Kirjoittaja Aihe: Hyvät harjat sekä kammat  (Luettu 343198 kertaa)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Vs: Hyvät harjat, sekä kammat
« Vastaus #75 : 28.02.07 - klo:01:14 »
Keltis, en nyt ole varma mitä tarkoitit tuolla ettet tiedä kumpi on kampa ja kumpi harja mutta tässä kuvat molemmista  :D

Kampa:

Harja:
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Susse

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 03.03.07 - klo:21:43 »
Ostin tämän tapaisen harjan ja olin todella yllättynyt miten paljon se oli parempi entiseen harjaani verrattuna:

Malli on siis litteä ja harjasten päissä on "nystyrät", mutta eivät sellaiset jotka katkovat hiuksia. Ero entiseen harjaan on todella suuri.

Mä en tee mitään pyöröharjoilla, hiuksissa on sen verran massaa etten saa omin voimineni vedettyä harjaa föönätessä hiusten läpi.

Mulla on tosta kanssa se Paran versio ja tykkään kyllä. Huvitti kun sen aikoinaan ostin, ni kampaaja pisti mut vannomaan että pidän siitä hyvää huolta  ;D Okei toisten harjat on karseen näkösiä mutta mulla on ollut aina tapana poistaa irtohiukset heti harjasta.

Toi Tigin harja vaikuttaa tosi hyvältä. Jos viitsisin vähänkin useemmin föönata ois tommosen hankinta varmaan edessä.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 04.03.07 - klo:19:44 »
Miksi haku ei löytänyt tätä ketjua, murr  >:( mut löytyipä se onneksi selailemalla.

Voisiko joku, joka omistaa tuon Tigin ison harjan (straightening brush XXL) niin ottaa siitä halkaisijamitan?

Joku jossain toisessa ketjussa taisi mainita että se on tosiaan iso, niin olisi kiva tietää että kuinka iso tuo harja tosiaan sitten on? En ole itse käynyt sitä missään kaupassa hypistelemässä kun kaikki kampaamot eivät Tigin S-Factoreita myy vaikka muita Tigejä myisivätkin, ja ajattelin sen jostakin nettikaupasta jossain vaiheessa tilata.
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 04.03.07 - klo:20:08 »
Shi Shille tiedoksi että Dermagirlissä om muutama malli MM:n harjoja myynnissä
http://www.dermagirl.com/marliesmoller.html

Olen sieltä katsellut, mutta en vielä tilannut. Menee vähän OTksi mutta Huuhkajalta haluain kysyä oletko käyttänyt MM muita tuotteita, mua nimittäin kiinnostaa kovasti Pashmisilk-sarja mutta en ole vielä kovan hinnan takia tohtinut tilata. Suomesta näitä ei käsittääkseni saa mistään... Onko saksassa hinnat yhtä kovat kuin tuolla dermagirlissä?

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 04.03.07 - klo:20:40 »
Viimeks kampaaja käytti mun tukan föönäykseen apuna tuota straightening brush XXL ja kyllä tuli tuuhea pehko:) mut kotoa löytyy tuommoinen leveä niinkuin monelta muulta sekä cailapin puu(?) harjaksinen..

Tristy

• Vieras
« Vastaus #80 : 04.03.07 - klo:21:14 »
Mä en tiedä onko vika mussa vai harjassa, mutta sain joskus MOPin shampoon ja hoitiksen mukana samaisen merkin pyöröharjan ja tuntuu, että tuon kanssa lähtee ihan kauheasti hiuksia ??? Ne "piikit" tuntuu tarkertuvan hiuksiin ja kun yrittää harjata niin hiuksia napsahtelee katki. Enkä ole edes mitään merkittävää tuuheutusta tuon harjan avulla saanut.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 04.03.07 - klo:22:49 »
Heeetkonen!
Onko tuo 'straightening brush XXL' kuitenkaan ihan uusi juttu Tigiltä?
Sain ihan identtisen (ainakin kuvan perusteella) yli puolitoista vuotta sitten LF:sta, tilatessani paketin, johon kuului Superstar ja Superstar Queen for a day?

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 04.03.07 - klo:22:51 »
^ En tiedä onko se kovinkaan uusi juttu Tigiltä, mutta Suomesta tuota S-Factor sarjaa on tainnut saada vaan viime kesästä asti?
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 04.03.07 - klo:22:54 »
Aivan aivan, ja siis tuo oma harjani ei ole mikään S-Factor, vaan siinä lukee vain 'Tigi'.
Siis sitä vain ihmettelin, ettei siitä ole koskaan tullut mitään kommenttia, vasta nyt S-factoreiden myötä.

Itse en koskaan osannut sitä käyttää, ihan liian kömpelö oon siihen puuhaan, mutta jos joskus nyt kokeilis uudestaan, kun tukka on pitempi ja ehkä on paremmin otetta muutenkin (enkä panikoi föönatessa koko, aikaa, että tukka menee pilalle ;D)

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 06.03.07 - klo:14:41 »
Calypso en ikinä muista kumpi on kumpi.  ;) Mutta kuviesi perusteella tarkoitin harjaa!

