Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 342841 kertaa)

Lauretta

• Vieras
Vs: Hyvät harjat, sekä kammat
« Vastaus #180 : 09.05.08 - klo:19:36 »
^ Ok, kiitos. En kyllä ihan tajunnut sitä piikin ja pallon välistä saumaa, mutta eiköhän nuo harjat ole ihan kunnollisia. :) Minulla on sellainen harja, jossa on juuri täydelliset ne pallukat, mutta ne piikit ovat metalliset. :-\ Onkohan siitä jotain haittaa? Kun rautahan syövyttää hiusta, niin tuli vain mieleen... ::)

Minä olen ajatellut ostaa luonnonharjaksisen hiusharjan, mutta en oikein tiedä mistä voisin sen hankkia. Myydäänkö niitä ihan tavallisissakin kaupoissa, esim. Cittarissa? Ja mistä sen sitten tunnistaa, että se on "aito" harja, eikä "feikki"? :D Hairstoressa nimittäin oli sellainen neljän harjan paketti, jossa oli kaksi luonnonharjaksista hiusharjaa, mutta aloin sitten miettimään, että onkohan ne aitoja, joten jäivät sinne. Se paketti maksoi 10 euroa.
« Viimeksi muokattu: 10.05.08 - klo:13:58 kirjoittanut Lauretta »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #181 : 09.05.08 - klo:20:28 »
Minulla on sellainen harja, jossa on juuri täydelliset ne pallukat, mutta ne piikit ovat metalliset. :-\ Onkohan siitä jotain haittaa? Kun rautahan syövyttää hiusta, niin tuli vain mieleen... ::)

Eli tuossa  harjassa nuo piikit ja pallukat ovat kaksi erillistä osaa (=tulee sauma liitoskohtaan) eli senkin puolesta ei niin hyvä hiuksille kuin ne harjat, joissa tuo piikki ja pallo ovat yhtä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #182 : 09.05.08 - klo:21:12 »
^ Aajoo... Mutta mulla on kaikissa harjoissa se piikki erikseen, enkä ole kyllä koskaan nähnyt sellaista harjaa, jossa ne olisivat yhtenäiset. ??? No, minä käytän muutenkin puupiikkistä harjaa, jossa se pallo on aika iso ja muotoiltu myöskin puusta, ja on yhtenäinen piikin kanssa.

Edit: Mistä löytäisi sellaisen harvapiikkisen puusta tehdyn kamman? Näin unta, että ostin sellaisen Citymarketista, mutta en ole sellaisia siellä kyllä oikeasti nähnyt. :D Oliskohan jossain Body Shopissa tms.?
« Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:11:44 kirjoittanut Lauretta »

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #183 : 06.07.08 - klo:23:14 »
Kyselen nyt edelleen sitä samaa, että kun Hairstoressa myydään aitoharjaksisia hiusharjoja kymmenellä eurolla, niin onhan ne sitten varmasti aitoja? ::) Vai onko tuo edes suuri hinta ko. harjalle? Olen nimittäin aikonut ostaa sellaisen.

Löysin kotoani vauvan hiusharjan ja ajattelin alkaa käyttämään sitä(kin). Onko sillä minkäänlaisia "hoitavia" vaikutuksia, esim. hiukset alkaa kiiltämään enemmän, tulee pehmeimmiksi...? Ajattelin, että jos sillä voisi korvata tuon aitoharjaksisen hiusharjan vai onko nämä minun kuvitelmani ihan puutaheinää? Tällaisesta harjasta siis puhun (valkoinen harja kuvassa):

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 06.07.08 - klo:23:21 »
^ No siis harjallahan ei ole kyllä mitään oikeasti hoitavia vaikutuksia, mutta kyllähän oikeanlainen harja voi saada hiukset kiiltävämmiksi tai pehmeämmiksi. Edellyttäen, että hius on normaalistikin sileä ja ehkä myös luonnostaan suora, kiharaan tukkaan harjalla nyt ei (ainakaan minulle) kiiltävyyttä tai muutakaan saa. :P Jos harjoja sanotaan aitoharjaksisiksi, niin kyllä niiden sitten luulisi myös aitoharjaksia olevan. Minun käsittääkseni tuo hinta on aika normaali tuollaiselle harjalle, ei ainakaan mitenkään hirveästi ala- eikä yläkantissa.

