Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343129 kertaa)

Poissa Puf

• HAIRahtanut
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #645 : 04.04.13 - klo:20:50 »
Stockmannin kevään Hullareilla on lauantaina Tangle Teezer Salon Elite -harja 10.90 € :) Mun harja on kohta kaks vuotta ollu käytössä ja se on alkanu viime aikoina kulua niin että osa piikeistä on vähän taipunut. En tartte ihan vielä uutta TT:tä mutta ku sen saa noin edullisesti nii sama käydä ostamassa valmiiksi kaappiin.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 12.05.13 - klo:20:10 »
Mistäköhän löytäisi sekä siloitteluun että tupeeraukseen sopivan luonnonharjaskamman? Jossain (lehdessä?) oli kuva ja tarve tällaiselle heräsi.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #647 : 13.05.13 - klo:19:55 »
^ Jos kelpuutat 50% luonnonharjasta ja 50% nailonia olevan tupeerausharjan nii ainaki tällasia saa edullisesti Beautybaysta: http://www.beautybay.com/haircare/headjog/teasingbrush103/

Mulla on tuo linkin tupeerausharja ja on kyllä toiminut hyvin tupeeramiseen ja sen jälkeen hiusten pinnan siloittamiseen :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 13.05.13 - klo:20:17 »
^Oho! Eipä kyllä paljoa maksa.  :) Juuri tuon tyylistä hainkin. Kiitti!

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #649 : 20.05.13 - klo:00:45 »
Niin, sanoinko tosiaan että TT on huono? Tajusin vasta eilen, että sehän tekee hiuksista supersileät ja ihan suoristetun näköiset! :-* Mulla on muutenkin piikkisuorat hiukset, mutta suihkun jälkeen ne on aina vähän semmoiset höttöisen näköiset. :D
1a F ii

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #650 : 22.05.13 - klo:15:10 »
Hankin viikonloppuna Tangle Teezer Compactin ja oon kyllä tykänny ihan hirmusti! Selvittää mun päästä takun ku takun ja märätkin hiukset saa harjattua tosi nätisti! Tuntuu, että hiuksia lähtee harjaukse kanssa paljon vähemmän tuolla TT:llä kun tavallisella harjalla...

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 17.08.13 - klo:23:53 »
Huomasin, että nyt TT on myös NetAnttilan valikoimassa! Taidan ostaa toisen, niin on yksi kotona sekä töissä  <3

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #652 : 20.08.13 - klo:12:57 »
Tangle Teezer on ihana! Tilasin sellaisen matkakokoisen missä on harjassuojus, saapuu varmaan tällä viikolla. Vanha TT:ni on sellainen normaalin kokoinen, siitä on jo se harjausosa haalistunut pinkistä vaaleanpunaiseksi ja pidemmät harjakset ovat vääntyneet. Tämä vanha saa sitten ottaa paikan suihkuharjana, tämä kun ei revi märkääkään hiusta.

Edit: Matkakokoinen TT saapui tänään! En muista oliko tuo normikokoinenkin uutukaisena yhtä kova vai johtuuko se vain matka-TT:n tiheämmistä piikeistä. Tuntuu siis päänahkassa, mutta itselleni ainakin hyvällä tavalla kunhan ei paina yhtään. Normikokoinen TT on kyllä parempi käteen.
« Viimeksi muokattu: 22.08.13 - klo:13:30 kirjoittanut höpönasu »

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #653 : 23.08.13 - klo:14:26 »
Enpä olis uskonut, että TBS:n puukammalla voi olla näin suuri ero marketin halpisselvityskampohin ennen kuin itse testasin. Olen käyttänyt harvapiikkistä muovikampaa jo pitkään hiusten selvittämiseen suihkemaisen jätettävän kanssa siinä vaiheessa, kun hiukset ovat enää vähän kosteat, enkä ole ajatellut sen kummemmin että hellävaraisempikin vaihtoehto voisi olla olemassa. Jokunen viikko sitten eksyin kuitenkin TBS:lle ja tuo puukampa oli halvempi kuin muistelin, joten se tarttui mukaan ilman sen kummempaa harkintaa. Puukampa on osoittautunut huomattavasti hellävaraisemmaksi ja vähemmällä vaivalla hiukset selvittäväksi.

Mulla on ollut pari vuotta käytössä TBS:n puukampa ja varjelen sitä kuin kalleinta aarretta. Todellakin hellempi hiuksille ja kaiken lisäksi kaunis esine  :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #654 : 24.08.13 - klo:19:51 »
Onko kellään kokemuksia Michel Mercier Detangling Brush:ista?
Tämännäköinen harja siis kyseessä:

Tuossahan on sama periaate kuin TT:ssä, mutta Mercierissä on tuo varsi ja ilmeisesti(?) paksummat piikit.
Luinkin muutaman Michel Mercier detangling brush vs. Tangle Teezer -jutun, ja ainakin vertaajat tykkäsivät enemmän Mercierin harjasta, nimenomaan tuon varren takia.

Mutta miksi mulla on ollut joku käsitys, että TT:ssä yhtenä hellävaraisena ominaisuutena on nimenomaan se, että kun siinä ei ole vartta, niin ei tule ns. revittyä hiuksia? Oonko mä ihan hakuteillä vai onko teidän mielestä ihan sama käyttääkö TT:ä vai ko. Mercieriä?
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #655 : 24.08.13 - klo:21:05 »
^ Itse ainakin kuulin eka Tangle Teezeristä enkä ole sitten vaihtanut siitä. Mutta mun mielestä olet ihan oikeilla jäljillä tuon varsiasian suhteen, itse ainakin vielä normiharjoja käyttäessäni oli "tapana" tosi raivokkaasti harjata ja välillä satutin ihan päänikin kun löin sitä varsiharjalla. TT:tä käyttäessä on jotenkin rauhallisempi ote, varmaan sen takia että siinä kun ei saa kättä kierrettyä varren ympärille vaan se on levittäytynyt harjan päälle niin jotenkin pystyy kontrolloimaan vetoja paremmin.. Vaikea selittää mutta näin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 27.08.13 - klo:23:36 »
Myydäänkö jossain kaupoissa tupeerausharjoja? En onnistu sellaisella kammalla saamaan tupeerausta aikaiseksi, niin mietin olisiko harja parempi?

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #657 : 31.08.13 - klo:21:37 »
^
Beautybayssa on muuten Head Jog tupeerauskampoja ja muitakin sarjan harjoja. Halpoja kuin heinä.

ed.   Tarkoitus oli mainita juuri noista edullisista tupeerausharjoista.

Mutta mitäs sanotte tästä TT modifioinnista:

Tangle Angel - on saatavana myös mustana enkelinä 8).

Hiusharja ollaan keksimässä uusiksi, vähän kuin meikkivoiteetkin (BB,CC).
« Viimeksi muokattu: 31.08.13 - klo:22:13 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #658 : 01.09.13 - klo:01:27 »
^ Whaaat... Tuolla näyttää olevan ainakin kokoa? :D Ellei kuva jotenkin vääristä.
1a F ii

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 01.09.13 - klo:09:42 »
^^ Jotenkin ihan törkeän näköinen, mutta tavallaan hauska. Säilyttäisin kyllä varmaan visusti jonnekin laatikkoon piilotettuna. ;D Tuo varrellinen muotoilu voisi olla siitä hyvä, että pysyisi paremmin näpeissä. Itsehän onnistun harjauksen aikana tiputtamaan normi TT:n aina vähintään kerran lattialle.
1bMii, vaalennettu.