Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343117 kertaa)

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #435 : 05.08.11 - klo:11:36 »
Ainakin Stockmannilta löytyy. Muistaakseni olen sellaisen bongannut joskus myös Prismassa.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #436 : 05.08.11 - klo:11:58 »
^^Sokokselta ja Stockalta olen omani ostanut, viimeksi keväällä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 05.08.11 - klo:12:37 »
Mäkin sain vihdoin tilattua Tangle Teezerin ja noin viikon käytön jälkeen olen kyllä ihan rakastunut  :l Ei mulla yleensä mitään hirveitä takkuja hiuksissa ole, koska hiukseni ovat melko sileät, mutta TT:n kanssa riittää ihan muutama veto ja hiukset ovat sileät. Mielestäni hiukset on myös paljon helpompi laittaa sileälle ponnarille TT:n kanssa, tavallisella harjalla tuntuu aina johonkin jäävän joku muhkura. Mä en ole ikinä oikein välittänyt mistään päänahkaa hierovista vempaimista, mutta TT on tuohon tarkoitukseen ihan mahtava. Olen pitänyt tällä viikolla hiuksia letillä tai nutturalla ja oikein odottanut, että pääsen harjaamaan hiukset illalla, koska samalla saa niin ihanan päänahkahieronnan!  :D

Mun TT on väriltään oyster green ja hiukan pelkäsin, että se olisi ollut luonnossa liian räikeä, mutta väri on juuri ihana hillitty mintunvihreä. Täytyy kyllä sanoa, että hiukan yllätyin harjan suuresta koosta! Jotenkin odotin sen olevan pienempi. Mutta kyllä tuo silti ihan hyvin käteen sopii, vaikka mulla hiukan keskivertoa pienemmät kädet onkin.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #438 : 05.08.11 - klo:14:10 »
Voi vee. Juuri eilen kävin Prismassa mielessäni tuo tupeerausharja, mutta tietenkin se unohtui. Ei viitsi enää niin kauas sen takia lähteä :ts
Jos sitä sitten katsoisi Sokokselta joku kerta.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #439 : 09.08.11 - klo:10:15 »
Tangle Teezer! :l Olin aluksi pettynyt siitä, ettei se liukununtkaan tukan läpi keveästi kuin unelma, vaan tarrasi latvoihin ihan samalla tavalla kuin tavalliset harjat ja kammat.

Mutta!!

Pintapörrön se nujertaa aivan loistavasti! Vaikutelma on ihan tosissaan jotain tällaista vrt. tavallinen harja ja Tangle Teezer:

Edit: en tajua, miksei kuva näy. Linkki ainakin on ehjä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.11 - klo:20:56 kirjoittanut lynx »
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 10.08.11 - klo:01:29 »
Lankesin tilaamaan tangle teezerin.

Oli muutenkin tilattavaa amazon.co.uk :sta ja nappasin TT:n mukaan listalle. TT maksoi itsessään alle kymmenen puntaa. Värivaihtoehtoja oli, mutta mentiin edullisimmalla eli pinkkinä tulee. Ihan sama, pääasia että toimii. Paketti tulee syyskuussa, samassa paketissa on pari pre-order -kirjaa ja otin yhdellä toimituksella.
this too shall pass.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 10.08.11 - klo:12:07 »

Kuin myös. Pakkohan tuota ihmekapistusta on päästä kokeilemaan!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #442 : 10.08.11 - klo:22:39 »
Mä aloin vähän himoitseen toista tangle teezeria. Asun vuoroin omassani ja vuoroin poikaystävän kämpillä ja välillä harja on hukuksissa.. Pöh! Mietin tässä ostaisinko sen compact/käsilaukkuversion vaiko toisen ihan vaan tavallisen..?
Oman TT:ni harjakset on laukuissa pyörimisestä yms käytöstä jo painuneet ja siinä pienemmässähän on joku suoja niiden edessä.
Toisaalta oyster green houkuttelisi kovasti kun toi mun nyksä on ruma musta-oranssi.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #443 : 11.08.11 - klo:15:20 »
OT. Saisikohan tangle teezer lapsen luonnonkiharat hiukset kivuttomasti selvitettyä? Täytyykö siis ostaa pojalle oma TT ;D
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 17.08.11 - klo:20:55 »

Sain Tangle Teezerini tiistaina ja pitihän sitä heti testata koska olen nyt lomani aikana pitänyt tukkaani enemmän auki ja sehän tietää niskatakkuja. TT selvitti ne melko vähällä vaivalla ja melko vähillä katkeamisilla ja nopeasti. Jos nyt vähän aikaa kokeilisi TT:n käyttöä ihan aamuin illoin ja tutkailisi tilannetta. En siis yleensä kampaa tai harjaa tukkaani joka välissä (siis päivittäin).

