Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343116 kertaa)

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hyvät harjat, sekä kammat
« Vastaus #240 : 21.10.08 - klo:19:20 »
Tuo Tangle Teezer kuulostaa aivan ihanalta harjalta. Harmi vain, että ostin juuri uuden harjan, enkä raaski ostaa uutta vähään aikaan. Mulla on vakituisessa käytössä kaksi harjaa, joista toinen on puupiikkinen lapioharja ja toinen luonnonharjasta oleva vauvaharjatyyppinen harja. Puupiikkistä käytän aamulla hiusten selvittelyyn, muotoilutuotteiden poisharjaamiseen jne. eli silloin, kun hiuksia täytyy tosissaan selvitellä ja takkuja on jonkin verran. Tuota vauvaharjaa käytän aina silloin, kun takkuja ei juuri ole ja tekee mieli vaan harjata hiukset. Mun kaverit ihmettelee joskus, että miten tuollaista vauvaharjaa voi edes aikuinen käyttää, kun se on niin pehmeä ja lähinnä liukuu hiusten pinnalla, mutta mulla on sen verran liukkaat ja ohuet hiukset, että harjaaminen sillä onnistuu ihan mainiosti silloin kun ei ole takkuja. Toivoisin ainakin, että se vähän säästäisi hiuksiani rasitukselta.

Tuo Tangle Teezer olisi varmaan ihan hyvä nyt omistamieni harjojen välimuoto, joten mieleni tekisi hommata se, mutta en tosiaan vielä raaski ja mieskään tuskin arvostaisi kauheasti, jos ostaisin taas uuden harjan. :P On tämä juurestelu kauheaa, kun sitä tuppaa kehittämään uusia tarpeita hiustenhoidon saralla jatkuvasti... :D

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 21.10.08 - klo:20:25 »
Sandbergilla Näsilinnankadulla Tangle Teezer maksaa 18,50 €, eli samoihin menee. Tamperejuureksille vielä tiedoksi.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa M_A

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #242 : 24.10.08 - klo:15:01 »
Bongasin bodyshopista pitkään kaipailemani puukamman, jee :-* Olen kyllä tykännyt, selvittää hyvin, ei sähköistä ja on tarpeeksi harvapiikkinen. Hintakaan ei ollu paha, muistaakseni 5,20€.

Lisäksi ostin puisen harjan, joka kustansi 15,50€. Paljoa en ole sitä vielä sitä kokeillut, mutta tykkäsin kyllä.
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.

Poissa badbomben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Kynsilakkahullu suomenruotsalainen.
    • Badbomben
« Vastaus #243 : 27.10.08 - klo:20:24 »
Aitoharjaksinen harja on kiiltoässä mutta muuten Headhog-kumiharja toimii hyvin ;)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 23.11.08 - klo:19:00 »
Tilasin Lookfantasticista itselleni uuden fööniharjan, GHD Hot Curl Ceramic Brush (#3). Se on ihana! :-*

Tuollaista tekisi mieleni, onko muillakin hyviä kokemuksia?

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 02.12.08 - klo:12:23 »
Olen käyttänyt tähän luonnonkiharaan pehkooni harvapiikkistä kampaa, mutta nyt se joutui koiran käsittelyyn ja pitäisi investoida uuteen. Millaisia harjoja ja kampoja teillä foorumin muilla kikkurahiuksilla on? Kasvusto on tällä hetkellä noin leukamittainen polkka ja tähän asti tuo kampa on ollut aivan riittävä minulle, mutta jatkossa, hiusten kasvaessa, tarvetta olisi varmaan oikein harjalle. Vinkkejä?

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 05.12.08 - klo:00:11 »
Laitoin nyt sitten tilaukseen Tangle Teezerin pinkkinä Lookfantasticista ja hinnaksi posterineen tuli hieman päälle 15e alekoodin kanssa. Kovat on harjasta odotukset.

Nykyinen harja tuntuu kuluttavan hiusta liikaa ja takkujen availu on sillä todella hankalaa. Tukka kaipaa kipeästi hellempää harjaa ja päänahkakin kiittäisi. Toivottavasti Tangle Teezer tulisi ennen joulua.  :)   
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #247 : 05.12.08 - klo:00:16 »
Mun Tangle Teezer on ainakin tosi hyvä! Poikaystäväkin tykkää, sillä on suunnilleen yhtä pitkät hiukset kuin mulla.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 08.12.08 - klo:19:28 »
Nyt on sitten hankittu Tangle Teezer tännekin! :) Hankin sen myös siskolle joululahjaksi. Tykkään itse kovasti. :-*

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 08.12.08 - klo:21:07 »
Mikä siitä Tangle Teezeristä tekee hyvän? Sopisiko se myös kiharammalle hiuspehkolle?

