Tuo Tangle Teezer kuulostaa aivan ihanalta harjalta. Harmi vain, että ostin juuri uuden harjan, enkä raaski ostaa uutta vähään aikaan. Mulla on vakituisessa käytössä kaksi harjaa, joista toinen on puupiikkinen lapioharja ja toinen luonnonharjasta oleva vauvaharjatyyppinen harja. Puupiikkistä käytän aamulla hiusten selvittelyyn, muotoilutuotteiden poisharjaamiseen jne. eli silloin, kun hiuksia täytyy tosissaan selvitellä ja takkuja on jonkin verran. Tuota vauvaharjaa käytän aina silloin, kun takkuja ei juuri ole ja tekee mieli vaan harjata hiukset. Mun kaverit ihmettelee joskus, että miten tuollaista vauvaharjaa voi edes aikuinen käyttää, kun se on niin pehmeä ja lähinnä liukuu hiusten pinnalla, mutta mulla on sen verran liukkaat ja ohuet hiukset, että harjaaminen sillä onnistuu ihan mainiosti silloin kun ei ole takkuja. Toivoisin ainakin, että se vähän säästäisi hiuksiani rasitukselta.
Tuo Tangle Teezer olisi varmaan ihan hyvä nyt omistamieni harjojen välimuoto, joten mieleni tekisi hommata se, mutta en tosiaan vielä raaski ja mieskään tuskin arvostaisi kauheasti, jos ostaisin taas uuden harjan.

On tämä juurestelu kauheaa, kun sitä tuppaa kehittämään uusia tarpeita hiustenhoidon saralla jatkuvasti...