Paossa mm.

Sehän on iki-ihana Peter Stormare! :-* On näytellyt Paossa juu, parhaiten muistan itse hänet mm. Armageddonista ja Grimmin veljeksistä. Näyttelee aina "ulkomaalaisia" amerikkalaisissa elokuvissa! http://www.imdb.com/name/nm0001780/

Jottei menis ihan OT:ksi, niin mun Konad leimasin toimii vielä ihan hyvin, olen tosin käyttänyt sitä vain 5-10 kertaa.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 12.04.09 - klo:15:52 »
^Kiitti, tuo asia vaivas minua koska pelottaa tuo ukko  :D

Konanoin tänään ja ihan hyvin pelitti leimasin  :) varmaan parikymmentä kertaa ainakin olen sitä käyttänyt.
Hang up the chick habit

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #79 : 28.04.09 - klo:21:24 »
Näköjään kevät tuonut tullessaan taas innostuksen kaikkeen kynsiin liittyvään, varsinkin lakkoihin ja koristeluihin  ::) Olin jo jonkin aikaa seuraillu eBayssa noita feikkikonadeja ja äsken oli sitte ihan pakko tilata honeyplacelta se perussetti, jossa 2 levyä, pidike, scraper/stamper ja 2 eriväristä lakkaa  ::) :l Nyt en malttas enää millään odottaa, että nuo "kotiutuu" tekis miel vaan heti päästä testailee niitä  :O Ja nyt tekis jo miel tilailla lisää noita erilaisia laattoja  ;D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 23.06.09 - klo:10:04 »
Näköjään kevät tuonut tullessaan taas innostuksen kaikkeen kynsiin liittyvään, varsinkin lakkoihin ja koristeluihin  ::) Olin jo jonkin aikaa seuraillu eBayssa noita feikkikonadeja ja äsken oli sitte ihan pakko tilata honeyplacelta se perussetti, jossa 2 levyä, pidike, scraper/stamper ja 2 eriväristä lakkaa  ::) :l Nyt en malttas enää millään odottaa, että nuo "kotiutuu" tekis miel vaan heti päästä testailee niitä  :O Ja nyt tekis jo miel tilailla lisää noita erilaisia laattoja  ;D

Miten sulla kävi tän tilauksen kanssa? Kuinka nopeasti tuli perille? Oliko tilaus kaikin puolin ongelmaton? Sanoisitko myyjää luotettavaksi? Toivoisin pikaista vastausta, koska mulla tuli ongelmia tilauksen kanssa. Syy siihen on myyjän ilmoittamat eri valuutat ja se ettei ebay voi niitä yhdistellä samaksi tilauksesksi.

edit. Kuulisin mielelläni muidenkin juuresten kokemuksia ko. myyjästä.  :)
« Viimeksi muokattu: 23.06.09 - klo:10:34 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 26.06.09 - klo:22:28 »
Hemmetin juurekset! Mä en ole IKINÄ ollut kiinnostunut kynsien lakkailuista saatikka koristeluista, perus vaaleaa tai väritöntä vetelen kerran kuussa. Nyt kun aikani katselin kaikkia ihania kynsikuvia täällä niin jopa tilasin itsellekin Konadin leimausvehkeen ja kasan lakkoja. Että näin.

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #82 : 20.07.09 - klo:14:01 »

Miten sulla kävi tän tilauksen kanssa? Kuinka nopeasti tuli perille? Oliko tilaus kaikin puolin ongelmaton? Sanoisitko myyjää luotettavaksi? Toivoisin pikaista vastausta, koska mulla tuli ongelmia tilauksen kanssa. Syy siihen on myyjän ilmoittamat eri valuutat ja se ettei ebay voi niitä yhdistellä samaksi tilauksesksi.

edit. Kuulisin mielelläni muidenkin juuresten kokemuksia ko. myyjästä.  :)

Mulla ei ollu mitää ongelmia tuon myyjän kanssa, tuotteet tuli yllättävän nopeesti. Toi oli myynnissä settinä, eli ei tarttenu yhdistellä useampia ostoksia.

