Mulla on nyt ekat Konad jutut tilattu ja pitäis alkaa harjoitteleen. Osa tuli ihan Suomesta Cesarsilta ja osa
http://www.ocnailart.com/ OC Nailartilta minne löytyy muutamista blogeista alekoodi jolla sai -30% ja tais siellä olla ilmainen toimituskin ympäri maailman. Tuotteet tuli mulle tänään 23.12. ja maksanut olin 10.pvä. Euroissa mua oli velotettu 16,59 ja sain kolme lakkaa, laatan ja laatan pidikkeen. Tosta pikasesti laskin, että Cesarsilta sama setti olis maksanut postikuluineen kolmisen kymppiä. Tietysti toimitusaikakin on sitten vähän eri

Mitä mieltä muuten ootte tuosta laatan pidikkeestä? Testailin noita aiempia Cesarin välineitä ja mä jotenkin kaipasin sitä pidikettä. Jostain lueskelin taas, että joku piti sitä ihan turhana. Toisaalta kulkee tuolla mun pakissa kätevästi ja aina on joku alunen saatuvilla mikä voi sotkeutua.
Sen verran kun tuota testailin niin yllätyin kuinka kovaa täytyy leimasinta painaa sekä laatalle, että kynteen. Ekalla kerralla en painanut kovinkaan paljon ja kuva lähti tuskin ollenkaan irti.
Oon nyt "vähän" innostunut näistä koristelujutuista ja kohta saan varmaan erilaiset koristelut tehtyä pariksi vuodeksi

Dotting toolit (millä saa esim strasseja otettua) huutelin Ebaysta ja löysinpä aitoja Swarovskin kristallejakin