Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343191 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #495 : 30.03.12 - klo:18:57 »
Hyvää harjaa tuntuu olevan mahdoton löytää, olisikohan kampaamoissa jotain kelvollista myynnissä? Mulla on niin ohut ja liru hiuslaatu siihen tepsii parhaiten karkea luonnonharjas ja siinä ehkä mausteena muutama muovipiikki. Markettien, Sokoksen ja Stockan valikoima on aivan hävyttömän huonolaatuista ja repivää  :-\
Raitoja käpälään!

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #496 : 30.03.12 - klo:19:22 »
Mä ostin oman Tangle Teezerini hetken mielijohteesta, taisimpa juuri lukea täältä vinkkiä :)
No, asun tuppukylässä ja täälä oli yksi parturikampaamo mikä myi tangle teezeriä matkakokosena, ja hinta 20e! No, mun oli se kuitenkin pakko saada heti & nyt :D

En sitte oikeen innostunu siitä ja se jäi johonkin nurkkaan pölyyntymään kunnes ajattelin että nyt mun täytyy sitä ruveta käyttämään ja heitin vanhan muoviharjan roskiin, juurikin sen takia ettei sitä tulisi käytettyä  :O

No, nyt oon elänyt sen kans about 5kk ja se vaan on niin paras  :l Unohdin kerran sen kotiin kun menin poikaystäväni luokse viikonlopuksi, ja eihän siitä tullut muuta kuin itkua ku yritin mun takkuja selvitellä jollain metallipiikkiharjalla :(:( Ai kuinka kauhee kokemus.. siitä lähtien se on pysyny visusti mukana aina  :ts
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #497 : 10.04.12 - klo:22:27 »
Nyt kaivattaisiin suositteluja hyvästä piikkikammasta.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 20.04.12 - klo:17:32 »
Miten saisin aitoharjaisen hiusharjan puhdistettua? Piikkiryppäiden juuriin on kerääntynyt pölyä ja töhnää. :(
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #499 : 21.04.12 - klo:14:32 »
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 27.04.12 - klo:11:01 »
Mulla on kolme kuukautta ollut nyt käytössä Tangle teezer, mutta en ole valitettavasti keksinyt sitä miksi sitä niin kovasti kehutaan... Siis ainoa selkeästi tähän mennessä huomaavani hyvä juttu on se, että se on todella helppo ja nopea pestä, eli kuivumista ei tarvitse pitkään odotella kun voi jo pyyhkeellä se kuivaksi taputella. Mutta sillä harjatessa tuntuu lähtevän ihan yhtä paljon hiuksia kuin muillakin harjoilla, sitä on vähän hankala pitää kädessä ja takkujen selvittäminen ei tunnu yhtään helpommalta kuin perusharjallakaan  :-\

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #501 : 27.04.12 - klo:11:16 »
^En tiedä, millä taktiikalla harjaat hiuksiasi TT:llä, mutta ainakin itse huomasin jossain vaiheessa, että pidin harjaa vinossa ja samanlaista repimistä se oli silloin kuin jollain toisella harjalla. Sillä ilmeisesti kuuluu harjata koko leveydellä ja mielellään jotain vasten (eli periaatteessa hiukset on vedettävä selälle tai eteen, ettei ilmaan harjaa), silloin se ei revi takkuja ollenkaan. Olikohan kovin epäselkeä selitys nyt... :P

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 27.04.12 - klo:11:20 »
^ Ihan hyvä selitys oli :) Olen itsekin huomannut että noin kannattaa tehdä ja minä siis harjaan hiukset niin että toista kättä pidän harjattavan kohdan "taustana".

