Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 342559 kertaa)

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
Vs: Hyvät harjat, sekä kammat
« Vastaus #210 : 06.10.08 - klo:23:10 »
Mulle saapui tänään omat Denmanit. Eihän tässä mennytkään kuin runsas kaksi vuotta siitä kun Zippo mulle niitä suositteli ja päätin sellaisen hankkia!  ;D Tilasin D3:n ja D14:n. Ensivaikutelma on -- kova.  :-\ Mun päähän ihan sattui kun harjasin. Pehmeneeköhän nuo jotenkin käytössä..? Arvoin pitkään noiden Classic D3:n ja D14:n ja Grooming/Paddle-sarjan D83:n ja D84:n välillä mutta päädyin sitten Classiciin Zipon suositusten perusteella. Mun entisessä harjassa oli nappulapäiset piikit, joten voisikohan tuo kovuuden tunne johtua vaan nappuloiden puuttumisesta?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 08.10.08 - klo:22:36 »
Onko tällanen tupeerauskampa hyvä? http://www.adiscountbeauty.com/media/aceexpert.jpg kun KICKSissä myytiin tollasia ja ne oli antistaattisia. (ei sähköistä hiuksia) niiiiiin onko tollasella hyvä tupeerata? :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 11.10.08 - klo:01:41 »
Tangle Teezer on kyllä ihana. Sain omani viime viikolla ja olen siitä asti ollut aivan myyty. Selvittää hiukset paremmin ja hellävaraisemmin kuin mikään muu harja, kulkee hyvin sekä märissä, että kuivissa hiuksissa ja hieroo kivasti päänahkaa. Tuntuu myös antavan pikkuisen kiiltoa. Käytän Tangle Teezeriä ihan normaalin harjan tapaan, mutta myös jätettävien hoitoaineiden levittämiseen. En tiedä miten ennen tulin toimeen ihan tavallisilla harjoilla ja kammoilla, nyt kun Tangle Teezeriin on tottunut, ilman ei halua olla. Mieskin kokeili ja haluaa nyt ihan oman Tangle Teezerin ;D
1b M ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #213 : 11.10.08 - klo:10:40 »
Täällä toinen Tangle Teezeriin ihastunut, vaikka mun oma harja tuli vasta eilen :D. Tosiaan kyllä selvittää hiukset normiharjaa nopeammin ja helpommin, on mukava, ei revi, ei ole liian kova, eikä sähköistä.

Samassa tilauksessa tuli myös Kentin Rosewood Woodyhog -harja, joka on ensikokemalta paljon kovempi kuin mun parin euron Ibero-puuharja. Tuota harjaa voi kyllä suositella paksuhiuksisille, sillä sen piikit ovat aika pitkät, joten ne ulottuvat hyvin suuremmankin hiusmassan läpi selvittämään takkuja hellävaraisesti. Koska on tosiaan puupiikkinen harja, ei revi hiuksia, eikä sähköistä.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 11.10.08 - klo:11:33 »
Olen kokeillut muutamaan otteeseen Tangle Teezeria, on kylla sopo kapistus seka selvittaa vahan takkuisemmankin tukan  hyvin jattamatta lainkaan sahkoiseksi. Taitaa tosin jaada ostamatta silla ei vaikuttanut ylivoimaisen hyvalta verrattuna talla hetkella kaytossa oleviin Denmanin ja Head Jogin harjoihin, vaikka tietysti toi sopo ulkomuoto jonkinverran houkuttaa... :D
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 11.10.08 - klo:19:08 »
Tilasin Tangle Teezerin itselleni ja kiva lukea, että niin monelle se on osoittautunut hyväksi harjaksi. Jos se ei soveltuisikaan omaan käyttöön, niin aina sitä voi kokeilla koiralle  ;)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 15.10.08 - klo:01:10 »
Osaako joku sanoa, että eihän tässä harjassa noi pallukat ole semmosia repiviä? Tai onko tuossa jotain muuta niin huonoa, ettei kannattaisi hankkia?
En oikein ota kuvasta selvää...
http://www.lookfantastic.com/hair/paul-mitchell/vogueti-brushes/vogueti-smoothing-and-shaping-brush-(998).html

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 15.10.08 - klo:11:49 »
Nyt on Tangle Teezer kokeiltu sekä kuiviin että pyyhekuiviin hiuksiin ja se toimii ainakin minulla erinomaisesti. Toivottavasti tässä on ratkaisu takkutukkani.

[Testasin harjaa myös koiraan ja toimii siinäkin harjauksessa hyvin, pesin tietysi harjan kokeilun jälkeen.]
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #218 : 15.10.08 - klo:15:50 »
Tuntuuko teistä että Tangle Teezeriin jäis vähemmän irronneita/katkeilleita hiuksia kuin normiharjaan?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #219 : 15.10.08 - klo:17:14 »
^ Musta on ainakin todella selvä ero normiharjaan kuinka vähän toi TT oikeastaan repii tai katkoilee hiuksia. Irronneitakin hiuksia tuohon jää vähemmän kuin normiharjaan.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 15.10.08 - klo:17:54 »
Tyttäreni (6 vee) on parisen kuukautta Tangle Teezeriä käyttänyt eikä tuossa ole kuin pari hassua karvaa  ;D. Eli ainakin pikkuneiti tykkää, ei kuulemma satu olleenkaan niin kuin tavallisella harjalla. Täytyy varmaan hankkia vielä musta itselle.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 15.10.08 - klo:18:31 »
Ja musta tuntuu et tukka kiiltää ja tuntuukin jotenkin erilaiselta eikä takkuunnu päivänkään aikana kun on aamulla vetäissyt TT:llä.

ihana

• Vieras
« Vastaus #222 : 15.10.08 - klo:20:45 »
Olenko ainoa pitkätukkainen, joka mieluimmin käyttää sellaista harvapiikkistä afrohiuskampaa tai sormia? Tavallinen harja jotenkin pörröttää ihan sikana ja talviaikaan sähköistää. Ja miksi märkää tukkaa pitäisi kammata?

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 15.10.08 - klo:20:55 »
Ja miksi märkää tukkaa pitäisi kammata?

Jos mun tukkaa ei kampaa/harjaa märkänä varovasti niin kuivana sitä ei saa ikinä selvitettyä ja sit se on sellainen harakanpesä jos se siihen asentoon/takkuihin kuivaa.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 15.10.08 - klo:21:41 »
Niin, ja TangleTeezerhän ei ole mikään tavallinen harja ;) Vaan tämmönnee: http://www.lookfantastic.com/hair-care/styling-and-accessories/accessories/hair-brushes/tangle-teezer-pink.html

Joo, mulla on myös sama homma, että hiukset on pakko selvittää jo märkänä. Muuten ne kuivaa ihan järkyttäviksi  :P