Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343131 kertaa)

Poissa yvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #345 : 20.12.09 - klo:21:42 »
Minä ostin tänään kauniin hirvenluisen kamman torilta, marilaista käsityötä. :) On oikein hyvä, ei sähköistä eikä mene poikki yhtä helposti kuin puinen. Varmaankin hyvin vastaavanlainen kuin edellisellä sivulla mainittu sarvikampa. Suosittelen.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 21.02.10 - klo:17:36 »
Miten saisi harjoista muotoilutuote- yms. möhnät pois? Tuntuu että osa liasta on tosi tiukassa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 21.02.10 - klo:22:10 »
Mä laitan shampoota tmv. mitä puhdistukseen käytänkään harjaan ja hankaan sitä toisen harjan kanssa vastakkain tai kammalla "kampaan" harjaa irrottaakseni kaikki möhnät kunnolla pois. Toimii ihan älyttömän hyvin, ja on vielä nopeakin puhdistustapa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #348 : 22.02.10 - klo:10:29 »
^
Ei oikein onnistu mun luonnon harjasharjoissa. :( Harjakset lähtevät niin tiukoista kimpuista ettei kampa sinne väliin sovinnolla mene.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 22.02.10 - klo:11:30 »
Mä ainakin onnistun Tangle Teezerin kanssa puhdistamaan luonnonharjasharjani (juurikin tuollaisia kimppuja) ihan hyvin - ja päinvastoin. Tosin mulla onkin aika ronskit otteet.  ;D
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #350 : 22.02.10 - klo:11:38 »
Suosittelisin Tigin Superstar Ouchless Paddle Brush harjaa. Harvat, pitkät piikit, toimii (ainakin mulla) loistavasti takkujen selvittämisessä. Ainakaan mulla ei TT toiminut mutta tää toimii hyvin. En usko että rasvoittaakaan.

Kiitos suosituksesta! Ostin Tigin ouchless paddle harjan ja on loistava! Yleensä mulla on kaikki harjat täynnä hiuksia, mutta tuohon harjaan niitä kerääntyy todella hitaasti eli oletan sen tarkoittavan sitä, että ouchless harja katkoo hiuksia paljon vähemmän kuin muut mun harjat. Harja myös liukuu hiusten läpi paljon vaivattomammin ja takut oikenee hetkessä. :-*
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

usagi

• Vieras
« Vastaus #351 : 07.03.10 - klo:22:32 »
Hmm, huomasin vähän aikaa sitten että hairstorelta tilaamassani luonnonharjasharjassa oli niitä harjaksia vain näön vuoksi ja niiden alla oli sitten vähän lyhyemmät pyöristämättömät muovipiikit  ::). Ihmettelinkin kun tuo ei näyttänyt toimivan yhtä hyvin kuin äidiltä lainailtu luonnonharjaspyöröharja.
Pitänee käydä vaikka sokokselta katselemassa jos siellä olisi kunnollinen tuollainen, tai kai noita kampaamoistakin saa?

Edit. niinjoo ei toi Hairstoren harja ole musta sellainen mitä käytetään pidennysten hoitoon esim.  :P. Noi muoviset jutut ei ole kovin taipuisia.
« Viimeksi muokattu: 22.03.10 - klo:09:09 kirjoittanut usagi »

