Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343118 kertaa)

Poissa Angora

• HAIRahtanut
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #390 : 13.10.10 - klo:18:16 »
Olen nyt lopen kyllästynyt isoon pyröharjaani, jonka kanssa föönaillessa saa olla erityisen varovainen, ettei hiuksia vahingossa joudu harjaosan ja kahvaosan väliseen saumaan, jolloin jäävät kiinni ja katkeilevat. Harja on muuten hyvänlaatuinen ja näköinen, (merkkiä en ulkoa muista, enkä pääse nyt tarkistamaan) vaaleanpunainen lookfantasticista tilattu.

Onko kellään tiedossa, jotain isoa pyöröharjaa, jossa tätä liitoskohtaa ei olisi, vai onko niitä edes olemassa?
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 17.10.10 - klo:11:39 »
Tilasinpa minäkin tangle teezerin. Itselleni purppuran värisen ja miehelle sinisen. Omiin hiuksiin toimii mikä tahansa harja, luonnonharjasta olen käyttänyt muutaman vuoden. Miehellä taas on uskomattoman paksut luonnonkiharat joita se repii tavallisella halppisharjalla  :'( Täytyy toivoa että tangle teezer olisi hellempi  :-*

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 17.10.10 - klo:13:04 »
Minullakin on ollut tangle teezer käytössä nyt noin kuukauden verran ja en vaihtaisi enää harjaa. Aiemmin käytin Simply Naturalsin pidennyshiusten harjaa (vaikkei siis pidennyksiä olekaan) ja en tiedä onko tt oikeastaan sen hellävaraisempi, mutta helppo puhtaanapito on kyllä ihan ehdoton plussa.
1bMii, vaalennettu.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 17.10.10 - klo:13:32 »
Komppaan sitä, että Tangle Teezer on helppo pitää puhtaana. Silloin harvoin kun harjaa käytän, se myös vaikuttaa hellävaraisemmalta kuin muut harjat joita olen joskus kokeillut, ja se menee hyvin hiuksistani läpi. Käytän kyllä useimmiten pelkästään harvapiikkistä kampaa, mutta harjaan myös satunnaisesti. Ostin vaaleansinisen Tangle Teezerini ehkä vuosi sitten.

Luonnonharjasharja oli katastrofaalisin harjakokeiluni, koska hiukseni eivät tykännytkään siitä yhtään. Se tuntui harjaksiltaan liian tiheältä, ne harjakset olivat aika terävät ja harja vaikutti näiden asioiden takia repivän hiuksia pahemmin rikki kuin ns. tavalliset harjat. Eikä se sitä paitsi mennyt hiuksistani läpi kuin ehkä puoliväliin asti (hiusten paksuuden puolesta, vaikkei mulla ole edes paksut vaan normaalit hiukset). En huomannut lisääntyvää kiiltoa, sileyttä tms., vaan ainoastaan pientä hiusten kunnon kärsimistä ja sähköisyyttä käytön jälkeen. Harja lensi jonkin ajan kuluttua roskiin, koska en uskonut että kukaan haluaisi käytettyä luonnonharjasharjaa. Vaikka kyseessä on paljon kehuttu ja suositeltu väline, totesin että minun on parempi käyttää harvapiikkisempiä välineitä.
« Viimeksi muokattu: 17.10.10 - klo:15:16 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #394 : 17.10.10 - klo:14:49 »
^Mulla on luonnonharjasharjoista varsin samanlaiset kokemukset. Kuvittelin, että käytin sitä jotenkin väärin kun ei mennyt hiuksista oikein läpi ja tuntui pelkästään raastavan niitä. Ilmeisesti ei vaan sovi kaikille nuo.

Mun TT näyttää vähän kärsineeltä nykyään, pitäis varmaan tilata uus. :-\ Nuo piikit vähän sojottaa, harjaosa on jotenkin vaaleampi kuin se "kotelo-osa" (miksiköhän sitä kutsuis..) ja piikit on joistain kohdista hieman tummentuneet kun olen harjalla pari kertaa hiusväriä levitellyt päähän. Lisäksi tuossa harja-osassa on sen päällysmuovin repeytymiä paikoittain.. Miten te juurekset oikein pidätte harjanne kunnossa? Mä oon tän vaan pari kertaa tiskannu syväpuhdistavalla shampoolla.. ???

