Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343218 kertaa)

Poissa Zippo

• HAIRahtanut
Vs: Hyvät harjat, sekä kammat
« Vastaus #225 : 18.10.08 - klo:17:16 »
Mulle saapui tänään omat Denmanit. Eihän tässä mennytkään kuin runsas kaksi vuotta siitä kun Zippo mulle niitä suositteli ja päätin sellaisen hankkia!  ;D Tilasin D3:n ja D14:n. Ensivaikutelma on -- kova.  :-\ Mun päähän ihan sattui kun harjasin. Pehmeneeköhän nuo jotenkin käytössä..? Arvoin pitkään noiden Classic D3:n ja D14:n ja Grooming/Paddle-sarjan D83:n ja D84:n välillä mutta päädyin sitten Classiciin Zipon suositusten perusteella. Mun entisessä harjassa oli nappulapäiset piikit, joten voisikohan tuo kovuuden tunne johtua vaan nappuloiden puuttumisesta?

Heii, hienoa että uskalsit kokeilla Denmania  ;D! Onko sulla valkoiset vai mustat piikit harjoissasi? Valkoinen on nimittäin kovempi kuin musta, sitä ei tosin mainita valmistajan sivuilla missään eli sitä ei voi tietää etukäteen  :-\. Et ole ensimmäinen, joka kertoo sen tuntuvan kovaltava nappulapäisten jälkeen, mutta siihen kyllä kuulemma tottuu aika pian kun käsi oppii varovaisemmaksi (tämähän näissä on se hyvä puoli, että kun harja on painavampi ja napakampi, niin oppii harjaamaan varovaisemmin). Monet käyttävät turhan kovia otteita harjauksessa kun harja on niin pehmeä, ja huomaamattaan raastavat hiuksia.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 18.10.08 - klo:20:23 »
Uu, Tangle teezer kuulostaa kyllä lupaavalta. Paljonkohan tuolla on hintaa Suomessa? Hiustaivas on Helsingin jälleenmyyjä.
Tuossa epäilyttää vähän nuo muovipiikit, mutta pakko kokeilla.

Tai jos joku on Helsingin suunnalta omaansa kyllästynyt, ei tarvitse koiralla käyttää, ostan pois.  ;)

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 18.10.08 - klo:21:22 »
^^  Zippo, mulla on valkoiset piikit. Olen jo tottunut harjaamaan jonkun verran hellävaraisemmin niin ettei piikit enää satuta päänahkaa, ja tykkäilen harjoista kovasti! :) Sellainen mustapiikkinen olisi varmaan sitten ollut ihan paras mahdollinen mulle, mutta kyllä näilläkin hyvin mennään.

Mä jotenkin muistelin pitkään että nämä olisi olleet tosi kalliita harjoja, ja se pidätteli mua tilaamasta, mutta eihän nämä olleet lainkaan tyyriitä. Kaksi harjaa postikuluineen 18,94€. Tulen asioimaan Denmanilla toistekin!

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #228 : 18.10.08 - klo:21:43 »
Onko jollain kokemusta harjasta, jossa jokaisen muovipiikin ympärillä on luonnonharjasta? Siis samassa harjassa sekä tavallista että luonnonharjaa. Katselin sellaista tänään kaupassa mutten uskaltanut ostaa....

Mulla on tällainen. Siloittaa tukkaa ihan mukavasti. :) Mie en tykkää pelkkää luonnonharjaa käyttää, koska se painaa tuuheat hiukset kasaan. Pelkä harja taas ei kauheasti silota.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 18.10.08 - klo:22:02 »
Mistä tuollainen Tangle Teezer kannattaa tilata (eli mistä saa halvimmalla)? Lähetin hintakyselyä sähköpostilla kahdelle tamperelaiselle jälleenmyyjälle, voipi sitten verrata.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 18.10.08 - klo:23:26 »
Voisitteko suositella jotain muuta harjaa märkien hiusten selvittämiseen kuin tangle teezeriä? Mua ei ainakaan tällä hetkellä nappaa tangle teezer.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 19.10.08 - klo:17:49 »
Uu, Tangle teezer kuulostaa kyllä lupaavalta. Paljonkohan tuolla on hintaa Suomessa?

Hair Artista vastattiin mun kyselymailiin, maksaa kuulemma 19 €. HQhairissa maksaisi näköjään postikuluineen 13.50 puntaa eli melko samoihin menisi.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 19.10.08 - klo:17:57 »
^ Ja LF:ssä yksinään tilattuna 13,74 £ eli hieman alle 18 €. Paljonko tuohon Hair Artin hintaan tulisi lisää postimaksuja? Vai kuuluivatko jo hintaan?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 19.10.08 - klo:18:10 »
^Mä tilasin just Hqhairista ja siitä sai 10 prossaa alea (beauty08) eli harjan hinnaksi tuli 9 puntaa. Postarit oli sen 3,5. Elikkäs yhteensä 12,5 puntaa=halvempikuin LF. (Muistaakseni tuo on alle 17 euroa.) LF:kin toimi 5% alekoodi, kun kokeilin.
« Viimeksi muokattu: 19.10.08 - klo:18:14 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 19.10.08 - klo:18:32 »
Jaa, ehkä ostan Helsingistä. Ei se niin paljoa taloutta kaada, jos maksaa muutaman euron enemmän - saapahan heti käsiinsä. Kallis muovikampa kyllä.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #235 : 19.10.08 - klo:19:06 »
Olenko ainoa pitkätukkainen, joka mieluimmin käyttää sellaista harvapiikkistä afrohiuskampaa tai sormia?

Et ole. Mun paksu, pitkä ja kihara tukka selviää paljon paremmin afrokammalla, kuin harjalla, joka taas repii ja kiskoo. Kampa on tälle päälle ollut ihan loistolöytö! Kampaan tukan vielä kosteanan, koska kuivana sen selvitys olisi yhtä tuskaa. Tangle Teezerin aion kyllä tilata.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 19.10.08 - klo:19:57 »
Paljonko tuohon Hair Artin hintaan tulisi lisää postimaksuja? Vai kuuluivatko jo hintaan?

Kai siihen tulisi vielä postarit. Tuo on siis kampaamo Tampereen keskustassa (Kuninkaankatu 15), jos joku haluaa käydä siellä katsomassa tai ostamassa.

Kiitos Shoppikselle HQ vinkistä! :)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #237 : 19.10.08 - klo:21:46 »
http://tangleteezersuomi.com/kampaamot.htm

Täältä löytyy lista kampaamoista, jotka myyvät tyota Tangle teezeriä. Tampereella yllättävän moni kampaamo myy tuota harjaa. Onkohan kaikissa paikoissa hintana 19 euroa? Pitäs kyselykierrosta tehdä.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

nuuki

• Vieras
« Vastaus #238 : 20.10.08 - klo:18:21 »
Täytyypä kyllä laittaa tuo Tangle Teezer mukaan tilaukseen seuraavan kerran kun tuhlailee rahojaan LookFantasticissa. Haluan uskoa että voi olla olemassa harja joka saa takkuni auki repimättä hiuksia  :D Suomesta en kuitenkaan viitsi ostaa sillä nettitilaus tulee kyllä laitettua tässä vielä ennen joulua ja on se muutamakin euro aina säästöä, etenkään kun mikään erityinen kiire tuon ihmevekottimen kokeiluun ei ole.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #239 : 21.10.08 - klo:18:53 »
Onko kenellekään tuttu tämä Tigin Ouchless Superstar -harja? Kivan näköinen harja, ja jos vaikka olisi samantyyppistä materiaalia kuin Tangle Teezer...?!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.