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 09.12.08 - klo:07:21 »
Mulla on nyt käytössä oikeastaan ainoastaan Iconin pyöröharja, jossa on sekä luonnonharjasta että muovipiikkejä kumiluurankosisuksen ympärillä ja puuvarsi. Hinta on noin kympin Sokoksella. Sillä saa hiuksista kunnon otteen ja se tuntuu selvittävän ihan kivasti ja toimii föönatessakin kohtalaisesti, vaikkei sisus olekaan metallia vaan kumia.

Kaipaisin kuitenkin jotain lisää. Ainakin tahtoisin pienikokoisen mutta hyvän harjan käsilaukkuun. Siis jämäkkäpiikkisen ja laadukkaan, joka tekee enemmän kuin peruskampa, tarttuu hiuksiin eikä vain silittele päällimmäisiä, eikä valloita koko laukkua kuten tuo Icon. Tarvitsisin epäilemättä myös kunnon föönausharjan. Entinen oli oikeaoppisesti metallirunkoinen, mutta sen muovipiikit olivat tosi kovia ja repiviä. Ja selvityskamman/-harjan puolimärille hiuksille tarttisin myös. Ihan märkinä näitä hiuksia ei kannata yrittää selvittää millään, kuivana selviävät melkein itsestään (Tangle Teezerin hehkutukset olenkin jo huomannut). Vähän liian monta kysymystä samassa viestissä, mutta arvostaisin kovasti suosituksia. En ole tottunut ostamaan harjoja tai kampoja, joten on vaikeuksia lähteä liikkeelle.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 09.12.08 - klo:09:36 »
Heh, juuri huomasinkin että oma vakiokampaamoni myy Tangle Teezeriä. Kumma kun en ole siellä liikkeessä huomannut! No eipähän tarvitse enää pähkäillä mistä omani hankin :)
Tigiltä taitaa tällä hetkellä olla myynnissä paketteja, joissa on tuo Superstar-harja ja Ego Boost. Osaako joku sanoa paljon tuolla paketilla on hintaa?
So it goes.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 10.12.08 - klo:13:50 »
TT:tä täälläkin käytetty nyt parisen viikkoa ja olen rakastunut  :D En olisi ikinä uskonut että tuollainen muovihärpäke voi selvittää märät, höttöiset hiukset melkein itsestään ja repimättä mutta uskottavahan se on. Tilasin tuon alunperin avolle mutta sillä on niin järjettömän paksu ja kihara tukka että piikit ei oikein ylety puremaan siitä läpi joten harja jäi omaan käyttöön. Käytän sitä surutta sekä kuiviin että märkiin hiuksiin ja hiukset kiittää. Uusi TT lähtee tilaukseen lähipäivinä.

Afro-avo ei edelleenkään suostu käyttämään mitään muuta harjaa kuin sellaista ainoastaan Stockalta saatavaa versiota joka maksaa 17 € ja niitä kuluu aika kiitettävää vauhtia... No ei auta mun alkaa avautumaan kun itse käytän 800 kertaa enemmän rahaa hiuksiini  ;) Jos jotakuta pahasti hiusongelmaista kiinnostaa kokeilla niin kyseessä on luonnonharjaksinen harja jonka seassa on normaaleja, pehmustettuja muovipiikkejä. Varsiosa on puuta ja näitä on kahta eri kokoa. Olen saattanut mainita tämän jo aiemminkin mutta tätä voi kehaista toisenkin kerran; silottaa ja kiillottaa hankalimpiakin hiuslaatuja erinomaisesti.

On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 10.12.08 - klo:14:05 »
Itsekin olen tykästynyt Tangle Teezeriin  :) Tuolla uskaltaa harjata hieman märätkin hiukset. Silottaa ja kiillottaa luonnonkiharani niin näteiksi  :-* Äiti kyllä on ihmetellyt tuota "muovimötikkää" monet kerrat ja verrannut sitä lehmän harjaan  ;D

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #254 : 12.12.08 - klo:15:18 »
Kuulin koko Tangle Teezerista ekaa kertaa vasta juuresmiitissä ja taisinpa tunnustaakin tämän kammottavan asian. ;D Nyt lueskelin täältä käyttäjäkokemuksia ja päädyin hakemaan omani yhdestä kampaamokaupasta, ihastuttavan pinkkinä tietenkin.

Ainakin eka kerta sujui ihan kivasti, tuntui tosiaan selvittävän hiukset aivan itsestään eikä sähköistänytkään, vaikka pelkäsin turhaan. Mä olen todella laiska kampaamaan hiuksia edes päivittäin (koska en tykkää takkujen selvittelemisestä), joten tää vois nyt tuoda muutosta asiaan.. Tai ainakin hellyyttä sitten kun takkuja alkaa selvitellä.

Nyt myös harkitsen, josko pikkusiskollekin ostaisi tuollaisen lahjaksi.. :) Etenkin, jos selvittää märkääkin tukkaa ihan hyvin.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1