Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343203 kertaa)

Poissa Janda

• HAIRahtanut
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #405 : 03.12.10 - klo:06:36 »
^Mulla on tollanen suojakoteloinen matkaharja (pinkki-mustana ;D), ja on se kylla melko lailla pienempi kuin perusmalli. Jos vertaa vierekkain leveys on miltei sama mutta pituudesta uupuu n.4cm. Mutta toimii kylla hyvin ja on kateva, suosittelen!
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 03.12.10 - klo:07:22 »
No ehkä mä ostan sen matkaharjan äidille, hänellä on kuitenkin ohuehko ja lyhyt tukka, mun vyötäröhiuksiin ostan varmaan normaalikoon. :)
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #407 : 05.01.11 - klo:15:49 »
Ei liity harjoihin tai kampoihin, mutten halunnut aloittaa uutta threadia, joten:
Mistä saisi hyvät (painotus sanalla hyvät), kohtuuhintaiset hiustenleikkuusakset?
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

|Piija

• Vieras
« Vastaus #408 : 05.01.11 - klo:15:59 »
^ Vaikkapa Suomen saksitukusta, jossa on edullinen hintataso ihan ammattikäyttöönkin sopiville saksille.  :) Itse tilasin tuolta jaguarin leikkuusakset ja toimituksessa kesti muistaakseni alle viikko.  :)
« Viimeksi muokattu: 05.01.11 - klo:16:01 kirjoittanut |Piija »

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 05.01.11 - klo:16:06 »
Ihana uutinen, että Tangle Teezeristä on tullut nyt myös matkamalli! Mun sydän särkyy joka kerta, kun heitän pinkin TT:ni laukkuun, ne harjakset kun on niin hennot. Kaiken lisäksi harjasten päät ovat myös mustuneet, kun olen harjaa laukun pohjalla pitänyt  :-[
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Todia

• HAIRahtanut
« Vastaus #410 : 06.01.11 - klo:10:58 »
^ Vaikkapa Suomen saksitukusta, jossa on edullinen hintataso ihan ammattikäyttöönkin sopiville saksille.  :) Itse tilasin tuolta jaguarin leikkuusakset ja toimituksessa kesti muistaakseni alle viikko.  :)

Ok, kiitos vinkistä! Oletko sitä mieltä, että tyyliin Stokkalta tai Sokokselta ostettavat sakset ovat toivottomia? Mikä noista Jaguarin saksista olisi hyvä, kun itse leikkelee vaan latvat?
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii

|Piija

• Vieras
« Vastaus #411 : 06.01.11 - klo:16:16 »
^ Itse henkilökohtaisesti en ostaisi kys.paikoista, mikäli etsinnöieasssä on oikeasti HYVÄT sakset. (Itse pa-ka opiskelijana hyvistä saksista puhuttaessa tarkoitan oikeasti niitä jopa ammattikäyttöön sopivia) On varmasti myös poikkeuksia ja sieltä saattaa löytää omaan käyttöön sopivat, mikäli käyttö on noin vähäistä eli latvojen siistimistä!  :) Saksitukusta oikeastaan kaikki valikoimassa olevat jaguarin sakset ovat erinomaisia ja suurin osa ammattikäyttöönkin sopivia. Mikäli tarvetta ei kuitenkaan ole muuta kuin latvojen siistimiseen tms. suosittelen vilkaisemaan myös täältä Lookfantasticin tarjonnan, jossa Glamtech saksia, jotka ovat oikeasti hyviä ja edullisia. :)
« Viimeksi muokattu: 06.01.11 - klo:16:19 kirjoittanut |Piija »

Poissa Todia

• HAIRahtanut
« Vastaus #412 : 07.01.11 - klo:09:01 »
Kiitos, Piija, neuvoista!

muru

• Vieras
« Vastaus #413 : 04.03.11 - klo:09:20 »
Pakko kehaista kyllä Tangle Teezeria; en ollut ikinä ennen testannut kyseista harjaa, mutta eilen kampaajalla ollessani tukkaani alettiin harjaamaan kosteana (olin ensin ihan paniikissa että nyt kyllä napsuu monia hiuksia poikki  0_0 ), mutta yllätyin todella paljon kun mitään napsumista ja katkeilua ei kuulunut, harja vaan meni hiusten läpi nätisti vaikka kampaaja harjasikin aika nopeasti ja varomattomasti. Normaaliharjalla olisin jo melkein itkenyt, niin paljon ne napsuilee jos hiukset on vain vähänkin kosteat... Ja mun tukka kun ei ole mikään helpostiharjattava, vaan takkuuntuva, katkeileva, puoleenselkään asti vaalennettua hiusta.

