Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343215 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #525 : 15.09.12 - klo:21:10 »
Tilasin tänään Tangle Teezerin Late Lammas -kuosissa. ;D

Tarvitsin tuollaisen matkaversion käsilaukkuun. Tuota mun nykyistä "suojatonta" on ikävä kuljetella missään, kun ne harjakset taittuvat.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 15.09.12 - klo:23:30 »
^ Apua, aivan ihana! :D Tilasin just itelle sen perusoranssin ja voi että jos noita Late Lampaita oisi ollu nii oisin kyllä ton kotiuttanu :p
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #527 : 16.09.12 - klo:19:05 »
^Tangle Teezerin omilta sivuilta jouduin tilaamaan, esim. lookfantasticissa ei ollut tuota.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #528 : 24.09.12 - klo:11:00 »
Ystäväni tilaa hiustenpidennyksiä ja vihdoin minäkin saan Tangle Teezerin! Ei siihen mennytkään kuin ikuisuus... ::)

Edit. Noniin, nyt on pinkki harja noudettu kotiin. Pakko sanoa, että pieni pettymys ehkäpä...? ??? Tuohan tuntuu vaikealta käteen eikä tunnu harjaavan kunnolla ja piikit tuntuu kummallisilta. No mutta, en aio tyrmätä heti vaan totutella tuohon ja rakastua siihen palavasti. ;)
« Viimeksi muokattu: 27.09.12 - klo:19:50 kirjoittanut Amaryllis »
1a F ii

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #529 : 24.09.12 - klo:21:32 »
Mun vanha perusmallin Tangle Teezer alkoi repsottaa saumoista ja piikkien värikin haalistui. Lisäksi tiputin sen jatkuvasti käpälistäni lattialle. Ostin sitten tuon pienemmän matkaversion ja oi että se on ihana, kuin luotu mun pienille töppösormille. Ei tipu käsistä ja on ihan riittävä ohuehkolle tukallenikin.

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 28.09.12 - klo:14:37 »
Sain lahjaksi ton lasten kukka teezerin...Saas nähdä mitä tästä tulee :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 28.09.12 - klo:14:56 »
Heh, olen saanut työkaveritkin mukaan TT-innostukseen. Nyt jo 6 kappaletta ostettu suosituksestani. Alan pian vaatia provikkaa  ;D
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #532 : 01.10.12 - klo:20:51 »
Mäkin ensimmäsen pesukerran jälkeen huomasin, että saumoista tursuaa saippuavettä. Pakkohan se oli auki saada, ja on kyllä tosi näppärä nykyään pestä :) Kaikenmaailman kumipohjaiset lapiot saa mun puolestani jäädä a. käyttämättä b. ainakin pesemättä ;D

Nyt sain ekan kerran TT:n auki ja kun ekan kerran sen sai auki niin nyt sujuukin jo tosi näppärästi pesu, taas lyheni reippaasti harjan kuivumiseen menevä aika. Kiitos vinkistä Hermione!  :) eipä tässäkään taloudessa enää näy sellaista pölyä keräävä harjaa, TT ja puinen, harvapiikkinen kampa riittävät.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #533 : 13.10.12 - klo:20:29 »
ostin pari kk sitten Tangle Teezerin enkä todellakaan muita harjoja enään aio käyttää!
ihanaa kun voi huoletta harjata märätkin hiukset.
meeee like it very very much!

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 27.10.12 - klo:15:17 »
Mulla on ollut Tangle Teezer käytössä nyt vähän reilu kuukauden. Hyvä harjahan se on, etenkin takkujen avaamiseen, mutta mun takut tuntuu olevan niin peiniä myttyjä, että ne hujahtaa teezerin läpi. Isompiin ja siihen iänikuiseen tyynytakkuun Teezer tehoaa tosi hyvin, mutta kaipaan silti "oikeeta" harjaa kaveriksi, täytyy ostaa uusi simplyn pidennysharja tilalle, kunhan palkkapäivä kolahtaa tilille. En osaa myöskään käyttää tätä föönauksen apuna, joten normiharja on siksikin tarpeen.

En oikein diggaa, miten tukka pitää kaameeta ritinää ja ratinaa, kun harjaan Teezerillä ja se on muutenkin äärimmäisen epämukava allekrijoittaneelle käyttää :s. Mutta takkujen tappoon tää ehdottomasti jää, mutta ei arkiharjaksi. Pieni koko on plussaa ja se on helppo kuljettaa matkoilla käsilaukussa, kun ei ole kahvaa ja teezer ei kerää samalla tavalla hiusta kuin normiharja. Händbägi ei siis näytä siltä, että sinne olisi kuollut puudeli.
« Viimeksi muokattu: 27.10.12 - klo:15:59 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa kaksisarvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #535 : 27.10.12 - klo:18:09 »
Löysin Tangle Teeezerin Sokokselta!  ;D Olenkin odottanut kuin kuuta nousevaa, että ne tulisivat Suomeen ja jotenkin helposti saataville. Maksoi muistaakseni 19 eukkoa. Kokeilin heti kun pääsin kotiin ja tuntuu oikein mukavalta. En osaa oikein vielä sanoa mitään, mutta olen onnellinen, kun sain sen itselleni vihdoinkin. :O

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 29.10.12 - klo:21:58 »
Mäkin ostin tänään Tangle Teezerin, jännää nähdä miten se toimii märkiin hiuksiin. :) Kuiviin hiuksiin oon kokeillu ja tulee muuten niin pehmeää jälkeä että aijjaij! Mielestäni luonnonkuituharja tekee vähän samanlaista, mutta TT:llä tulos on paljon nopeampi ja helpompi saada. Tuntuu myös kivalta päänahkaan harjata tällä. Jään siis innolla odottamaan seuraavaa tukanpesupäivää.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 07.11.12 - klo:20:14 »
Puoli vuotta yritin päästä sinuiksi TT:n kanssa, mutta nyt luovutan kun löysin paljon paremmin itselläni toimivan hiusten selvitystavan: The body shopin puukamman! Selvittää hiukset helpommin, hiuksia lähtee vähemmän ja maksoi vain 5,5 euroa :)

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #538 : 14.11.12 - klo:11:44 »
^ Ah kiitos tästä! Oon ettiny (edullista) harvaa puukampaa ties miten pitkään, ja tuon luettuani hain saman tien kamman paikallisesta Body shopista. Kyllä tekee hiuksille nannaa, huomaa heti miten hiusten irtoaminen vähenee. Verrattaen Tangle teezeriin, josta myös pidän paljon, mutta hiuksia kertyy siihen jonkin verran jo lyhyessä ajassa.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #539 : 16.11.12 - klo:17:21 »
Olen käyttänyt nyt tangle teezeriä parin kuukauden ajan. Kun aloitin käyttämään sitä, en oikeastaan huomannut suurtakaan eroa normiharjaan. Tänään testasin taas normiharjaa ja nyt eron kyllä tosiaan huomaa! Tuntui, etten saanut harjaa lainkaan liikkumaan tukassa. Oli jotenkin paljon kovakouraisenpaa ja hiuksia lenteli. Jatkossa käytän ihan suosiolla TT:tä, nyt minäkin tajusin kuinka hyvä se on. :)
1cFii