Minä ja avo ollaan molemmat tykätty originaali Tangle Teezereistämme, mies ei suostu enää millään muulla luonnonkiharaa, takkuherkkää tukkaansa selvittelemäänkään. Itse olen tykännyt erityisesti siitä hierovasta tunnusta harjatessa. Ja tuon harjan kyky selvittää tukkaa hellästi tuntuu olevan ihan käsittämätön. Mun kaverini meinasi pudota persuksilleen kun testasi saunaillassa mun sukaani, kuulemma se hierova tuntu on ihan parasta.

Harmittaa vaan, kun nyt useampien käyttövuosien jälkeen harjat eivät pysy enää kiinni, vaan irvistävät saumastaan toisesta päästä puolen sentin verran. Mun harjani on jonkin verran pitempään ollut käytössä, ja siinä harjakset ovat vaalentuneet ja alkaneet vääntyä, vaikka en mitenkään runno harjatessani. Suunnittelin putsaavani TTn kunnolla, ja sen jälkeen pistäväni palat lopullisesti kiinni superliimalla. Jos sillä saisi harjalle käyttöikää vielä vähäsen.
On mulla tallella vielä mun vanha, kampaajalta ostettu puuvartinen luonnonharjas-muoviharjas harjani, mutta ne muita pitemmät muoviharjakset raapivat päänahkaa sen verran ikävästi, etten oikein tiedä tuleeko sitä tulevaisuudessa käytettyä, vaikka muuta harjaa ei olisikaan. Oma tukka ei takkuunnu juuri ollenkaan, ja käytännössä selvittely onnistuu mainiosti viispiikkisellä... Harja vaan on hieman nopeampi kieno.