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #85 : 09.03.07 - klo:01:35 »
Oon löytäny aivan loistavan mahtavan pyöröharjan! Vogueli on merkki ja tämän osin Salon Sensitivestä. Tää on käsityönä tehty Englannissa, ei liian kova eikä liian pehmeä, hius pyörii harjattaessa hyvin eli siis jää sopivasti harjaan kiinni, ei takerru. Mulla on keskikokoinen versio, saatavilla myös pienempää ja isompaa.  :-*

Edit:
Ainiin ja jättää hiukset ihanan kiiltäviksi (föönatessa siis olen käyttänyt), eikä hintaakaan ollut kuin 11e.
« Viimeksi muokattu: 11.03.07 - klo:11:46 kirjoittanut Angora »
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 10.03.07 - klo:11:00 »
Hitsi vieköön, miten multa on voinut jäädä huomaamatta tämä viesti, anteeksi. :-[
Mä asun Saksassa, ja noita MM:n tuotteita on hyllyt kaikkialla väärällään, joten olen ajatellut, että niitä saisi helposti nettikaupoistakin, mutta nyt kun googlettelin, en kyllä onnistunut löytämään nettikauppaa, joka toimittaisi Suomeen. :( Mutta jos et ole ehtinyt hommata vastaavaa harjaa, niin mä voin  kyllä sulle tuollaisen täältä lähettää jos haluat. Siinä tavaratalossa, josta itse harjan ostin se maksoi 39 euroa. Ei siis mikään halpa, mutta todellakin hyvä. Siitä on olemassa matkakokokin, ja taidan hankkia itselle vielä sellaisenkin.

Kiitoksia tarjouksesta.  :)  Ja kiitos myös Siilille vinkistä!

Oon vieläkin kahden vaiheilla, kantsiiko tälle päälle ylipäätään hommata lapiomallia. Tukkaa ja suurempia takkuja kun ei ole kamalasti, pituus kohtapuoliin puolipitkä, ja hieman on loivaa kiharaa pituuksissa, jota haluaisin pikemminkin herätellä kuin suoristaa. Mulla on se Paran kapea selvitysharja, aika perus ja mitäänsanomaton. Ajaa asiansa, mutta ei tuolla muotoile tai nostele kerroksia ja osioita esiin, vaan vetää koko tukan yhteen sileään ja takuttomaan nippuun. Johtuu varmaan noista luonnonmatskua imitoivista harjaksista. Joku hyvä luurankoharjan tapainen sopis varmaan mun tukalle paremmin?

edit: Piti vielä kysyä, missä hinnoissa nuo Voguelin harjat Suomessa pyörii. Fantsussa olivat ainakin melko huokeita, mutta yhdelle ainokaiselle harjalle postarit ovat vähän turhan isot. Parin euron Suomi-lisä ois kumminkin pienempi paha kuin se, että sortuisin taas tilaamaan samalla muuta postareita kompensoidakseni.
« Viimeksi muokattu: 11.03.07 - klo:21:30 kirjoittanut Shi Shi »
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 30.06.07 - klo:16:56 »
Mulla on äidiltä saatu harja, jossa piikit ja varsi ovat puisia. Olen tykännyt harjasta aivan älyttömästi, enkä muita käytäkään ;D. Harjaan hiukset kerran viikossa pesun jälkeen, muuten selvittelen sormin. En ole löytänyt muualta samanlaista harjaa. Toivottavasti kestää vielä monta, monta vuotta. Tahtoisin tietää kuinka usein te muut käytätte harjaa? Mulla menee hermot takkuja selvittäessä, siksi näin harva harjausväli. Harjauksen jälkeen kyllä tulee aina ihanan pehmeä tukka.  :-*
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 30.06.07 - klo:18:31 »
edit: Piti vielä kysyä, missä hinnoissa nuo Voguelin harjat Suomessa pyörii. Fantsussa olivat ainakin melko huokeita, mutta yhdelle ainokaiselle harjalle postarit ovat vähän turhan isot. Parin euron Suomi-lisä ois kumminkin pienempi paha kuin se, että sortuisin taas tilaamaan samalla muuta postareita kompensoidakseni.

Riippuu tietenkin mallista. Muista en tiedä kuin, että omastani maksoin 11e. Ei paha! ;)

Edit:
Eudokia, harjaan päivittäin. Pesun jälkeen joka toinen päivä (joojoo, tiedän ettei sais :D) ja muotoilun yhteydessä päivittäin. Latvoja ja otsatukkaa muumataman kerran pitkin päivää kampausta korjaillessa. Mulla onkin kyllä aivan eri tilanne kun sulla. Mun hiukset nimittäin on niin lasimaiset, että niissä ei pahemmin takkuja ole.
« Viimeksi muokattu: 30.06.07 - klo:18:35 kirjoittanut Angora »
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 01.07.07 - klo:11:22 »
Tahtoisin tietää kuinka usein te muut käytätte harjaa?

Monta kertaa päivässä, ehkä 5, jos hiukset on auki. Jos ovat kiinni, niin sitten 2 kertaa, aamulla ja illalla.
Mun takkuja ei sais pois kuin saksilla jos olisin viikon harjaamatta hiuksia!