Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343201 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Hyvät harjat, sekä kammat
« Vastaus #300 : 13.07.09 - klo:17:02 »
Mulla on myös Tangle Teezerin kanssa tuo sama juttu, että piikit ei yllä koko hiusmassan läpi vaan pitää harjata hiusten ylä- ja alaosa erikseen. Tämä ei kuitenkaan haittaa ollenkaan kun on niin loistava harja muuten! On kyllä takkujen selvittelyyn ihan loistava, mulla oli uuden shampoon+hoitiksen jäljiltä ihan kauhea takkupallo niskassa, siis semmoinen parin, kolmen nyrkin kokoinen rastapallo.  :-X Pelkäsin jo että tarvitsee ottaa sakset avuksi mutta TT selvitti takun ongelmitta. Loistava harja!

Ihana tuo Nean tyttären TT-esittely!  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 20.07.09 - klo:18:32 »
Mistähän tälle päälle saatis halvalla hyvä ja sopivankokoinen pyöröharja? Tarvisin tahän puolipitkään tukkaani tuuheutta eikä feeluniquessa ollut Tigin ceramic barrel brusheja missään koossa. Mikä olisi hyvä koko ja mikä on kohtuuhintainen paikka postareineen? Tigin plumping body boosterin ostan varmaan kans, kun Miian kommentti vakuutti, vaikka aiemmin jäi incin takia ostamatta. Onko mihinkään nyt tigin alekoodeja esim?

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 03.08.09 - klo:20:13 »
Mistä Denmanin hiusharjoja voi ostaa Suomeen? Toimittaako denman.com Suomeen?

Edit. Hups..
« Viimeksi muokattu: 03.08.09 - klo:22:37 kirjoittanut kiwi »

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #303 : 03.08.09 - klo:22:32 »
^ Tuo linkki taitaa viedä ihan jonkun muun firman sivuille. Täältä mä taisin omani tilata: http://www.denmanbrush.com/
1c M ii, tjsp

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 13.08.09 - klo:21:31 »
Tangle Teezer oli pettymys. Piikit on liian pehmeitä: Ne ei uppoa hiusmassaan (ei kuivaan eikä kosteaan) vaan raapii tukan pintaa. Osa reunimmaisista piikeistä on vääntynyt.  :(

Sen sijaan Tigi Spoil Me Ouchless vent brush ja Joicon hopeinen Paddle Brush toimii molemmat kuin unelma. Kumpikaan noista ei ole tarkoitettu takkujen selvittämiseen, mutta kun ne toimii siinäkin tarkoituksessa niin hyvin.  :T

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 14.08.09 - klo:00:23 »
Mulla on ollut Tangle Teezer nyt melkein vuoden, enkä edelleenkään ymmärrä, mikä siinä muka on niin hienoa. Mun mielestä se raapii ja raastaa ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin harjat, eikä takut oikene yhtään sen paremmin. Lisäksi se tuntuu edelleen oudolta kädessä ja lentelee aika usein lattialle, kun en saa siitä kunnon otetta. Kyllä mä sitä kuitenkin aina välillä käytän viitsiessäni, mutta aika harvakseltaan, kun harjoihin ei nykyään tule muutenkaan juuri koskettua, vaan selvittelen takut pesun jälkeen sormin ja kampaan sitten kuivan tukan.
1c M ii, tjsp

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #306 : 14.08.09 - klo:01:25 »
Mie kaipaisin nyt  harjasuosituksia. Mulla on paksu, takkuuntuva, pitkä tukka ja hakusessa olisi harja, joka olisi hellävarainen selvittäjä ja mieluiten pitkäpiikkinen.
Harkitsin aluksi TT:n hankkimista, mutta jos siinä on lyhyet harjat niin se ei oikein yllä syvimpiin takkuihin. Toisekseen en tykkää yhtään painaa koko harjaa tukkaa vasten, vaan tehdä mahdollisimman ilmavia vetoja, koska mun hiukset lätistää ja rasvottuu herkästi.
Mietin myös niitä Tigin Ouchless harjoja, mutta Feeluniquessa niitä ei ilmeisesti enää myydä.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 15.08.09 - klo:16:29 »
Aivopesu tehoaa ilmeisesti miuhunkin, päätin lopulta investoida kunnon hiusharjaan. On jo aikakin, sen verran tasokkaasti tätä karvastoa tuntuu katkeilevan joka harjauskerralla... ::) TT taitaa siis olla hankintalistalla, vaikka vähän arveluttaakin se harjasten lyhyys. Noh, hiusten harjaus nyt tuppaa muutenkin miulla olemaan pitemmänpuoleinen projekti nykyisine takkujen selvittelyineen, eli jospa tuo ei mikään liian iso shokki olisi. Mielenkiinnolla kyllä odottelen onko tuo oikeasti niin hyvä kuin annetaan ymmärtää :) Heti alkuviikosta kaupungille metsästämään.

Edit: Ostin sen TT:n, ja hyvällehän tuo vaikuttaisi :) Ensivaikutelma oli vaan vähän semipettynyt kun vaikuttaa niin heppoiselta ja lelumaiselta (pinkki väri toki VOI vaikuttaa tähän mielikuvaan, mutkun muunvärisiä ei ollut... ::)). Mies totesi heti ensimmäiseksi että nimen perusteella hän olisi veikannut tuota joksikin seksileluksi... :D Saas nähdä vähenisikö tämä karvaston harveneminen tuolla.
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo:16:41 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 05.09.09 - klo:19:38 »
Mie kaipaisin nyt  harjasuosituksia. Mulla on paksu, takkuuntuva, pitkä tukka ja hakusessa olisi harja, joka olisi hellävarainen selvittäjä ja mieluiten pitkäpiikkinen.
Harkitsin aluksi TT:n hankkimista, mutta jos siinä on lyhyet harjat niin se ei oikein yllä syvimpiin takkuihin. Toisekseen en tykkää yhtään painaa koko harjaa tukkaa vasten, vaan tehdä mahdollisimman ilmavia vetoja, koska mun hiukset lätistää ja rasvottuu herkästi.
Mietin myös niitä Tigin Ouchless harjoja, mutta Feeluniquessa niitä ei ilmeisesti enää myydä.

