Hitsi vieköön, miten multa on voinut jäädä huomaamatta tämä viesti, anteeksi.
Mä asun Saksassa, ja noita MM:n tuotteita on hyllyt kaikkialla väärällään, joten olen ajatellut, että niitä saisi helposti nettikaupoistakin, mutta nyt kun googlettelin, en kyllä onnistunut löytämään nettikauppaa, joka toimittaisi Suomeen.
Mutta jos et ole ehtinyt hommata vastaavaa harjaa, niin mä voin kyllä sulle tuollaisen täältä lähettää jos haluat. Siinä tavaratalossa, josta itse harjan ostin se maksoi 39 euroa. Ei siis mikään halpa, mutta todellakin hyvä. Siitä on olemassa matkakokokin, ja taidan hankkia itselle vielä sellaisenkin.
Kiitoksia tarjouksesta.

Ja kiitos myös Siilille vinkistä!
Oon vieläkin kahden vaiheilla, kantsiiko tälle päälle ylipäätään hommata lapiomallia. Tukkaa ja suurempia takkuja kun ei ole kamalasti, pituus kohtapuoliin puolipitkä, ja hieman on loivaa kiharaa pituuksissa, jota haluaisin pikemminkin herätellä kuin suoristaa. Mulla on se Paran kapea selvitysharja, aika perus ja mitäänsanomaton. Ajaa asiansa, mutta ei tuolla muotoile tai nostele kerroksia ja osioita esiin, vaan vetää koko tukan yhteen sileään ja takuttomaan nippuun. Johtuu varmaan noista luonnonmatskua imitoivista harjaksista. Joku hyvä luurankoharjan tapainen sopis varmaan mun tukalle paremmin?
edit: Piti vielä kysyä, missä hinnoissa nuo Voguelin harjat Suomessa pyörii. Fantsussa olivat ainakin melko huokeita, mutta yhdelle ainokaiselle harjalle postarit ovat vähän turhan isot. Parin euron Suomi-lisä ois kumminkin pienempi paha kuin se, että sortuisin taas tilaamaan samalla muuta postareita kompensoidakseni.