Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343194 kertaa)

Poissa enna

• Tukkaguru
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #600 : 13.01.13 - klo:12:16 »
Voisi kuvitella että totta kai ajan kanssa ja varovasti niitä takkujakin pitäisi olla auki harjaamassa. Itsellänikin on tuo latvasta juureenpäin -tapa selvitellä takkuja jos niitä tulee, tuntuu olevan se hellävaraisin vaihtoehto. Myös märkän tukan harjaamista katsotaan yleensä pahalla vaikka monet ovat kehuneet että Tangle teezerillä voi niinkin tehdä.

Myönnän kuitenkin ettei mulla harjatessa yleensä ole tapana mitenkään ylivarovainen olla kun en koe siihen olevan edes tarvetta. Se kuitenkin olisi hyvä muistaa, että niitä hiuksia todellakin lähtee henkilökohtaisista ominaisuuksista riippuen mahdollisesti melko paljonkin, ja tämä korostuu etenkin pitkätukkaisilla.

Redsea

• Vieras
« Vastaus #601 : 13.01.13 - klo:22:33 »
Mäkin olen kuulut/ tehnyt niin että harjaa ensiksi latvat ja selvittää takut alhaalta ylöspäin varovasti sitten kun on pahimmat takut selvitetty niin voi harjata yljäältä alas... Itse tykkään myös harjata jo selvää tukkaa pääalaspäin...  ;)

Poissa Maireanne

• Haiven
  • *
« Vastaus #602 : 17.01.13 - klo:16:06 »
Tangle Teezer alkoi kiinnostaa. Ajattelin, että jos se toimisi lapsen pitkissä ja takkuisissa hiuksissa... Mutta siis, sehän on muotoiltu oikeaan käteen sopivaksi. Toimiikos se ollenkaan vasenkätisen käytössä?  ???

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 17.01.13 - klo:16:32 »
^Oon ite vasenkätinen ja ei ole kyllä edes käynyt mielessä, että se ei mun käteen passais  :P. Tosin en ole siis edes tiennyt, että se on oikeakätisille muotoiltu, mut mulla nyt ei välttämättä välähdä moni muukaan käytännöllisyyteen liittyvä asia  ;D (lienee elämä helpompaa niin  ::))
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #604 : 17.01.13 - klo:17:30 »
Kävin tänään Sokkarilta ostamassa Tangle Teezerin normaalikokoisena. Mulla on ennestään matkakoko, jonka tilasin jo useampi kuukausi sitten netistä. Molemmat toimivia, mutta ensikokeilun jälkeen tuo normaalikoko on kyllä ehdottomasti kätevämpi pitkiin hiuksiin. Takkujen selvittely sujuu huomattavasti nopeammin.

Sokkarilla tuo normikoko maksoi 16,90€ ja saisihan sen n.12€ esim. Beautybaysta, mutta päätin silti laittaa muutaman ylimääräisen euron, jotta sain TT:n heti käyttöön.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 28.01.13 - klo:18:56 »
Bongasin Tangle Teezerin paikallisesta sokkarista ja käynkin heti ostamassa! Oonkin jo haaveillut siitä pidempään mutta ei ole koskaan tullut tilattuakaan.

Suht pitkähiuksisena ostanen sen normikoon. Miksi se pienempi, matkakokoinen on kalliimpi?
« Viimeksi muokattu: 17.09.13 - klo:21:48 kirjoittanut enna »

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #606 : 30.01.13 - klo:07:59 »
Siinä pienemmässä tulee ainakin sellainen "suojus" mukana jonka voi laittaa piikkien päälle, jolloin kuljetus onnistuu tuhoamatta piikkejä.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 30.01.13 - klo:08:05 »
^Joo niin näkyikin olevan, kun ostaessani isomman koon katselin niitä pienempiäkin. Nyt täältäkin löytyy siis sileähiuksinen, pinkin TT:n onnellinen omistaja. :) Vanha, tavallinen harja olikin niin kärsinyt, ja, noh, vanha, että uuden osto tuli ihan hyvään saumaan!

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #608 : 30.01.13 - klo:09:08 »
Mistä löytäisin Helsingistä hyvän puisen/bambuisen kamman? Mieluiten jostain kivijalkakioskista.
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #609 : 30.01.13 - klo:17:25 »
Body shopeissa myydään bambuisia kampoja. Sieltä ostin omani ja oon ollu tyytyväinen :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa felka

• Haiven
  • *
« Vastaus #610 : 02.02.13 - klo:20:28 »
Pitää siis ostaa oma tangle teezer. Plussat ylittävät miinukset. Etsin jälleenmyyjälistalta paikallisen kauppiaan ja ostan heti kun olen kaupoilla. Kerron kokemukseni heti kun on jotain kerrottavaa.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 02.02.13 - klo:20:46 »
Kärkkäisellä ilmeisesti nykyisin myynnissä TT (kuten muitakin kampaamotuotteita). Matka TT tai siis se jossa se suoja, makso muistaakseni 18e.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 02.02.13 - klo:21:32 »
Mulla on TT matkaversio. Hyvä harja, mutta äärimmäinen epäkäytännöllinen kädessä! Mulla ainakin harja aina lentelee pitkin kylppäriä kun se lähtee kädestä.  :D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 02.02.13 - klo:22:02 »
Olen käyttänyt TT:tä useamman kuukauden ja se on lentänyt mun kädestä kerran. Ja suoraan avonaiseen vessanpönttöön, tietysti :D

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #614 : 03.02.13 - klo:17:18 »
Siis kumpi nyt on parempi. Kampa vai harja? ??? Olen ihan pyörällä päästäni.
v Okei. Mut mistä ihmeen saumoista täällä puhutaan? Siis kammassa. En ymmärrä mitä on kamman saumat.
« Viimeksi muokattu: 03.02.13 - klo:17:55 kirjoittanut piste »