Suosittelisin Tigin Superstar Ouchless Paddle Brush harjaa. Harvat, pitkät piikit, toimii (ainakin mulla) loistavasti takkujen selvittämisessä. Ainakaan mulla ei TT toiminut mutta tää toimii hyvin. En usko että rasvoittaakaan.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Missalissa

• Vieras
« Vastaus #309 : 13.09.09 - klo:10:15 »
Minulla on soikea harja, jossa on sekä luonnonharjaksia että "normaaleja" harjaksia. Kovat harjakset ovat n. 2 cm pitkät, ja luonnonharjakset, joita on nippu yhden kovan harjaksen ympärillä, ovat n. 2/3 kovien harjasten pituudesta. Harja on todella hyvä, ei "latista" hiuksia ja on hyvä jos tupeeraa minun 86 cm hiuksia...  ::)

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 19.09.09 - klo:07:54 »
Tangle Teezer tuli eilen. Harjaus sillä on hieman vaivalloisempaa, mutta tavallaan helpompaa. Hiukset tykkää, huomaan heti. Myös miehen paksuun kihartuvaan pehkoon TT tehoaa mainiosti, hänellä kun on todella takkuuntuvat hiukset.

Yksi iso miinuspuoli TT:ssä on: se on ihan kakkalaatua, sellaista halpaa tiimarimuovia, vaikka tuski hajoilemaan rupeaa tms. Se ei tunnu kädessä hyvältä ja kalliilta. Ei sen nyt mitään kultaa tarttis olla, mutta kun se on niin selvästi tehty halpatuotantona, vaikka se hyvä tuote onkin. Minä en tykkää muoviromusta ympärilläni ja tuo tuote näyttää siltä.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Catida

• Vieras
« Vastaus #311 : 26.09.09 - klo:15:07 »
juuriska: Tilasitko siis suoraan tuolta http://www.kentbrushes.com :ista? Paljonko tuli postikuluja? En tiedä olenko sokea vai mitä, mutta en löydä tuolta sivuilta mitään tietoa postimaksuista tai että voiko esim. Suomeen ylipäänsä tilata tuolta.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 26.09.09 - klo:15:33 »
^ Sivun alalaidan Privacy policy -kohdasta löytyvät nuo postimaksut etc. tiedot. Myös Lookfantasticista löytyy joitakin Kentin harjoja.

Olen nyt jo puolisen vuotta käytellyt TT:a aina suihkun jälkeen hiusten selvittämiseen. Suurempia takkuja ei tule koskaan, mutta lähinnä shampoopesun jälkeen takaosan pintahiuksissa tuppaa olemaan kevyttä pintatakkua. TT:lla nuo saa todella hyvin ja kevyesti pois, ja harja on ollut kaikin puolin tosi kiva käyttää. Matkoille kaipaisin jotakin koteloa tms. suojaamaan piikkejä taipumiselta.

Ostin samaan aikaan myös tämän Kentin harjan, mutta ikävä kyllä olen jaksanut tuota käyttää vain todella, todella harvakseltaan. Harja tuntuu jämäkämmältä ja se uppoaa hiuksiin paremmin kuin jotkut aiemmin kokeilemani luonnonharjasharjat. Tarkoitus oli käyttää tuota hiusten "hoitoon" eli tuomaan harjaamalla hiuksiin jäntevyyttä ja kiiltoa, mutta nytkin viime harjauksesta on varmaan kuukausia.  :-\ (Huomasin muuten, että Kentin valikoima on sitten alkuvuoden uudistunut. Esim. tuota ST6-mallia ei enää löydy, joskin CSFL näyttäisi olevan suunnilleen sama malli.)

Päiväsaikaan käyttelen vain harvapiikkistä kampaa, joten näistä kumpaakaan en edes ole ajatellut käsilaukkukäyttöön.
« Viimeksi muokattu: 19.12.09 - klo:17:35 kirjoittanut Pähkinä »

Catida

• Vieras
« Vastaus #313 : 30.09.09 - klo:20:19 »
Kiitos! Pitihän se arvata että ei vaan osannu kattoa..
Harmi vaan, että kampaa jonka haluisin ei näytä olevan varastossa.

Osuin myös toisesta ketjussa tällaiselle sivulle, jossa on lehmän ja biisonin (?) sarvista käsin tehtyjä kampoja:
http://www.handicraft-vn.com/shop/comb-horn-c-88.html

Käsin tehdyiksi ei kohtuuttoman hintaisia, ja onhan noista monet aikas kauniitakin, joten kiinnostais kyllä kokeilla. Onko kellään kokemusta?

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 30.09.09 - klo:21:05 »
Olen nyt käyttänyt muutaman kuukauden Tangle teezeriä ja tykkään kyllä paljon. Tätä voisi peräti pitää hiusten kuntoon merkittävästi vaikuttaneena "tuotteena"!

Tänään ostin 3+1-päiviltä Iconin luonnonharjasharjan 4 e (norm 10e). Tuntuu tosi hyvältä ja hellävaraiselta! :) Olen jo pitkään harkinnut luonnoharjasta ja nyt se lähti edullisesti mukaan.
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.