Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51300 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Herbina
« : 11.02.06 - klo:21:58 »
Tuotekokemuksia!

Itse olen käyttänyt monta putelia sitä vanhan version puhdistusgeeliä, mutta nyt ihotyyppi on paljon kuivempi niin käytän emulsiomaisia putsareita. En oo kyllä Herbinan puhdistusmaitoa kokeillut vielä.
        Nythän nuo putelit uudistui, ja olisin kiinnostunut tosta Soft Care-sarjan päivävoiteesta. Onks joku kokeillut? Millanen se vanha versio oli? http://www.herbina.fi/tuotteet/ihonhoito/ihonhoito_sc_suojaava_emulsio.html Noi uudet purkit on kyllä hygieenisiä ja ihan hauskan näköisiä, mutta kun alkaa tavara loppua niin voi olla vähän hankalaa saada loput ulos. Kai ton sitten saa leikattua auki..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
Vs: Herbina
« Vastaus #1 : 11.02.06 - klo:22:10 »
Katselin kaupassa noita uudistuneita tuotteita, ja huomasin ettei tuo soft care päivävoide ole tainnut muuttua sisällöltään ollenkaan. Käytin sitä joskus yhden purkin, muistan että teki ainakin ihon tosi tasaisen tuntuiseksi.  Tykkäsin sen verran, että voisi ostaa uudemman purkin, nyt kun toi on vielä tollainen paljon hygieenisempi.

Kuorintavoide on tällä hetkellä käytössä, olen pitänyt paljon. Rakeet eivät ole kovin isoja, ei hankaa liikaa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 11.02.06 - klo:22:14 »
Harmi etten ostanu sillon tota päivävoidetta ku ne vanhat putelit oli Tarjiksessa 2€:lla ::) Sen siit saa ku ei kattele kaikkia läpi :D
www.siameselipstick.com

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 11.02.06 - klo:23:24 »
Mulla on ollut Herbinan puhdistusemulsio ja se vaaleanpunainen kasvovesi, molemmat on hyviä hintaansa nähden. Kuorinta-aine valkoisessa tuubissa on ollut tosi hyvää, se jättää ihon tosi pehmeäksi ja on ihanan voidemainen koostumukseltaan. Vihreässä tuubissa oleva virkistävä kasvonaamio on myös tosi jees hintaansa nähden, imeytyy yllättävän hyvin ja raikastaa ihoa. Rasvaisen ihon geelivoidetta olen testaillut näytepussukoista, se jättää mulla ihon tahmeaksi niin kuin monet geelit. Kuivan ihon voide taas on parempi koostumukseltaan. Se vaan ei sovi tosi kuivalle iholle, koska on koostumukseltaan kuitenkin tosi kevyttä.

Enpä tiedä, miten noiden uusien pumppupullojen leikkaaminen onnistuisi, kun minun muistin mukaan ne oli melkoisen kovaa muovia... Pyörittelin niitä yhtenä päivänä kaupassa ja mietin, onkohan sisältö muuttunut. Kuvailujen perusteella kuulosti kuitenkin samalta tavaralta.

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #4 : 12.02.06 - klo:12:46 »
Mä tykkään Herbinan vaalenpunaisesta kasvovedestä. Ostan putelin silloin tällöin, kun iskee nuukuus...Herbinan dödöt ovat myös olleet pitkään käytössä ( muiden dödöjen rinnalla ).

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 12.02.06 - klo:15:00 »
Nythän nuo putelit uudistui, ja olisin kiinnostunut tosta Soft Care-sarjan päivävoiteesta. Onks joku kokeillut? Millanen se vanha versio oli?
Musta se vanha versio oli ihan ok, teki kivan mattapintaiseksi ja pehmeeksi ja kosteutti :)
Vielä enemmän kyllä tykkäsin siitä vihreästä geelivoiteesta, koska mulla on melkoisen rasvoittuva iho niin tuo toinen oli päivittäisessä käytössä hiukan liian rasvainen. Kuivemmalle (muttei tosi kuivalle) iholle sopii varmaankin hyvin. Purkkeja mulla ei ole enää tallessa niin en osaa sanoa onko aineita kuinka muuteltu.
1b M ii

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 12.02.06 - klo:15:48 »
Ootteko muut huomannu, et noiden herbinoiden hinnat olis kallistunu ton uudistuksen myötä? Täällä päin ainakin ne rasvat oli päälle 5 euroa, kun ennen oli vähän päälle neljä.. Koostumuksia en ole minäkään ehtinyt tutkimaan, toivottavasti eivät ole niitä menneet muuttamaan  :P Mä oon käyttäny ton fresh ja soft care sarjan kaikkia tuotteita ja kaikista oon tykänny..Tosin se valkoisessa purkissa (soft care) oleva rasva ei oo mun mielestä yhtä hyvää kuin se vihreessä purkissa oleva (fresh care).. Mutta puhdistusaineet on kivan mietoja ja tykkään..