Pakko kyllä käydä ostamassa tommonen! :)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 08.03.11 - klo:21:23 »
Oon menossa huomenna kampaajalle.. Muuten ihan huipputyyppi ja tekee kaiken juuri niin kuin haluan... Mutta hän raastaa mun tukan auki pienellä tiheällä kammalla joka kerta :-\ Kehtaisinkohan ottaa TT:n mukaan ja pyytää selvittämään sillä...? Onko kukaan kokeillut? Mikä on ollut kampaajan reaktio? Harkitsen vakavasti  :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #415 : 09.03.11 - klo:11:14 »
^ Mina olen  ;D Tosin mun kampaajani on lahinna parturi, jolla valtaosa miesasiakkaita, mutta ihan mielenkiinnolla suhtautui kun ei ollut ennen moista kapistusta nahnyt.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 09.03.11 - klo:17:09 »
Mäkin tilasin taannoin pinkki mustan Tangle Teezerin matkaversiona. On kyllä söpön pieni, mutta en oo vielä testannut. Samalla tilasin sen violetti glitterisen normi TT:n kun mun vuonna 2008 ostetussa pinkissä alkoi harjat olla jo aika tanassa.

Saako suomesta mistään Lee Staffordin harjoja tai tietääkö kukaan mistä saa tilattua? Näin Tallinnan kaupamajassa tammikuussa, mutta en ostanut sitä vaan Denmanin ja jäi harmittaan. Erityisesti kiinnostaa tää:
http://www.leestafford.com/uk/products/product.php?pi=33

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #417 : 10.03.11 - klo:01:18 »
Mulla on tuo harja. Sillä on outo harjata, kun on ihan kova verrattuna sellaseen wellan jumboharjaan, jonka sain joskus kampaamosta. Tuolla Leen harjalla ei parane kyllä päänahkaan painaa, raapii muuten ikävästi. Mutta siis miellyttävä harja kyllä muuten, ehkä tämä on vain tottumiskysymys.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 10.03.11 - klo:17:06 »
^^Mullakin on tuo matkaversio, ollut jo aika pitkään. Onhan se söpö ja matkoilla kätevä, mutta ei se ole yhtä hyvä kuin se tavallinen Tangle Teezer. Siinä matkaversiossa ne piikit ovat jotenkin lötkömpiä ja pehmeämpiä eikä se tunnu selvittävän yhtä hyvin kuin se tavisversio.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #419 : 17.04.11 - klo:12:58 »
Ostin viimein itsekin Tangle Teezerin ja pakko myöntää, että se on kosteiden hiusten selvittämisessä aivan lyömätön. Mulla on siis sen verran holtittomasti laineileva hius että se on pakko selvittää heti pesun jälkeen, ellei halua sen kuivuvan takkupalloksi. Aiemmin olen käyttänyt ihan tavallista harjaa, ja vaikka olenkin yrittänyt olla hellävarainen, hiuksia on joutunut aika ikävästi repimään (tai siltä se kuulostaa, vaikka yrittää olla hellä). Hiuksia myös irtosi joka pesu+föönaus-session aikana aina semmoinen hillitön pallo...
Mutta oi tuo TT... se tosiaan selvittää hiuksen yhdellä vedolla tyvestä latvaan heti pesun jälkeenkin.  0_0 Pikkaisen se mulla tökkää latvan kohdalla, koska latvat on aika huonossa kunnossa nyt, ja irtoaa mulla hiuksia tänkin kanssa, mutta tuntuu että TT irrottaa vain pitkiä, muutenkin tippumassa olevia hiuksia, ja varmaan viidesosan siitä mitä aiemmin.

Toivottavasti tää auttaisi hiusten haaroittumiseen edes vähän, varmaan se aiempi markettiharjoilla selvittely rikkoi tätä hiusta aika paljon...

Ostan kyllä matkaversionkin, jos tää tuntuu vaikuttavan hiusten kuntoon positiivisesti, mutta olisi kiva kuulla onko se BlueBerryn lisäksi muidenkin mielestä selkeästi huonompi kuin originaali (muutenkin kuin koon puolesta).