Tuossahan on vaan kyse siitä, ettei eBayn järjestelmä osaa yhdistää eri valuutoissa käytyjä kauppoja samaksi laskuksi. Tosin kyllä hämmästyttää, että miksi myyjä myy useammalla valuutalla...

Täytyy lisätä vielä, että nuo tuotteet on kyllä toiminu loistavasti.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #83 : 20.07.09 - klo:14:38 »
^kiitos tästä, täytyy varmaan laittaa kanssa tuo setti tilaukseen, jos kerran hyvin toimii. aika edullinen kuitenkin.
Mulla on perusranskisgeelaus ja siihen olisi kiva saada vaihtelua välillä ja toisaalta kuitenkin kyllästyn yhteen kuvioon, jos sen laittaa geelauksen alle huollon yhteydessä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa leben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ou nou!
« Vastaus #84 : 27.07.09 - klo:23:02 »
Ah, tänään posti toi mukanaan tilaamani konad-setin.. Ihanaa...  <3
Kokeilin heti ja huomasin että on aika hankalaa kohdistaa kuvio samaan kohtaan joka kynnessä, mutta eiköhän tuo ajan kuluessa harjaannu.. Nyt on kynsissä pieniä tähtiä.. Ja idean tähän knysi-friikkeilyyn sain täältä..  :O
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #85 : 24.10.09 - klo:16:47 »
Mä opin vihdoinkin käyttämään Konadia ku sitä ennen kaikki meni aika ihan päin mäntyä, vaikka kuinka kokeilin ja nyt siten onnistui ^^
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #86 : 16.11.09 - klo:19:18 »
Täälä yks vaihteeksi kynsihommeleihin hurahtanut. Eilen tuli taas vietettyä laatuaikaa Ebayssa sen verran, että 5 pakettia kynsituotteita on tulossa, hups!

Mäkin hurahdin Konad-kopioon, tällaiseen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280415524308&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Sitten tilailin vielä strassitarroja, 2400 kappaleen setin erivärisiä strasseja, dotting toolin ja erikokoisia pensseleitä käsinmaalaukseen. Vielä kun sais vähän kartutettua lakkavalikoimaa :)

Kokeilin viikonloppuna tollasta liukuvärjäystä, tuli hurjan kivat! Ja yllättävän helppo tehdä siistiä jälkeä.
1a F ii, HL

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 06.12.09 - klo:00:53 »
Taas tuli tilattua uusia kynsijuttuja  :D Viime viikolla tilasin jo nämä:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200410374237&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280425077282&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Ja äsken ostin vielä tämmösen sivellinsetin:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290369707233&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Saas nähdä onko mistään kotoisin. Toivotaan! :) Lisäksi oli pakko hankkia 2 uutta konadlaattaa, M59 ja M65. Nykyisissä laatoissa ei ole lumihiutaleita eikä rusetteja joten M59 oli just passeli löytö. M65:n ruusukuviota mä taas olen himoinnut jo pitkään :) Eikä nuo maksaneet kuin 13 euroa yhteensä postareineen! Tilasin siis konadnailart.comista.

Onpahan taas paketteja mitä ootella.. Kunhan vaan löytäisivät kaikki tiensä kotiin  :)

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 17.12.09 - klo:19:38 »
Tilasin vasta itselleni konad-tarvikkeet ja nyt tein äsken ekat koristelut! :) Aivan ihanaa, tällä saa kyllä supernätit kynnet aikaan ja melko nopsaankin vielä. Ehdottomasti paras ostos!

Noin 25 euroa teki setti, mihin kuului leimasin, scraper, valkoinen minilakka, M2-laatta, M57-laatta ja musta iso lakka. Tilasin siis Cesarsshopista ja tosi nopeaa oli kyllä, tilasin sunnuntaina illalla ja tiistaina olivat jo perillä :) Tekis mieli kokoajan testata uusia ja hienoja lakkauksia/koristeluja.  ::)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 17.12.09 - klo:19:56 »
Linoa, Konadeilla on ihan mahtavaa leikkiä!  ;D Ei muuta kuin testailemaan tavallisiakin lakkoja konad- kuvioiden tekoon ja tosi hienoja yhdistelmiä tulee mattalakoilla ja oikein hohtavilla.
Mä olen myös aivan hurahtanut konadjuttuihin  ::)