En ole kokeillut Tangle Teezeriä pesun yhteydessä hoitoaineen levitykseen sun muuhun, en halua rasittaa märkää hiusta. Ohjeet kyllä kannustavat tähän, mutta minä en halua riskeerata pituuksiani.

Ensivaikutelma on tosi hyvä, aika näyttää liittyykö Tangle Teezer HG-listalleni. Hintahan ei ulkomailta tilattuna ole kauhean paha, uskoakseni amazon.uk:n hinta on melko kallis (9.24 UKP) verrattuna oikeisiin hiusputiikkeihin mutta sain sen ilman postikuluja kun "piti" tilata yli 25 punnalla kirjoja ja leffoja.
this too shall pass.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #445 : 17.08.11 - klo:21:57 »
Mulla on ohut haitula tukka ja TT on voittamaton, tilasin siitä innostuneena sen lahjaksi sekä 5v siskontytölle, jolla hentoiset hiukset olkapäille ulottuvilla tiukoilla korkkiruuvikiharoilla että kaverille jolla jäykkä, paksu vyötärämittanen luonnonkiharapöheikkö. Saapa nähdä, kuinka heillä toimii.

Poissa Lazara

• Haiven
  • *
« Vastaus #446 : 23.08.11 - klo:17:31 »
Oma TT hyppysissä! Varsin jännän tuntunen harjailla sillä, tuntuu että se on omaan tassuun vähän liian iso. Mutta kattoo nyt sitte miltä alkaa näyttää pitemmällä ajalla. :)
Ikuinen hiustenkasvattaja

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #447 : 23.08.11 - klo:18:04 »
^ Pakko se on myöntää että harjan muoto on käteen kömpelö. Pehkoani harjatella se kopsahtaa yleensä joka kerta lattialle!
Tästä tosin voi päätellä kuinka kärsivällisesti ja rauhallisesti hiuksiani selvitän.. Olen kai antanut itselleni tuollaiselle repimiselle luvan, niin hellävaraiselta TT tuntuu..  ::)
Tosin se ääni mikä ontosta harjasta kuuluu sillä harjatessa, on korvia riipivä! Pitää taas yrittää alkaa hellävaraiseksi hiuksille..
Muuten voin harjaa vielä harkitseville sanoa että kannattaa ostaa!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 15.09.11 - klo:17:27 »
Tangle Teezer on tilattu. Siitä toivottavasti on apua kun aina ratsastuksen jälkeen mun hiukset on yksi huovuttunut takkupallo kun taittelen ne miljoona kertaa tiukalle nutturalle kun on sen verran liukas tukka että ponnari ei pysy päässä ratsastustuntia eikä tukka vapaana saa ratsastaa.  ;) Hikisestä tukasta kun yrittää sitä nutturaa avata on itku usein lähellä...

Mulla on nyt muutenkin hiusharjojen uudistus meneillään ja täytyy kehaista kun löysin Minimanista telineen täynnä Franck Provost hiusharjoja ja ostin "ison melaharjan" (lol, siinä telineessä luki noin  ;D ::)) niin se on tosi hyvä mun pitkään tukkaan. Hiukset selviää helposti eikä mene turhaksi repimiseksi.
« Viimeksi muokattu: 15.09.11 - klo:17:32 kirjoittanut Jekku »

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 15.09.11 - klo:18:57 »
Minäkin tilasin Tangle Teezerin, kolahtaa postista varmaan vasta ensi viikolla. Hiusten selvittämisessä ei ole ongelmia, oon vain kyllästynyt jatkuvasti uusien harjojen ostoon. Ainakaan tuossa TT:ssä ei näyttänyt olevan irtoilevia osia. Ja oli niin hienon värisiä etten voinut vastustaa :P
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.