Olen ihan rakastunut Tangle Teezeriin. Kesyttää tän takkutukan ilman mitään ongelmia. Olen vain vähän vainoharhainen piikkien suhteen, niin en juuri kuljeta sitä mukana.
Feikki-TT sitten kulkeekin koko ajan laukussa mukana. Ei ihan niin hyvä kuin oikea TT, mutta pienempi, halvempi ja on kokonaisuudessaan jämäkämpi, niin ei ole sen suhteen pelkoa.
Äitikin rakastui TT:hen, ja vaikka hiukset onkin lyhyet. Ei auttanut selitys takkuharjasta tai kalliista hinnasta, hän haluaa oman TT:een koska se tuntuu niin kivalta päänahassa

(pitääkin kokeilla mitä se tuumaa tosta feikistä, jäykemmät piikit vissiin hieroisi päänahkaa paremmin)
Sekä TT että feikki-TT puhdistuu hyvin pelkällä kuumalla vedellä ja hammasharjalla (tai kynsiharjalla kun TT-hammasharja katosi)
Mulla on myös etsystä ostettuja kampoja muutama. Yksi harvapiikkinen ja kolme tiheäpiikkistä. Kaksi niistä on itseasiassa sama kampa, ekaan tuli vähän reilun vuoden käytön jälkeen särö ja kiva myyjä lähetti ilman ylimääräisiä kuluja mulle uuden tilalle. En noita tiheitä käytä selvittämiseen, mutta niillä saa kivasti siirrettyä talia pituuksiin (sen puuhan jäljiltä niiden putsaus tosin ei oo niin kivaa).
Niin, ja on mulla se Bodyshopin bambukampa. En pitkään tykännyt siitä yhtään, kun oli liian lyhyet hiukset että siitä olisi ollut hyötyä. Oon kuitenkin alkanut tykästyä siihen, kun hiukset on alkanut saada pituutta. On tosin jäännyt johonkin, kun löysin TT:n