Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 342762 kertaa)

Poissa Puf

• HAIRahtanut
Vs: Hyvät harjat sekä kammat
« Vastaus #690 : 08.01.14 - klo:21:08 »
Harmi että tuo Tangle Teezerin matkaversio on niin huono. Mulla olisi paljonkin käyttöä helposti mukana kulkevalle, hyvälle harjalle. Nyt kannoin taas muutaman päivän reissulle Eliten muovipussissa, ja sitä tuli runnottua aika kovakouraisesti reppuun... Ihmekään että aiemman harjan piikit olivat vähän vääntyneet ostaessani uuden tilalle.

Mutta yleisesti ottaen oon edelleen tosi tyytyväinen Tangle Teezer hiusharjoihin. Oon täällä keskustelussa aiemminkin kehunut kyseisiä harjoja, mutta en oo tainnu mainita miten paljon kiiltävämmät ja sileämmät hiuksista tulee Tangle Teezerin jälkeen. Ostin jopa täällä kehutun Body Shopin puukamman joka on sen jälkeen toisinaan kulkenut mukana käsilaukussa, mutta se ei tee hiuksista yhtään niin sileitä kuin TT. :-*

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #691 : 08.01.14 - klo:21:36 »
Mulla on TT Original ja matkakoko ja pakko sanoo että original on parempi. Matkakokosessa ne piikit on jotenki tosi terävät ja niin suppeesti vieri vieressä että tuppaa hieman nykimään hiuksia. Mutta se "hieroo" paremmin päänahkaa kun original, josta taas on parempi pitää kii. Mun pinkki original on vaalentunut siltä harjauspuolelta ja uloimpia piikkejä on vääntyny mut silti se on mun lemppari. Tangle Angel taas ei ollenka ulotu päänahkaan ja TT:ssä tykkään siitä hierovasta tunteesta. En vielä muutenka TA:sta oikein tykkää koko päähän, pituuksille se on ihan jees. TA:sta on myös vaikea pitää kiinni, pitää sitten varresta tai "siivistä".

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #692 : 08.01.14 - klo:22:30 »
Mulla on ollut vaan se matkaversio, kun ajattelin sen olevan itselle kätevämpi. Enkä ole sitten edes testaillutkaan, miltä Original tai Elite tuntuu. Mutta onhan tuossa matkaversiossa melko kova tuntuma ja taidankin nyt käydä Anttilasta ostamassa Originalin, kun ne taitaa olla siellä edelleen tarjouksessa? Vielä, kun tuossa mun matka-TT:ssä se "kansi" ei enää edes pysy kiinni, joten se matkamallin kätevyyskin on mennyttä sen osalta. Vaan on toi mun nykyinen TT niin söpö Shaun the Sheep -kuoseineen, että vähän harmittaa ottaa tilalle joku tylsä yksivärinen harja. :D
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #693 : 09.01.14 - klo:00:02 »
Kyllä mä tykkään siitä TT:n matkaversiostakin. Ei se ole ihan yhtä tehokas kuin perus TT, mutta toimii sekin! Mulla on se matkaversio aina laukussa mukana, jotta saan niskavilloihin huivien ja korujen takia takkuuntuneet hiukset selviksi työpäivän aikana ja toimii kyllä ihan hyvin. Jos käyn jossain reissussa en jaksa ottaa perus TT:ä mukaan vaan tuo matkaversio on silloin "pääharjana". Tykkään, että se matkaversio on painavampi, jolloin se tosiaan pysyy kädessä hyvin.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 09.01.14 - klo:00:04 »
^^ Ei tarvitse ottaa tylsää yksiväristä! Uusimpien mallien joukossa on kolme räikeää kaksiväristä!  ;D
1cFii, oma väri.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 10.01.14 - klo:08:41 »
Oooo!  <3 Ostin viimein TT.n ja luoja sentään! Miksen ole hankkinyt tätä jo aikaisemmin?? Ensimmäinen hiustenpesutakkupallonselvitys ilman kyyneliä! :D

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #696 : 10.01.14 - klo:13:07 »
Täällä on ollut Tangle Teezer käytössä nyt noin vuoden päivät. En juurikaan selvittele sillä hiuksia, sillä mulle on siunaantunut tyypillinen suomalainen silkohapsilaatu ja suihkunjälkeistä myttyä ne TT:n piikit vaan tuntuvat pahentavan. Hiustenpesun jälkeen aseina ovat siis sormet ja puukampa. Päänahka sen sijaan tykkää TT:stä kovasti, joten harja ei ihan tyystin ole jäänyt laatikkoon kolisemaan.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 10.01.14 - klo:13:22 »
^ Mullakin on sellainen hiuslaatu, joka ei juuri takkuun mene. Jos vaalennetut hamppulatvat joskus pesussa takkuuntuvat, niin TT vain pahentaa tilannetta. Mutta sopii se tosiaan nimestään huolimatta muuhunkin! Tykkään siitä päänahalle ja yleisharjana, kun se ei sähköistä.

