Mulla on Classic Styling-mallistolta kaikki omat harjat, lisäksi yksi Freeflow-sarjan käyttämätön harja myytävänä. *vink*
Eli kaksi käsilaukkukokoa (D14), joista toinen puna-musta-valkoinen ja toinen puukuvioinen (ei enää myynnissä). Sitten Fashion FX-puolelta D3 Diamante Red on keskikokoa ja on muuten todella kaunis harja ja ihanan tuntuinen käteen

. Ja isoista D4-kokoisista yksi puukuvioinen ja yksi musta-valkoinen (ostettu Tampereen hiusfestivaaleilta viime syksynä).
Denmania myy myös Metrobeauty (huom. ihania erikoisvärejä) ja Sbs-uk.net tuon Denmanin oman kaupan lisäksi.
Classic Styling-harja on musta aivan täydellinen selvitykseen ja just kampausten tekoon. Isoimmassa D4-koossa on päähän lisätty painoa, joten sitä käyttää automaattisesti varovaisemmin. Itse harjaosa on luonnonkuminen ja irroitettavissa pesua varten, mitä itse pidän ehdottomana edellytyksenä. Ja piikit tosiaan sileitä, jämäköitä, pyöristettyjä päistään ja lisäksi antistaattisia. Ei edes talvipakkasilla tee mun karvastoani leijuvaksi

.
Mä en ole oppinut käyttämään mitään muuta Denmanin harjamallia, vaikka joskus noita muita tilasin. Grooming-sarjan paddle brush ei eroa tavallisista kaupassa myytävistä imho millään tavalla ja aitoharjasharjaa pidän itse turhana omalle tukalleni. Antaahan se kiiltoa joo, mut halvempiakin on siihen tarkoitukseen. Vent-mallin harja on liian harva ja kova mun mieleen, mutta kiharalle tukalle voisi olla ihan ok. Tuotteiden laatu on kyllä erittäin hyvä, eli siitä annan bonusta

.
Ja Be-bob hilseharja mulla on myös ja sillä on ihana rapsutella kutiavaa päätä

.