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #503 : 27.04.12 - klo:11:28 »
Ostin Tangle teezerin lähemmäs puoli vuotta sitten ja tykkään kovasti. Omiin hiuksiin TT toimii loistavasti. Takut selviää yleensä helposti eikä hiuksia tartu kiinni harjan osiin. En oo kyllä huomannut, että hiuksia lähtisi vähemmän enkä ole varma miten suuri rooli harjan vaihdoksella on ollut hiusten kuntoon, koska oon hoitanut hiuksia tällä välin muillakin keinoin.
Kahvattomuus tuntui aluksi vähän oudolta, mutta totuin (tosin aluksi pitelinkin usein koko harjaa väärin päin...). Piikit on aika tiheät, joten tällä saa helposti harjattua ylimääräisen kuivashampoon pois. Harjan helppo puhdistaminen on mustakin huippu kätevä juttu. Luulen kyllä, että harvapiikkisellä kammallakin pärjäisin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Säihke

• Vieras
« Vastaus #505 : 08.05.12 - klo:19:59 »
Kaksi Tangle Teezeriä saapui tänään postissa. Ylihuomenna on hiustenpesupäivä, joutuu odottelemaan sinne asti että pääsen testaamaan sitä märkään tukkaan. Jätin metallipiikkiset harjat jo yli vuosi sitten käytöstä ja olen käyttänyt puuharjoja. Puuharjat on hellävaraisen tuntuisia sekä päänahalle että hiuksille, oon tykännyt tosi paljon. Noi TT:t tuntui raapivan päänahkaa. Katsotaan syrjäyttääkö nuo lopulta mun puuharjat... Hyvää noissa muovikapistuksissa on se että noi voi pestä.  :)

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #506 : 08.05.12 - klo:21:12 »
^Omalla kohdalla Tangle Teezer on toiminut paljon paremmin kuivaan tukkaan. Märkää tukkaa on ollut melko hankala harjailla.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #507 : 16.05.12 - klo:02:56 »
Onko kenelläkään kokemusta Hercules Sägemannin kammoista? Tilasin itselleni kaksi kampaa pari päivää sitten, tulisivat vain nyt sitten pian. Odotukset on kyllä varsin kovat sen perusteella, mitä olen noista netistä lukenut  ;)

Minulla on kyllä jo TT, mutta olen pitkään kaivannut kunnollista, harvapiikkistä ja saumatonta selvityskampaa. Ajattelisin tuon kampaamisen olevan vielä TT:kin hellävaraisempaa, mutta en sitten tiedä.. Kammalle on käyttöä myös suihkussa, kun hoitoainetta levittelee. Kerron sitten käyttökokemuksia, kunhan kammat kotiutuvat.

Mikäli kiinnostaa niin kyseiseen merkkiin voi käydä tutustumassa osoitteessa http://www.hercules-saegemann.com/index.php?lang=e  :)

Itsekin aloin kiinnostua tämän merkin kammoista, onko hyviä ja saumattomia? Ja mistä näitä saisi hankittua?

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #508 : 26.05.12 - klo:15:13 »
Heitin ikivanhan harjani roskiin, kun siitä ei lähtenyt enää jämähtäneet muotoilutuotteet pesemälläkään irti ja tänään sitten metsästin kaupoista hyvää harjaa. TODELLA kämäinen valikoima. Ja tein päätöksen, että nyt panostan harjaan hieman, ettei se kohta ole jo roskistavaraa. Tiheäpiikkisyys oli siis ehto, mutta huonosti niitä löytyi ja ne vähäisetkin olivat jotenkin pelottavan karheita ("tavallisia" harjapiikkejä + luonnonharjasta).

No, kun pääsin kotiin niin selasin tieni Beautybayhin ja tilasin itselleni pinkin Tangle Teezerin. Katselin eBaysta myös tällaista, mutta luin kokemuksia että tuota olisi huono pitää kädessä. Nyt siis odotellaan että postisetä toisi minulle TT ja toivottavasti se on kehujensa arvoinen.

Edit. No nyt olisi TT pinkin värisenä kotiutunut ja hyvältä harjalta vaikuttaa. Kuten aiemmin tässä ketjussa onkin mainittu, tosi halvan oloista muoviahan tuo on. Miun hiukset ei juurikaan kuivana takkuunnu ja tarvitsen aukiharjausta hiusten ollessa vielä märät/kosteat ja siihen hommaan tuo on kyllä loistava!
« Viimeksi muokattu: 02.06.12 - klo:07:11 kirjoittanut tiita »
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #509 : 10.06.12 - klo:22:36 »
Sain sitten kuolaamani Goldwellin harjan tilaukseni kylkiäisenä :)
On kyllä hintaisekseen (2,50e) todella loistava harja <3
« Viimeksi muokattu: 12.06.12 - klo:20:51 kirjoittanut Varjotar »