Mulla on juuri tuo postauksen "luonnonharja" ja voisin ehkä heittää villin veikkauksen, että sillä harjatessa ne harjakset eivät yllä päänahkaan (ainakaan mun tukassa) joten harjakset eivät irroita irtoamassa olevia hiuksia, kun taas TT:llä on helpompi harjata myös päänahka, jolloin kaikki irtonaiset ja irtoamaisillaan olevat hiukset lähtevät. Ehkä. Muuten tuo kuulostaa vähän huuhaalta, tuskin harja voi älyttömästi vaikuttaa hiusten irtoavuuteen, koska TT:kin on niin hellävarainen ja siinä harjakset ovat paljon harvemmassa kuin tuossa luonnonharjassa. Tietenkin jos itse jotenkin riuhtoo tukkaa niin voihan niitä enemmän irrota mutta veikkaisin silti, että hiustenlähtö johtuu jostain muusta.
Oon nyt testaillut muutaman päivän uutta TT Thick & Curlya ja onhan se hyvä! Se on luonnollisesti saman tuntuinen muuten kuin original, mutta hieman parempi. Harjakset tuntuvat todella hellävaraisilta ja joustavilta, mutta ne harjaavat kuitenkin hiukset jämäkästi läpi ja harjakset yltävät hiusten läpi tietenkin paremmin. Tällä myös ponnarin tekeminen on helpompaa kun saa parilla vedolla koko hiuksiston harjattua eikä tarvi harjata hiussuortuvien "molemmilta puolilta". Tykkään :>