Tekisi mieli tilata tuo liila kimalteleva TT, siinä ei varmaan näy yhtä häiritsevästi väriläiskät sun muut sitten. :D

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 17.10.10 - klo:15:18 »
^Tavallisella shampoolla mä olen vain TT:tä pessyt.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 17.10.10 - klo:17:18 »
^^ Mä olen pessyt käsitiskiaineella. Mulla TT on tosi hyvässä kunnossa, vaikka se on ollut päivittäisessä käytössä jo vaikka kuinka kauan (pari vuotta?). Tosin käytän tuota vain aamuisin kostean tukan selvittämiseen, enkä kuljeta sitä mukana. Joiltakin alueilta piikkien kärjet ovat hieman taipuneet ja jonkin verran pintanaarmujakin on, mutta muuten harja on tosi hyvässä kunnossa. Onko näille muuten olemassa mitään matkustuskoteloa?

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 17.10.10 - klo:17:38 »
Itselläni TT on myös aika kärsineen näköinen :D Eikä sen ostosta ole kuin reilu puoli vuotta, heh. Olen sitä kyllä mukanakin pitänyt ja se on usein kaapissa piikit alaspäin joten siinä varmaan syy. Täytyy kyllä sanoa etten ole huomannut siinä mitään niin erinomaista muihin harjoihin verrattuna mutta hyvä sitä on käytellä joten ostan varmaan uudenkin kun se heittää veivinsä :P

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 19.10.10 - klo:20:39 »
Mistä olette ostaneet luonnonharjasharjanne? Saako niitä esim.sokokselta?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #399 : 20.10.10 - klo:13:17 »
^
Koiranäyttelystä.  ;D
Mutta luulisi että Stockalta/Sokoksesta/hiustuoteliikkeistä voisi löytyä?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 20.10.10 - klo:13:19 »
^^itse ostin citymarketista :P

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 20.10.10 - klo:13:34 »
Ok, kiitos, pitääkin tsekata Sokos ja Cittari ainakin :)!
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #402 : 19.11.10 - klo:09:52 »
Onkohan täällä muita jotka ovat onnistuneet lähmäämään puukampansa hoitoaineeseen? Uskaltaako kampaa liottaa hetken esim. shampoossa, vai miten sen saisi puhtaaksi?
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 19.11.10 - klo:11:51 »

Luonnonharjasharja oli katastrofaalisin harjakokeiluni, koska hiukseni eivät tykännytkään siitä yhtään. Se tuntui harjaksiltaan liian tiheältä, ne harjakset olivat aika terävät ja harja vaikutti näiden asioiden takia repivän hiuksia pahemmin rikki kuin ns. tavalliset harjat. Eikä se sitä paitsi mennyt hiuksistani läpi kuin ehkä puoliväliin asti (hiusten paksuuden puolesta, vaikkei mulla ole edes paksut vaan normaalit hiukset).

Ei kai sen kuulukkaan mennä läpi kerralla? Mä ainakin harjasin osio kerrallaan ja myös alapuolelta.
Mulla aluksi tt katkoi enemmän hiuksia kun luonnonharjasharja. Pitemmän päälle en huomaa noissa mitään eroa. On näköjään tosi hiuskohtaista mikä kenelläkin toimii.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 02.12.10 - klo:09:23 »
Tangle Teezerille on tullut tuommoisia matkaharjoja, tai niissä on tuommoinen suojakotelo. Onkohan nämä compact stylerit saman kokoisia kuin nuo perusmallit? Jos kyllä, tilaan heti. Ja äidille kanssa, tungin sille tänään TT:n käteen kun se riipi hiuksiaan semmoisella halpismarkettijutulla. Äiti katseli harjaa pitkään ja siveli hiuksiaan ja kommentti oli että tämähän voisi olla hyvä joululahjaidea jollekin...  ;D

edit. Olihan siellä sivuilla sitten mitatkin, aika lailla saman kokoinen tuntuu olevan. Oi onnea! Nyt vaan ihmettelemään mistä saisi halvimmalla, olisikohan johonkin nettikauppaan alennunskoodeja?
« Viimeksi muokattu: 02.12.10 - klo:09:27 kirjoittanut kleio »
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v