|Piija

• Vieras
« Vastaus #352 : 11.03.10 - klo:11:03 »
Pähkäilin kauan  Tigi Bed Head Ouchless Superstar Paddle Brush harjan & paljon kehutun Tangle Teezerin välillä, mutta kallistuin koko ketjun luettuna Tangle Teezeriin josta erinomaisia kokemuksia tässä ketjussa. Kävin tänään ostamassa omani Kinne kampaamosta 18€:lla.
Voin kyllä ehdottomasti liittyä kehujiin, on nimittäin aivan mahtavan oloinen harja!  <3 Kokeilin heti eikä mielestäni tuntunut kovinkaan lelulta kädessä vaan siitä sai hyvän otteen ja oli sopivan kevyt. Suosittelen.  :)
« Viimeksi muokattu: 12.03.10 - klo:18:13 kirjoittanut |Piija »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #353 : 12.03.10 - klo:22:45 »
Mä käytän vallan mun hiustenpidennysharjaa. Mulla ei ole siis pidennyksiä, mutta toi selvittää hiukset nopeasti repimättä. Siinähän on sellaiset aika joustavat suht tiiviit harjakset, vähän luonnoharjaksen tyyppiset.
Onko kenelläkään muulla tuollaista harjaa ollut käytössä ja osaisi verrata sitä tangle teezeriin?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 13.03.10 - klo:13:13 »
Mun lempiharja on ehdottomasti piikkiharja jossa on myös luonnonharjasta, jälki on ihanan sileää, hiukset tuntuvat pitävät tästä, helppo nopeesti vaikka tupeerata hiukan otsahiuksia ja puhdistaminenkin käy nopeasti kun harjaan harjan toisella piikkiharjalla, jossa ei ole luonnonharjasta  :) En muista yhtään minkä merkkinen tämä on, puinen käsiosa löytyy ja ostettu Forumin pienestä kampaamokaupasta.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

|Piija

• Vieras
« Vastaus #355 : 13.03.10 - klo:17:02 »
Ajattelin kysellä sellaista kun joku oli maininnut TT:n helposta pesemisestä sillä sen harjas osan saa irti, kuinka tämä tapahtuu, ihan vain repäisemällä?  :o En ole vielä yrittänyt kun ei tarvetta ollut, muutoin kyllä olen harjaa käyttänyt PALJON, sillä harjaaminen on ihanaa. Loistotuote.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 14.04.10 - klo:22:25 »
^Mie huomasin kanssa taannoin, että sen harjaosan saa irti. Siinähän on se sauma, en nyt muista kuinka sen räpelsin ensimmäistä kertaa irti, taisin painaa vähän reunoista ja ujuttaa kynnen saumaan tai jotain. Nykyään systeemi on ehkä vähän löystynyt ja lähtee "repäisemälläkin" :)

Sitä minä alun perin tulin tänne hehkuttamaan, että TT sopii näemmä aivan hemmetin hyvin lyhyiden hiusten muotoiluun! Olin jo alkuunsa vähän kriisissä siitä, että olen alle vuosi sitten ostanut kalliin harjan ja nyt tukan lyhennyttyä se jäisi tarpeettomaksi. Eipä jäänytkään, tuo on aivan loistava kapistus  tässäkin käytössä :-*
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 19.04.10 - klo:22:19 »
Meillä TT:tä käyttää itseni lisäksi mies, ja siskontyttö ja -poika. Sopii pitkälle ja pätkälle tukalle. En ikinä vaihtaisi tätä pois. Omat hiukseni ovat hennot ja takkuuntuvat helposti, tällä saan tuskitta solmut selviämään.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 09.05.10 - klo:12:54 »
Ajattelin kysellä sellaista kun joku oli maininnut TT:n helposta pesemisestä sillä sen harjas osan saa irti, kuinka tämä tapahtuu, ihan vain repäisemällä?  :o

Musta osat saa helpoiten irti toisistaan ihan tavallisella ruokailuveitsellä hieman avittamalla. Pesukin onnistuu helpommin ja kun osien antaa kuivua irrallaan, tietää ainakin, ettei sinne sisälle/väleihin ole jäänyt kosteutta.  :)

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #359 : 10.05.10 - klo:01:39 »
Mä käytän vallan mun hiustenpidennysharjaa. Mulla ei ole siis pidennyksiä, mutta toi selvittää hiukset nopeasti repimättä. Siinähän on sellaiset aika joustavat suht tiiviit harjakset, vähän luonnoharjaksen tyyppiset.
Onko kenelläkään muulla tuollaista harjaa ollut käytössä ja osaisi verrata sitä tangle teezeriin?

Vähän myöhään tulee vastaus, mutta mä oon kokeillut serkkuni simply natural -merkkistä hiustenpidennysharjaa ja tuo Lusciousin harja vaikuttaisi juuri samanlaiselta, sekä omaa Tangle Teezeriäni ja molemmat kyllä ovat todella hyviä harjoja ja selvittävät repimättä, mutta kyllä TT silti selkeästi pesee tuon pidennysharjan hellävaraisuudessa, lisäksi TT:n etuna on, että se on huomattavasti helpompi puhdistaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.