Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 342460 kertaa)

Poissa kaksisarvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #630 : 15.02.13 - klo:20:06 »
Mä sain kanssa itselleni TT:n ehkä parisen kuukautta sitten. Olin todella onnellinen, kun löysin niitä Sokokselta. Mietin tässä vain, että pitäisikö niitä hamstrata kun niitä vielä löytyy kaupoista. :3 Olisi sääli, jos rikkoisin vanhan, ja sitten niitä ei enää saisi mistään, jos ei halua tilata ulkomailta. Ennen mietin jopa, että ostaisinko siskolta TT:n, jota se on käyttänyt koiraansa jo pari vuotta...

Joka tapauksessa TT toimii mun hiuksessa aivan uskomattoman hyvin. En enää käytä mitään muuta. Body Shopin puinen kampakin on ollut pitkään käyttämättömänä, vaikka sitä mä ennen pääasiassa käytin. TT on vain niin uskomattoman hellävarainen, eikä se katko hiuksia.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #631 : 15.02.13 - klo:20:45 »
Itsekin hypistelin eilen pinkkiä TT:tä Sokoksella, mutta en sitten raaskinut ostaa (En ymmärrä kyllä miksi, koska maksoi 16,90€ ja vanha musta TT on jo ihan kulunut!) Käyn sen varmasti jossain vaiheessa sieltä hakemassa, kun jäi niin harmittamaan ostamatta jättäminen.  ;D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 15.02.13 - klo:21:03 »
Mä olenkin sitten ilmeisesti hukannut mun TT:n... En siitä kovin paljoa ite asiassa pitänyt vaan TBS:n puukampa on enemmän mun mieleen, mutta toisaalta silti vähän kiinnostaisi mihin mun pinkki TT on kadonnut. Kotoa en sitä ole mistään löytänyt eikä se kuulemma ole miehenkään luona... En sitä mielestäni ole muuallakaan reissussa mukana pitänyt.

TBS:n puukammasta tosin alkaa pintakäsittely (?) hävitä, tai sit olen muuten vain huomannut ettei pinta ole yhtä viimeistellyn/sileän tuntuinen kuin heti oston jälkeen. Ehkä yritän jollain öljyllä saada pintaa uusittua ja jos ei se onnistu niin sit ostan uuden samanlaisen kamman.

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #633 : 20.02.13 - klo:20:45 »
TBS:n bambukampa on tosiaan oikein hyvä työväline. Ainakin minulla toimii pitkään lettiini, tosin mikään valtaisi takkupesäke tämä ei ole. Tuntuu kuitenkin, että hiuksia irtoaa kammatessa vain pieni murto-osa harjaukseen verrattuna. TT:llakin lähtee hiuksia kuitenkin aimo kasa, joten tämä kampa on ohuttukkaiselle oiva valinta :)
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #634 : 22.02.13 - klo:19:34 »
TBS bambu kampa on kyllä <3 Pitäis mennä vaan ostamaan uus, kun avokki katkas tuon edellisn. "Mut se taipu monta kertaan enneku se katkes" ::) :D
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 22.02.13 - klo:20:16 »
Äääh!
Tangle Teezerista on tullut uusi Aqua Splash joka on tarkoitettu suihkussa käytettäväksi esim hoitoaineen levitykseen. Miks niiden on pakko tehdä koko ajan uusia kun mun on sitten pakko ostaa :D Mutta siis onhan se maailman paras harja niin voi niitä muutama ollakin.

http://www.tangleteezersuomi.com/tuotteet.htm

Sivun alalaidasta löytyy :)

Mulla on toi Aqua Splash enkä suosittele. Se on suoraan sanoen kuin imurin suulake. Runko on kovaakin kovempaa muovia ja halkeaa helposti, jos putoaa. Perinteinen tangle teezer on mielestäni mukavemman tuntuinen päänahassa, koska sen runko joustaa. Aqua splash tuntuu enemmän raapimiselta. Piikit on samaa materiaalia. Tässä vielä pari kuvaa tuotteesta, koska mielestäni promokuva antaa vähän eri mielikuvan.

Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #636 : 27.02.13 - klo:19:17 »
Ostin tänään TT:n sekä sellasen lapioharjan. Tosta TT:stä oon kuullutkin juttua, mutta mitä hyötyä tosta lapioharjasta mahtaa sitten olla ns. "tavalliseen" harjaan verrattuna? Toki aion itse selvittää tämän, mutta..  ;D
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

|Piija

• Vieras
« Vastaus #637 : 27.02.13 - klo:22:25 »
Itsekin hypistelin eilen pinkkiä TT:tä Sokoksella, mutta en sitten raaskinut ostaa (En ymmärrä kyllä miksi, koska maksoi 16,90€ ja vanha musta TT on jo ihan kulunut!) Käyn sen varmasti jossain vaiheessa sieltä hakemassa, kun jäi niin harmittamaan ostamatta jättäminen.  ;D

Pitihän se pinkki ihanuus käydä kotiuttamasta tänään Sokokselta. henkilökunta-alennusten jälkeen hinnaksi jäi noin 14€. :)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 27.02.13 - klo:23:48 »
Ostin tänään TT:n sekä sellasen lapioharjan. Tosta TT:stä oon kuullutkin juttua, mutta mitä hyötyä tosta lapioharjasta mahtaa sitten olla ns. "tavalliseen" harjaan verrattuna? Toki aion itse selvittää tämän, mutta..  ;D

Minä en voisi elää ilman lapioharjaa. :D TT ei tehnyt hiuksilleni oikein mitään, mutta lapioharja tekee sen, minkä TT lupaa. Hiusten selvittämien lisäksi käytän lapioharjaa föönin kanssa, kun haluan sileän lopputuloksen.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #639 : 01.03.13 - klo:18:29 »
Joo, ei... en tykkää TT:stä yhtään, en sitten yhtään. Muuten ihan kiva, mutta se tuntuu koskettavan hiuksia vain päällisinpuolin ja mikä pahinta, se sähköistää todella pahasti. Väkisin olen yrittänyt sitä käyttää, mutta nyt kyllä taitaa loppua kärsivällisyys.
1a F ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 02.03.13 - klo:23:07 »
Kävin tänään etsimässä Body Shopista puista kampaa, mutta eipä sieltä sellaista löytynyt (Helsingin Forumin liike). Puisen kamman lisäksi olisi hakusessa hyvä tupeerausharja.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #641 : 17.03.13 - klo:21:40 »
Enpä olis uskonut, että TBS:n puukammalla voi olla näin suuri ero marketin halpisselvityskampohin ennen kuin itse testasin. Olen käyttänyt harvapiikkistä muovikampaa jo pitkään hiusten selvittämiseen suihkemaisen jätettävän kanssa siinä vaiheessa, kun hiukset ovat enää vähän kosteat, enkä ole ajatellut sen kummemmin että hellävaraisempikin vaihtoehto voisi olla olemassa. Jokunen viikko sitten eksyin kuitenkin TBS:lle ja tuo puukampa oli halvempi kuin muistelin, joten se tarttui mukaan ilman sen kummempaa harkintaa. Puukampa on osoittautunut huomattavasti hellävaraisemmaksi ja vähemmällä vaivalla hiukset selvittäväksi.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #642 : 17.03.13 - klo:22:09 »
Pitää katsastaa tuo Body Shopin kampa, ajatuksissa on ollut ostaa Macadamian puukampa Beautybaysta. Se olisi "kyllästetty" öljyllä, mutten usko olisiko se oikeasti mitenkään hoitava. Kamman piikit ovat terävännäköisiä, joten TBS taitaa voittaa.

Beautybayssa on muuten Head Jog tupeerauskampoja ja muitakin sarjan harjoja. Halpoja kuin heinä.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 18.03.13 - klo:00:31 »
Beautybayssa on muuten Head Jog tupeerauskampoja ja muitakin sarjan harjoja. Halpoja kuin heinä.

Kiitos vinkistä. Pitää tilata tuollainen. Minulla on Head Jogin Pink Paddle Brush ja ainakin se on hyvä. Harmi, ette tuolla ollut muita puukampoja kuin tuo Macadamian kampa. Olisin saanut samalla kertaa molemmat haluamani kammat. Tuota Macadamian kampaa en aio ostaa, koska siinä ei ole vartta.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #644 : 20.03.13 - klo:07:25 »
Mun jo todella vanha Kentin puuharja meni rikki liimasaumoista, eikä sitä voi enää käyttää, joten paniikissa kävin ostamassa Body Shopista bambuharjan, jonka varsi ja harjakset ovat bambua, Harja tuntuu todella hellävaraiselta ja pehmeältä, mutta on vanhaan harjaan verrattuna leveä. Harjalla on kuitenkin melko helppo käsitellä hiuksia kampauksiin. Harja oli kyllä hintava, mutta jos se on yhtä pitkäikäinen kuin vanha Kentin harja, niin harja on hintansa väärti.