Edit. Mitenkäs ihmeessä Kicksissä muuten myydään TT:n Elite-mallia, kun kaikkialla hehkutetaan, että Eliteä myyvät vain kampaamot!? Ei sillä että Elite olisi minusta mitenkään erityiskohtelun arvoinen, mutta kun kerran ovat näin linjanneet, niin ihmettelen vaan...
« Viimeksi muokattu: 11.01.14 - klo:01:55 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #698 : 21.01.14 - klo:14:31 »
Annoin oman TT:n pikkusiskolle kun omiin hiuksiin ei vielä kesän alussa tarvinnut käyttää edes kampaa, mutta nyt tukan kasvaessa huomaa taas kuinka kätevä se on kaikkiin muihin kampoihin ja harjoihin verrattuna. Mietin tässä vain, että mistä se on järkevintä (ehkä hinnan puolesta) ja nopeinta hankkia. Viimeksi tilasin matkaversion suoraan briteistä ja tuli muistaakseni aika nopeasti.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 21.01.14 - klo:14:38 »
Annoin oman TT:n pikkusiskolle kun omiin hiuksiin ei vielä kesän alussa tarvinnut käyttää edes kampaa, mutta nyt tukan kasvaessa huomaa taas kuinka kätevä se on kaikkiin muihin kampoihin ja harjoihin verrattuna. Mietin tässä vain, että mistä se on järkevintä (ehkä hinnan puolesta) ja nopeinta hankkia. Viimeksi tilasin matkaversion suoraan briteistä ja tuli muistaakseni aika nopeasti.

Huomasin kuukausi sitten että NetAnttilassa ja Anttilassa on TT tarjouksessa ja on näköjään vieläkin, joskin taitaa heidän ale-kampanjansa loppua sunnuntaina. Itse tilasin NetAnttilasta ja sitten otin kuljetuksen tavarataloon, niin ei tarvi maksaa postareita  ;D

Poissa kms

• Haiven
  • *
« Vastaus #700 : 21.01.14 - klo:18:48 »
^ Kiitos vinkistä, tilasin juuri itsekin NetAnttilasta :)

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #701 : 22.01.14 - klo:07:33 »
Harmi että tarjous näyttää koskevan vain noita normaaleja TT-harjoja. Olisin kaipaillut kompaktia, se kun on vähän pienempi ja helpompi pitää mukana. Näyttäisi tulevan halvimmalla ja nopeiten jos tilaan sen suoraan valmistajalta :).
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

mandel

• Vieras
« Vastaus #702 : 30.01.14 - klo:12:06 »
Mä rakastan Tangle Teezeriä. Ostin sen puoli vuotta sitten,ei  revi hiuksia, ja oon huomannu että hius mikä sen jälkeen on kasvanu on paljon silosempaa kun ennen kun aloin käyttämään sitä. Tottakai tyvestä hius on paremmassa kunnossa aina kun latvat, mutta oon pitstäny merkille että ero aikaan ennen Tangle Teezeriä on huomattava. Ja lisäks sen pehmeät piikit hieroo päänahkaa ihanasti ja laittaa veren kiertämään. Latvatkaan ei mielestäni enää katkeile samalla tavalla kun edellisellä harjalla. Ensin ostin matkakoon, ja nyt ostin vielä sen isomman kun jostain tarjouksesta sain sen 10 eurolla. Enää en vaihtais harjaa, mutta onhan se niin että kaikille ei sovi kaikki.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 31.01.14 - klo:15:57 »
Koirajuttuja selatessa törmäsin tämmöiseen varrelliseen muoviharjaan, jossa on vähän samaa ideaa kuin Tangle Teezerissä. Ja sopii myös hiusharjaksi.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #704 : 31.01.14 - klo:17:06 »
^Täsmälleen tuon muotoisia harjoja myydään myös Glitterissä muutamassa eri värissä. Ja Beautybayn omalla sarjalla taisi olla tuon muotoisia harjoja myös!

Tangle Angelista on muuten tullut pienempi versio, Tangle Cherub :)
« Viimeksi muokattu: 31.01.14 - klo:17:08 kirjoittanut Jewely »