Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 342555 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #480 : 24.01.12 - klo:22:42 »
Nukka mä oon ihan vannoutunut TT fani mutta ei se harja mitään hiuksille tee, paitsi selvittää repimättä. Luonnonharjas vois olla sulle parempi, se kun saattaa vähän kiillottaakkin joskin joillain aiheuttaa sähköisyyttä.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 25.01.12 - klo:16:33 »
Mä vannon luonnonharjaksisisten harjojen nimeen enkä ole muita edes kokeillut vuosikausiin. Päivittäisessä käytössä mulla on pehmeämpi harja, joka ei takerru mahdollisiin takkuihin tai revi hiuksia. Ennen pesua sitten selvitän hiukset jäykemmälla harjalla, jolla löytää pienimmätkin takut.

Miinuspuolina noissa luonnonharjaksisissa on vähän hankala puhdistaminen ja kaikennäköisen nöyhtän kerääntyminen harjaan.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

chai

• Vieras
« Vastaus #482 : 25.01.12 - klo:16:47 »
Tilasin juuri Modern Gent -nettikaupasta kulta-mustan TT Compactin työpaikalla säilytettäväksi. Kotona on tavallinen TT ollut käytössä jo jonkin aikaa, ja nyt päätin tilata toisenkin kun koetin tavallisella hiusharjalla täällä töissä repiä hiuksia auki.

LF:stä olisi kai saanut pari euroa halvemmalla, mutta LF:n kanssa on aina ollut jotain ongelmia joten päätin koettaa jotain toista paikkaa.

Harja tuli eilen kirjepostissa eli varsin nopeaa toimintaa kaupalta. Lisäksi kuoressa oli mukana karkkia, mikä oli ihan mukava pieni yllätys.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #483 : 30.01.12 - klo:18:16 »
Vähän offia, katson leijonien luola UK-versiota vuodelta 2008, tässä on juuri henkilö joka keksi Tangle Teezerin! :D Tosi jännä katsoa tuotetta, jonka on itse tiennyt jo jonkun aikaa. Kukaan ei tehnyt diiliä, kaikki "hait" olivat ihan varmoja, ettei tuote tule menestymään. No.. me kaikki tiedetään miten siinä lopulta kävi.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #484 : 31.01.12 - klo:01:39 »
Minulla on ollut nyt ainakin 4 vuotta päivittäin käytössä Kentin aitoharjaksiset eri kokoiset pyöröharjat ja aitoharjas/pallopäämuovipiikkiharja, joka oli alkuun lempiharjani. Muovipiikit alkoivat murentua parin vuoden käytön jälkeen, pallot lähtivät irti ja se siirtyi koiraharjaksi mutta noille muovittomille pyöröharjoille ei ole tapahtunut mitään muuta kuin että toistuva, vähintään kuukausittainen, pesu on irrottanut lakkapinnoitteen puuvarresta paikoitellen.

En voi muuta kuin kehua, nämä paranevat vaan ajan myötä kun harjas pehmenee. Selvittää edelleen hyvin, ei raavi, kiillottaa uskomattomasti, näillä saa jopa muotoiltua kun hetken pyörittää ihan sinällään ilman fööniä. Päiväkäytön hintaa en lähtisi edes laskemaan näiden vuosien jälkeen :D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 03.02.12 - klo:21:04 »
Mulla oli monta vuotta käytössä puinen harja, kunnes se lopulta alkoi lahota :D
No tilalle kitsaana ostin Iberon CharCoa harjan..(vaikka seuraavana aikomuksena oli hankkia TT)
 joka mainostaa itseään antibakteeriseksi ja että vähentää sähköisyyttä ja virkistää päänahkaa ym..
Aika epäilevänä ostin tämän, mutta oli kyllä iloinen yllätys! Ei nimittäin katko mun hauraita ja pitkiä hiuksia :) Edellisestä harjasta sai joka päivä nyppiä katkenneita hiuksia pois, mutta tähän ei tunnu kertyvän katkenneita kuin ihan murto-osa entiseen verrattuna  :-* Vaikka mun hiukset on aina tosi takkuset pesun jäljiltä :D tykkään!
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #486 : 22.02.12 - klo:18:45 »
Haluaisiko joku vaihtaa mustan käyttämättömän TT-harjan matkakokoiseen versioon? :)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #487 : 22.02.12 - klo:18:58 »
Mä oon ihastunut tähän perus Tangle Teezeriin, vaikka ekan kerran n.vuosi sitten kokeillessani polkkapituisiin hiuksiin en vielä syttynyt. Nyt kun kasvatan pitkiä ja käytän pidennyksiä niin tää on tosi hyvä niiden harjaukseen.  :-*