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 12.02.06 - klo:15:56 »
Joo sen mäkin panin merkille, että ne uudessa purkissa olevat kosteusvoiteet maksaa päälle 5€. Hitto löytyisköhän sitä vanhaa versiota viel jostain halvalla, pitää hamstrata..
www.siameselipstick.com

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #8 : 14.02.06 - klo:19:22 »
Mulla on Clearline-sarjasta kasvovesi. Sopii mun rasvaiselle T-alueelle tosi hyvin, ei muualle kasvoihin uskalla pyyhkiäkään, kun polttelee alcohol denatin takia. Tosin finnien ja mustapäiden häviämistä ei ole vielä näkynyt, mutta tämä on kyllä ollutkin vasta pari päivää käytössä.
1b F ii

~vail~

• Vieras
« Vastaus #9 : 14.02.06 - klo:21:24 »
En oo huomannutkaan että nuokin on uudistuneet! Ei ole poistokoreissa näkynyt, vaikka yleensä joka ostosreissulla käyn sieltä kurkkimassa :D

Mulla on tuota vanhaa Soft Care -päivävoidetta ja tykkään kovasti. Näin talvella ei yksinään riittävästi kosteuta mutta kesemmällä varmasti otan reilumpaan käyttöön. Nyt käytän vain Lumenen naamioiden kanssa toisinaan.

Hitsi kun löytäisikin jostain parilla eurolla, pitääpä pitää silmät auki...

devil

• Vieras
« Vastaus #10 : 10.08.07 - klo:08:59 »
Lähes kaikki Apteekin ihonhoitosarjatkin olen kokeillut läpi, mutta Herbina tuntuu sopivan mun iholle parhaiten. Clearline-puhdistusgeeli on ollut jo vähän pitempään käytössä, ja viikko sitten ostin tuon Soft Care-kasvoveden. Tosi hyviä molemmat! Nyt himoitsen sitä vihreää kasvonaamiotuubia ja jompaakumpaa kasvorasvaa. Hinnat vaan ovat aika korkeita puteleiden kokoon nähden, kasvorasvatkin halvimmillaan 5e.  :-\

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 13.08.07 - klo:18:05 »
Kuorintavoide (vanhanmallinen tuupi) oli mulle huono: liian rakeinen ja rakeet olivat teräviä. Repi naaman ihan punaiseksi ja kiristäväksi. Ei hyvä, liian raaka. Mutta se uusi kasvovesi, mikä on suihkepullossa  :-* Mä olen superlaiska kasvovesien käyttäjä, ei jaksa vanulappuja jne. Mut tuo, kun vaan suihkii pari painallusta kasvoille, ihanan virkeä ja kosteutettu iho. Ja hinta oli muistaakseni 3-4e, jää käyttöön.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

devil

• Vieras
« Vastaus #12 : 13.08.07 - klo:22:33 »
Nyt on se vihreän tuubin naamiokin sitten hankittu, ja hyvä on. Kirkasti ihoa ja kosteutti. Harmi kun tuota uutta MarjaSpa-sarjaa ei tahdo saada vielä oikein mistään.. Sokoksella näin noita.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 13.08.07 - klo:22:54 »
Ostin sen vaaleanpunaisen tuubin naamion, Marja-spa-sarjaa. Oli auringossa palanut nenä ja poskipäät ja todella hyvin rauhoitti ihoa, kosteutti ja virkisti. Iho ei ollut yhtä punainen enää naamion jälkeen! Naamio kaiken lisäksi tuoksuu taivaalliselle mansikkapirtelölle :-* Hyvä ostos oli!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 13.08.07 - klo:23:39 »
Mikä tämä marja-spa sarja on?En löytänyt edes Herbinan sivuilta mitään.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.