Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 342562 kertaa)

Poissa bast

• Tukkaguru
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #360 : 12.05.10 - klo:23:01 »
Mistä kannattaisi etsiä omaa tangle teezeria kun asuu pk-seudulla? Onko joku helposti löydettävä iso kauppa? Mua kun jotenkin ahdistaa mihinkään pikku-kampaamoon lähteä ihmettelemään.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #361 : 13.05.10 - klo:08:50 »
^Helsingin ostopaikoista en osaa sanoa, mutta nettikaupoista löytyy ainakin, omani tilasin beautybaysta ja ainakin lookfantastic myy myös Tangle Teezeriä :)
1cFii
Sikses iha nätti naine.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #362 : 13.05.10 - klo:09:45 »
^^Täältä löytyy kaikki Teezerin jälleenmyyjät kaikilta paikkunnilta. Itse kävin kyselemässä useasta liikkeestä omalta paikkakunnalta ja sain näin edullisesti kun vertailin.  ;D
« Viimeksi muokattu: 13.05.10 - klo:09:52 kirjoittanut |Piija »

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 17.05.10 - klo:12:16 »
Mies tilasi itelleen Teezerin. Olen sitä muutaman kerran käyttänyt ohueen ja lyhyeen tukkaani enkä kyllä ole yhtään vakuuttunut. Märässä tukassa vehje ei toimi ollenkaan. Ehkä tämä on vain harjoituksen puutetta.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 17.05.10 - klo:19:36 »

Kävin tänään hakemassa TT:ni postissa ja sattumalta sain hiukseni matkalla takkuun sadekuuron ja kunnon merituulen avulla joten pääsin heti kotona testaamaan harjaa. Hyvä kun maltoin pestä sen ensin :D  En ois ikina uskonut että se on noin hellävarainen kapistus! Ensin säikähdin harjan kokoa kun otin sen pakkauksesta, mutta ai että miten kivaa hiusten harjaamisesta juuri tuli  :-* Hiukset asettuivatkin niin kivasti harjaamisen jälkeen.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #365 : 18.05.10 - klo:00:23 »
Mies tilasi itelleen Teezerin. Olen sitä muutaman kerran käyttänyt ohueen ja lyhyeen tukkaani enkä kyllä ole yhtään vakuuttunut. Märässä tukassa vehje ei toimi ollenkaan. Ehkä tämä on vain harjoituksen puutetta.

Eihän tukkaa saa märkänä harjata!    :o ;)
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 18.05.10 - klo:05:11 »
Minusta teezeri on parhaimmillaan märkään tukkaan. Ja sillä levitän aina hoitoaineen.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 26.05.10 - klo:23:20 »
Mä suhtauduin pitkään melko epäilevästi Teezeriin. Musta se näytti vaan jotenki niin säälittävältä, etten millään uskonut sen olevan oikeasti hyvä.. Vannoin siis luonnonharjasharjojen nimeen (kyllä ne vieläkin on ihan hyviä). Nyt mulla on jopa kaksi Tangle Teezeriä, ja olen ihastunut <3 Selvittää hiukset ihan superhyvin ja on vielä hellävarainenkin. Käytän kosteisiin hiuksiin varovasti levittäessäni jätettäviä, kuivissa hiuksissa käytän selvittämiseen ja muotoiluun. Mun lähipiirikin on ihastunut Teezereiin; veli sekä äitikin haluaisi omansa, se kertoo jo paljon.  :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #368 : 01.06.10 - klo:15:55 »
Minäkin sorruin hankkimaan TT:n, ja ensimmäinen positiivinen yllätys oli räikeän pinkki väri. ;D Hairsupermarketin sivuilla tuo näyttää lähinnä joltain korallimaisen vaaleanpunaiselta, vaikka toivoinkin sen olevan nimenomaan pinkki.

Hyvinhän tuo harjaa, ei nyt tullut mitään ihan "wooou" fiilistä, mutta hommansa se ainakin hoitaa. Hieman ilkeältä kyllä tuntuu harjata tuolla kun nuo piikit raapivat päänahkaa. :-[ Ei nyt tietenkään niin että sattuu, mutta olen tottunut käyttämään sellasta harjaa, jossa on niitten piikkien päissä pallukoita, joten hieman totuttelua tuo varmasti vaatii. :P

edit. Kyllä tuohon "raapimiseen" nopeasti tottui, harjailin hiuksia ihan innoissani koko eilisen. ;D Kerrankin harja, joka ei revi irti tai katko hiuksia! :-*
« Viimeksi muokattu: 02.06.10 - klo:10:44 kirjoittanut LP_Alice »

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #369 : 02.06.10 - klo:14:49 »
Mun kanssa oli pakko pistää Tangle Teezer tilaukseen. Vakiokampaajani on ihana, mutta latvojen selvitys on minulle yhtä kauhua - suunnitelmissa on siis esitellä hänelle TT. Toivottavasti se myös lunastaa odotukseni  :P
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #370 : 14.06.10 - klo:18:38 »
Helsinkiläiset huom! Kampin kampaamosta saa TT:tä 8eurolla!!
Mulla on nyt se itsellänikin ja aika samantasoiset on hiustenpidennysharjan kanssa. TT joustaa jopa hieman vähemmän, mutta selvittää nopeammin. Molemmat on kyllä sellaisia etten normaaleihin palaa koskaan :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 14.06.10 - klo:18:50 »
^ Oliko noita Tangle Teezereitä vielä monta jäljellä? Toivottavasti niitä olisi vielä huomenna.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #372 : 14.06.10 - klo:20:43 »
Mä en itse käynyt paikanpäällä vaan sisko toi sen. Mutta ne harjat on vasta reilu viikko sitten tullut sinne valikoimiin joten luulis vielä löytyvän.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 30.06.10 - klo:18:22 »
^ Minkä hintaisia yleensä ovat? Ajattelin hankkia ensimmäiseni enkä halua kauheesti ylihintaa maksella  :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #374 : 30.06.10 - klo:19:27 »
^
Netissä n. 11-15€
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt