Mäkin sain vihdoin tilattua Tangle Teezerin ja noin viikon käytön jälkeen olen kyllä ihan rakastunut

Ei mulla yleensä mitään hirveitä takkuja hiuksissa ole, koska hiukseni ovat melko sileät, mutta TT:n kanssa riittää ihan muutama veto ja hiukset ovat sileät. Mielestäni hiukset on myös paljon helpompi laittaa sileälle ponnarille TT:n kanssa, tavallisella harjalla tuntuu aina johonkin jäävän joku muhkura. Mä en ole ikinä oikein välittänyt mistään päänahkaa hierovista vempaimista, mutta TT on tuohon tarkoitukseen ihan mahtava. Olen pitänyt tällä viikolla hiuksia letillä tai nutturalla ja oikein odottanut, että pääsen harjaamaan hiukset illalla, koska samalla saa niin ihanan päänahkahieronnan!

Mun TT on väriltään oyster green ja hiukan pelkäsin, että se olisi ollut luonnossa liian räikeä, mutta väri on juuri ihana hillitty mintunvihreä. Täytyy kyllä sanoa, että hiukan yllätyin harjan suuresta koosta! Jotenkin odotin sen olevan pienempi. Mutta kyllä tuo silti ihan hyvin käteen sopii, vaikka mulla hiukan keskivertoa pienemmät kädet onkin.