Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343213 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Hyvät harjat, sekä kammat
« Vastaus #165 : 23.04.08 - klo:19:05 »
^ Minä taas olen ihan varma, että minun hiuksissani ei pysy mikään tikku. :-\ Nämä ovat niin liukkaat, että en todellakaan pysty uskomaan tuohon. Hiukseni ovat vähän kuin Tuhkimotarinan (jos kukaan nyt sattuu katsomaan) Chiquin, mutta ohuemmat ja lyhyemmät. Sattaahan ne puikot sitten pysyä hiuksissani, kun nämä ovat vähän pidemmät.

Harjastahan tässä nyt puhe oli, tikkuharjakset metallipohjalla, liukkaus on vaan hyvästä siinä tapauksessa. Tietty voihan noita käyttää nutturapuikkonakin, luovuutta parhaimmillaan ;D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Vanilla

• Vieras
« Vastaus #166 : 26.04.08 - klo:11:54 »
^ Hahaha. :D Käsitinkin "vähän" väärin, ja aloin sepittämään ihan eri asiasta. :D No, ei se mitään.

Näin eilen Hairlekiinissä sellaisia harjoja, joita saa kuulemma myös koiranäyttelyistä, ja olihan täällä niistä kuviakin. Tosin ne eivät olleet aivan samanmerkkisiä, mutta samanlaiset ja harjakset kyllä olivat. Ainoa miinus oli se, että ne maksoivat 17 €, joten jäivät sinne kaupan hyllylle. :-\ Ne olivat kyllä menneet hyvin kaupaksi...

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 27.04.08 - klo:11:59 »
Ostin viimeksi kampaajalla käydessäni Kin-merkkisen selvitysharjan. Aluksi ajattelin, että se on aivan liian kova, mutta käytössä on osoittautunut tosi hyväksi. "Piikit" harjassa on ehkä samantyyliset tikut kuin föönamiseen tarkoitetuissa pyöröharjoissa. Olipas taas tosi hyvä selitys...
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 01.05.08 - klo:19:08 »
Roger Paran harja on nyt ollut käytössä. On tosi hellävarainen, takkujen selvittäminen ei satu juuri yhtään. Hiukset tulevat tosin aika usein sähköisiksi tällä harjattessa. Tosin jos hiuksiin on ehtinyt kerääntyä sellainen kunnon takkutumppu tämä harja ei selvitä sitä kunnolla, ellei jaksa harjata tuntikausia.  :-\
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #169 : 07.05.08 - klo:18:35 »
Itse tykkään käyttää föönatessa S-Factorin isoa pyöröharjaa. Vaikka onkin lähinnä suoristuskäyttöön niin kyllä sillä saa muhkeaa kohotustakin tarvittaessa. Maksoi kampaajallani 8 euroa ja on todellakin ollut hintansa väärti. Siinä on vissiinkin keraaminen pinnoite, joten nopeuttaa myös tukan kuivumista. Ei enää paluuta HairStoresta hankittuun pyöröharjaan, joka vain taisi repiä hiuksia.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 07.05.08 - klo:18:50 »
^ Kattelin tuota harjaa hqhairista, mutta se näytti niin suurelta, että on jo kömpelö käyttää. Pitää harkita jos laittais itsekkin sen hankintaan, jos se on hyvä. Tietääkö joku missä sitä pääsis kattomaan livenä Tampereella?
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #171 : 07.05.08 - klo:23:13 »
Se on kyllä tosi iso ja kyllä se vähän vaatii aluksi taiteilua että sen kanssa oppii toimimaan. Mutta sitten kun oppii niin se on korvaamaton. Oon kyllä nähnyt noita melkein joka paikassa missä vaan muutenkin on S-Factoria. Kannattaa käydä katsomassa.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #172 : 08.05.08 - klo:10:16 »
^ Minuu vaivaa varmaan joku sokeus, kun en ole huomannut missään. Esim Stokkalla kävin vasta Tigejä katsomassa, mutten nähnyt ko. harjaa. Pitää jatkaa etsintöjä..

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #173 : 08.05.08 - klo:11:29 »
Minulla on sellainen iso lapioharja jonka ostin paikallisesta kampaamosta/kampaamokaupasta.On ollut paras tähän mennessä selvittämään tukan.Sitten on perus harvapiikkinen joka myös samasta paikasta ostettu.Sitten on sellainen "karvaharja" jota sanon villisian turkkiharjaksi.Sillä on hyvä sutia latvoja latvasuojan laiton jälkeen.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #174 : 08.05.08 - klo:17:08 »
Täällä oli juttua siitä, että ne harjat, joissa on se pallo piikkien päässä, olisivat huonoksi hiuksilleja repisivät niitä. Mistä sen tietää, että onko se pallo siinä piikissä kiinni vai ei (sehän oli kuulemma tästä kiinni, vai olenko väärässä)? Olen yrittänyt nykiä niitä palloja tarkistaakseni, että ovatko ne kiinni siinä piikissä, mutta eivät ne lähde irti, joten ei kai siitä sitten ole mitään haittaa? Voisiko joku vähän selventää? :)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 08.05.08 - klo:18:15 »
^Siis on parempi jos se pallo ja piikki ovat "yhtä", eli ne eivät ole kaksi erillistä palaa liimattuna yhteen vaan yksi pala muokattuna piikiksi pallopäällä.. Jos ne ovat kaksi erillistä palaa liimattuna yhteen siihen väliin tulee sellainen sauma, ja se just repii hiuksia.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 08.05.08 - klo:18:21 »
^ Näkyykö siellä pallon ja piikin eli sukasen liitoskohdassa saumaa? Jos ei, pallon ovat kiinni piikeissä, eikä saumoihin pääse hiuksia väliin.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 08.05.08 - klo:18:41 »
Ostin tänään luonnonharjaksista tehdyn harjan.. Maksoi 5.30e..  ::) Arvatkaapa mistä?
Eläinkaupasta :) Myyvät koirille ihan niitä samoja harjoja mutta puolet halvemmalla.. Omalle chihullekkin lähti mukaan samanlainen mutta pienempi :) Myyjä sanoi että miksi ostat noin ison..? Taitaa olla liian kovakourainen pienelle chihulle.. Sanoin että mulla on isompi koira kotona    ;D

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 08.05.08 - klo:22:01 »
Sanoin että mulla on isompi koira kotona    ;D

;D

Täytyisikin mennä katselemaan eläinkauppojen tarjonnat, tarvitsisin duuniin paremman hätävara harjan. Mulla on nyt vaan joku aikoinaan Hairstoren tilauksen mukana tullut ilmaisharja, muuten ihan oiva, mutta se on tosi pieni.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 09.05.08 - klo:07:26 »
Heh :D

Noita oli eri "kovuuksilla" toinen tuntui siltä kun olisi jotain hammastikkuja lyöty siihen harjan varteen kiinni, ja toinen oli sitten vähän pehmeämpi :)

Kyllähän se aikalailla hermoja vaatii kun noilla harjaa, itsellä ei mene harjakset hiusten läpi sitten millään, eli osio osiolta täytyy harjailla.. Ajattelin että täytyy varmaan kokeilla tuota kovempaakin versiota, selvittäisi ehkä tämän pehkon paremmin :)