Matkakokoinen houkuttais myös hankkia. Kannattaako?
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

chai

• Vieras
« Vastaus #488 : 23.02.12 - klo:09:57 »
^ Mun mielestä matkakokoisen hankinta kannatti, koska haluan kuljettaa hiusharjaa mukana. Tavallista en viitsi laukkuun laittaa, jotta piikit eivät menisi ihan pilalle.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #489 : 23.02.12 - klo:13:22 »
Menee vähän OT mutta onkohan nuo huuto.netin TTt "aitoja" ja kunnollisia? http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=tangle+teezer&x=0&y=0
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 23.02.12 - klo:13:44 »
Myyjä näyttää postittavan Englannista, joten olettaisin niiden olevan aitoja.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #491 : 29.02.12 - klo:12:45 »
Sain eilen ikioman matkakokoisen Tangle Teezerin, kun mies tilasi sen mulle Beautybaysta ystävänpäivälahjaksi  :)
Kokeilin eka harjata kuivia hiuksia ja kyllä helpommin lähti takut kuin normaalilla harjalla. Illalla vähän jännitti suihkun jälkeen että miten toimii kun käytin tahalleen huonoa hoitoainettakin  :D Mutta tosi hienosti lähti kaikki takut! Ei juutu tukkaan kiinni eikä aiheuta solmuja jotka lähtee vaan kiskomalla tai leikkaamalla pätkä pois.
Pikkusen vaatii vielä opettelua kun tuntuu hassulta pitää kädessä ilman kahvaa.

Luulin muuten että se Beautybayn lahjapaketointi tarkoittaa pelkästään lahjapaperia mutta olivat laittaneet hienon mustan magneetilla suljettavan laatikon jossa oli hopeinen nauha  :) Aion säilöä laatikossa vaikkapa kynsilakkoja.

chai

• Vieras
« Vastaus #492 : 29.02.12 - klo:13:24 »
Tilasin isälle ja veljellekin omat TT:t Beautybaysta, kun ovat niin ihmetelleet omaani.  :D

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #493 : 07.03.12 - klo:14:11 »
Oon kyllä ihan ihastunut Tangle Teezeriin. Tuntuu huomattavasti hellävaraisemmalta kuin perusharjat ja takut selviää hyvin. Ainut vaan on harjan muoto mikä on jotenkin hassu ainakin omaan käteen enkä edes ole varma miten sitä kuuluisi kädessä pitää  ;D vaan kääntelen sitä niin miten saan parhaan otteen. Kahva TT:hen ja olisi mun mielestä vieläkin parempi.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #494 : 26.03.12 - klo:13:45 »
Tuli sit tämän innostamana ostettua ensimmäinen tarpeeks hyvältä näyttänyt harja kaupasta. Ei paha eikä kallis :)
Vanhat oliki jo sen verran kuluneita, että menevät hätävarana ja afrokampa on turhan harva, käytössä vain kampauksia tehdessä.  Mä pesen harjat ja kammat ihan raa´asti vaan tiskiaineella ja harjalla.
« Viimeksi muokattu: 26.03.12 - klo:18:09 kirjoittanut Varjotar »