Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 342470 kertaa)

Poissa armi

• Tukkaguru
Vs: Hyvät harjat, sekä kammat
« Vastaus #285 : 08.01.09 - klo:16:47 »
Vaikka täällä on jo Tangle Teezeristä kaikki läpi käytykin niin tulenpa työntämään lusikkani soppaan vähän hehkuttamalla tätä :D Ostin kampaajareissulla mustan TT:n hintaan 17e ja tämä on kyllä todella hyvä. Pidennyslatvojen selvittämiseen must, luonnonharjalla kun takkuja ei auki saa mutta normiharja repii liikaa. Tositoimissa tätä pääsen testaamaan kunhan mies avaa seuraavan kerran cornrowinsa... en malta odottaa ;)
So it goes.

Poissa tipitii

• Haiven
  • *
« Vastaus #286 : 21.01.09 - klo:15:02 »
Tämän hirvittävän aivopesun myötä hairahduin itsekin ostamaan TT:n eikä kaduta. Tuntui hellävaraiselta ja silotti upeasti.  :-* Omani löysin 17 euron hintaan Tampereen Klippoteekista Yliopistonkadulta.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 21.01.09 - klo:21:20 »
Tänään huomasin TT:n olevan erinomainen nutturasta karanneiden suortuvien siloittamisessa. Voisin sanoa rakastavani tätä ihmeellistä härpätintä.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 21.01.09 - klo:22:23 »
Mulla on hieman laimeampi kuva TT:stä kuin monilla muilla täällä. Tilasin sen pinkkinä HqHairista ja aika lelulta se musta livenä vaikutti. Jotenkin odotin, että se on vähän sirompi ja jämäkämpi. Kokeilin tukkaan, jossa oli vähän lakkajäämiä ja ei kyllä toiminut yhtään. Aamulla kokeilin uudestaan ja jonkun aikaa kuivahtanutta tukkaa selvitti joten kuten, mutta märkään tukkaan en uskaltasi kokeilla. Uskon, että TT ei sovi tukalleni niin hyvin kuin muille, sillä yksittäinen hius on melko hentoinen ja vaatii muutoikin hyvin hellää kohtelua.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 31.01.09 - klo:09:19 »
Tilasin Kentiltä tällaisen selvityskamman ja se on tosi hyvä, ei yhtään revi takkuisiakaan hiuksia ja liukuu tosi pehmeästi tukassa. Kentin kammat ovat muutenkin ihania. Niissä on käsin hiotut piikinvälit ja kammatessa huomaa selvän eron taviskampaan.  :)
http://www.kentbrushes.com/shopexd.asp?id=269&catid=3
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #290 : 31.01.09 - klo:12:36 »
Mulla oli vuosi sitten hyvä harja. Hairiumista tuli tilattua sellainen pieni aukikampausharja, jossa se harjasosa on punainen ja kahva musta. Vähänkö sillä sai hiukset selviksi nopeasti ja siististi. Harmi, että sen punaisen osan liimaukset petti ja harja meni osiin korjausyrityksistä huolimatta. Ei ole yhtä hyvää harjaa tullut vielä vastaan.
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #291 : 01.02.09 - klo:19:52 »
No nyt munkin on ihan pakko ostaa tangle teezer, vaikka aina oon ollu sitä mieltä, ettei harjalla voi olla mitään merkitystä hiustenhoidossa, mutta näköjään voi olla! Lookfantasticista saa nyt tilattua teezerin 9,99 punnalla, eikös tuo ole aika halpa, itse ainakin lähetän tilauksen, kunhan saan päätettyä mitä muuta tilaisin kerralla (vaikken edes tarvitse mitään)  ;D. LF:ssä on melkoisen ylistäviä tilaajien arvioita, ei näyttänyt olevan yhtäkään poikkipuolista sanaa  :D
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 16.02.09 - klo:20:05 »
Mikähän olisi hyvä harja/kampa n. vuoden ikäiselle tyttölapselle? Lahjaksi haluaisin ostaa, joten esim. nettikauppojen laadukkaammat versiot sopisivat hyvin tähän tarkoitukseen, jos jotain spesiaalimpaa joku osaisi suositella :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

redhead

• Vieras
« Vastaus #293 : 25.02.09 - klo:15:01 »
Tietääkö joku mistä Turussa tai Turun seudulla saisi Voguetin tai Kentin harjoja?

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 25.02.09 - klo:16:11 »
Voguetia myy ainakin Hairlekiini Hansassa.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 24.03.09 - klo:18:46 »
Tilasin LF:stä Kentin Natural Shine Bristlen (NS01). Minulla on ollut samantyyppinen aitoharjasta ja muovipiikkejä yhdistelevä Stockkalta ostettu harja, mutta eron kyllä huomaa tuohon Kentiin. Tuo uusi harja on isompi ja huomattavasti tukevamman tuntuinen, selvittää ja siloittaa hyvin ja tuntuu tosi mukavalta hiuksisssa.  :) Tilasin samalla myös GHD:n pyöröharjan Ceramic Brush 3:n, mutta tuota en ole vielä föönin kanssa ehtinyt testata. Kuivissa hiuksissa tuntuu kuitenkin jo heti vanhaa parin euron harjaa paremmalta.
2aMii

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #296 : 22.06.09 - klo:21:11 »
Sain tänään Lookfantasticin tilauksen mukana Tangle Teezerin ja olen kyllä tosi tyytyväinen. Selvittää mun erittäin helposti takkuuntuvat hiukset todella hellävaraisesti ja helposti! Suosittelen! :-*

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 13.07.09 - klo:14:08 »
Mulla ei Tangle Teezer mene kerralla kuivan hiusmassan läpi, eli pitäisi harjata hiukset ylä- ja alaosio kerrallaan, mistä syystä on jäänyt mulla aika vähälle käytölle. Pariin muuhun harjaan olen kyllä ihastunut: Tigi Superstar Ouchless Paddle Brush ja Denman D83. Molemmat on leveitä harjoja joilla pidemmän tukan selvittelee nopsaan. Jos tukka on takussa varsinkin tuo Tigi on loistava selvittelyyn. Denman silottaa tukkaa paremmin. Nämä on päässeet mulla ihan HG-asemaan. :ts
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 13.07.09 - klo:14:26 »
^Minulla sama juttu tuon TangleTeezerin kanssa, mutta se on kuitenkin tällä hetkellä suosikkini selvittelyyn. Mason Pearson taas edelleen ykkösenä yleisharjana.

Tuo TT on vaan niin uskomattoman hyvä takkuihin, olin hieman skeptinen kun sen hankin, mutta on kyllä ihan hintansa arvoinen kapine. :)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 13.07.09 - klo:14:33 »
Hih, meidän neiti (7 v) piti kaverilleen Tangle Teezer-esittelyä:

kaveri: Mikä toi on?
neiti: takkuharja.
kaveri: No ei toi miltään harjalta näytä!
neiti: tämä onkin TAKKUharja, ei mikään tavallinen harja ja tosi hyvä. Kato nyt kuin nätti tukka mulla on!

Pitäisköhän minunkin hankkia  ;). Neidin mukaan pitäisi, kuulemma minäkin saisin sillä nätin tukan. No juu, nätti tukka olisi kyllä ihan kiva  ;D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!