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #185 : 06.07.08 - klo:23:29 »
^ Kiitoksia. :) Mulla onkin luonnostaan sileä ja suora tukka. Noo, ehkä mie kuitenkin nyt ensin kokeilen tuota vauvaharjaa. :D

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 16.07.08 - klo:15:14 »
Mulla on ollut käytössä Kentin puinen harja, mutta hiukseni jäävät ikävästi sinne harjasten väliin ja oli pakko ostaa uusi. Naapurijuures oli bongannut meidän lähikampaamosta Paran harjoja ja kävin ostamassa sen pienemmän mallin itselleni, hinta 9 ,-:

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #187 : 03.08.08 - klo:19:11 »
^ Voiko tuota käyttää siis ihan oikeasti hiusten selvittämiseen, eikä vain "harjaamiseen"? Siis esim. kun aamulla herää ja ottaa tuon harjan käteen, niin hyvä tulee. :D

En saanut tälle vastausta muualta, niin kysyn täältä: Onko luonnonharjaksinen ja aitoharjaksinen hiusharja sama asia? ::)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 05.08.08 - klo:09:26 »
^Meillä koulussa tuosta käytetään nimeä aukikampausharja joten se kertoo paljon ;)

Luonnonharjas ja aitoharjas ovat sama asia.

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #189 : 28.08.08 - klo:01:17 »
Onko jollain kokemusta harjasta, jossa jokaisen muovipiikin ympärillä on luonnonharjasta? Siis samassa harjassa sekä tavallista että luonnonharjaa. Katselin sellaista tänään kaupassa mutten uskaltanut ostaa....
1c F i

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 28.08.08 - klo:19:48 »
Ostin tuossa pari kuukautta sitten tyttäreni takkutukkaan Tangle Teezer-harjan ja neiti on tuosta kovasti tykännyt. Itsekin olen kokeillut, ehkäpä suuremman eron huomaa pidemmässä tukassa :). Jossain vaiheessa varmaan itsellekin tuon vielä hankin, sen verran hauskan oloinen kapistus on!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 28.08.08 - klo:20:31 »
Tilasin Hairsupermarketista Hair Jog -harjoja, ihan uusia tuttavuuksia mulle.

Ihan vain aamuselvitykseen ja föönaukseen aloittamiseen valitsin tämän yksilön, joka tuntuu ainakin näin aluksi vähän kömpelöltä ja kolholta, mutta on tuossa föönaamistarkoituksessa paljon parempi kuin muovinen halpisserkkunsa.

Sitten tilasin kaksi pinkkiä keraamista pyöröharjaa föönaukseen, 60-millisen ja 50-millisen. Molemmat ovat toimiva, eivät tartu yhtään tukkaan ja luistavat hyvin karvastossa. Varsinkin tuo iso on tosi kiva, kun sillä saa ihanan ilmavan tukan! Aavistus taipuisuutta sillä tulee, mutta muuten pysyy tukka suorana. Pienemmällä fööniharjalla tulee helposti ihme lenksuja tukkaan. Nyt harmittaa, miksen ole tajunnut ostaa noin isoa pyöröharjaa jo aiemmin, vaan olen taistellut alle 50-millisen kanssa... ::)

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #192 : 28.08.08 - klo:21:03 »
Mistä ihmeestä saa tilattua Tigin xxl harjan? En löydä mistään.. ???
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 28.08.08 - klo:21:10 »
1c F ii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #194 : 28.08.08 - klo:21:35 »
^^ Löytyy myös Hairsupermarketista.

http://www.hairsupermarket.com/p/1686
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.