Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51384 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Herbina
« Vastaus #120 : 05.12.08 - klo:16:51 »
Minäkin testasin tuota 24h-kasvovoidetta, enkä kyllä tykännyt. Tuoksu oli ihana mansikkainen, mutta minusta tuo ei tuntunut yhtään kosteuttavalta. Minusta se jätti vain pelkän kalvon iholle, vaikka voide itsessään tuntuikin paksulta ja rasvaiselta, mutta sitten se imeytyikin vaan ikään kuin siihen ihon pinnalle kuivaksi, eikä tuntunut syvemmältä kosteuttavan yhtään. Mineraalipohja tuon päällä oli aika katastrofi.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 05.12.08 - klo:16:55 »
Minulla taas tuo Herbina toimii kuin unelma. On tosi kosteuttavaa, ihosta tulee ihanan sileä! Aamuisin työmeikkiin en käytä pohjana koska en ehdi imeyttää mutta viikonloppuna tuo on luxuskäytössä  :)
Hang up the chick habit

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 07.12.08 - klo:18:00 »
Onpa muuten hyvää tuo MarjaSpa-kuorintavoide kasvoille! Suhtaudun melko skeptisesti rakeellisiin kuorintoihin yleensä, niin monessa rakeet tuntuvat vain raapivilta, liian isoilta ja ihoa äsyttäviltä. Tässä voiteessa rakeet kuitenkin ovat todella pieniä, tuote oli tehokas mutta ihoystävällinen. Ja ihana tuoksu :)
Make it a great day

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 29.12.08 - klo:22:45 »
Ostin tänään MarjaSpa-pakkauksen, jossa oli kuorintavoide kasvoille ja voideputeli, jossa on toisella puolella tasapainottava päivävoide ja toisella puolella ravitseva yövoide.

Ihanasti pehmensi ihoa tuo kuorinta, jonka laitoin saunan jälkeen. Ja myös yövoide tuntuu mukavalta, ei ole ollenkaan lähmäävä, vaan imeytyi nopeasti. Aamulla kokeilen sit päivävoidetta. Kiva tuoksukin taitaa olla, en vaan kunnolla haista nuhan takia.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 04.01.09 - klo:20:34 »
Ostin taannoin Herbinan Fresh vartalon kosteusvoiteen, kun halvalla sai (Minimanissa 1€). Aika kevyttä tavaraa, mutta voihan sitä tuolla hinnalla lotraillakin. Mutta herranjestas mille se haisee! Jollekin pilaantuneelle..vaikea selittää. Sinnillä täytyy käyttää voide loppuun.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 27.01.09 - klo:23:48 »
Ostin joulun jälkeen Herbinan pakkauksen, joka sisältää kuorintavoiteen ja päivä/yövoideputelin. Olin ostamassa pelkkää kuorintavoidetta, mutta koska pakkaus myytiin puoleen hintaan, päätin sijoittaa muutaman euron lisää ja kokeilla kasvovoiteitakin.

Hellävarainen kuorintavoide oli melkoinen pettymys. Rakeet ovat minun makuuni turhan isoja ja voide liukuu kasvoilla huonosti. Tuoksukin on ällö, teollinen mansikka. En tykkää, enkä osta lisää. Tämän jo ostamani putelin aion käyttää loppuun käsien kuorinnassa.

Kasvovoiteista Ravitseva yövoide tuntuu yllättävän hyvältä. Koostumus on kivan kevyt, voide imeytyy nopeasti, kosteuttaa ja pitää ihon pehmeänä. Tasapainottava päivävoide imeytyy huonommin ja tuntuu jättävän jonkinlaisen kalvon ihon pinnalle. Molemmissa voiteissa on melko voimakas tuoksu, joka jää iholle pitkäksi aikaa. Muutaman viikon käytön ja "alkuräjähdyksen" jälkeen ihoni on paljon tasaisemman värinen kuin aikaisemmin ja nenän mustapäät ovat vähentyneet ja ihohuokoset supistuneet (tiedä sitten johtuuko kasvovoiteista vai mistä). Aion käyttää molemmat voiteet loppuun, mutta tuskin ostan lisää.

Soft Care -kasvovesi pumppupullossa oli melko turha tuote. En ensinnäkään tykännyt pumppupullosta, sillä haluan pyyhkiä kasvoni kostealla vanulla, en suihkuttaa kasvovettä suoraan kasvoille. Lisäksi kasvovesi ei tehnyt iholle yhtään mitään, ihan kuin olisi pelkällä vedellä kasvoja pyyhkinyt. Tässäkin tuotteessa oli voimakas ja huono tuoksu.
1b M ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 24.05.09 - klo:17:28 »
Tänään ostin Herbina clearline 3in1 puhdistusaineen, kosteuttavan kasvoveden ja tasapainottavan geelivoiteen. Toivottavasti toimii.

EDIT Toimii! Tuo 3in1 puhdistusaine on paljon, paljon parempi kuin Garnierin 3in1. Puhdistusaine pesee hyvin puhtaaksi rasvaisen t-alueeni kuivattamatta sitä. Todella raikas tuoksu!

Kosteuttava kasvovesi on kyllä aivan ykkönen :-* . Pesin posket Vichyllä ja t-alueen Herbinan 3in1:sellä ja laiton koko naamaan Herbina kosteuttavaa kasvovettä. Kosteutti ihanasti, mutta kun tämä tuote on uusittu niin haju on aivan hirveä, sellainen yli-super-extra-mega-makea-ällö.

Seuraavaksi t-alueelle tasapainottavaa geelivoidetta. Ei hillitse kiiltoa, mutta imeytyy nopeasti! Tämän jälkeen ACOn mattavoidetta ja tulos: matta! Jo muutaman käyttökerran jälkeen nämä Herbinan tuotteet ovat poistaneet minulta pari mustapäätä! Olen todella tyytyväinen :-*
« Viimeksi muokattu: 25.05.09 - klo:15:42 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 27.05.09 - klo:15:32 »
Minä olen nyt viime aikoina tykästynyt noihin Herbinan ihonhoitotuotteisiin. Minulla on soft care puhdistusemulsio ja kasvovesi sekä kuorintavoide ja kasvonaamio. TYkkään periaatteessa kaikista noista, tosin tuo naamio tuntuu kyllä olevan aika lailla yhtä tyhjän kanssa, en huomaa mitään erityistä vaikutusta, mutta eipä siitä nyt haittaakaan ole.
Sen sijaan kuorintavoide on mielestäni tosi hyvää pintakuivuuteen taipuvaiselle iholleni, pehmentää ihoa mukavasti.

Tuohon puhdistusemulsioon suhtauduin pienellä varauksella siitä syystä, että olen vuosikaudet käyttänyt kasvojen puhdistukseen yksinomaan sekaiholle tarkoitettuja puhdistusgeelejä, ja olen jotenkin kuvitellut etteivät nuo emulsiot puhdista ihoa riittävän tehokkaasti. Nyt kun ihoni on muuttunut kuivemmaksi ajattelin kokeilla kuivemmalle iholle tarkoitettua ainetta, ja olen kyllä tyytyväinen ainakin toistaiseksi Herbinaan. Kasvovesien suhteen olen kyllä melko "kaikkiruokainen", mutta tuo soft care kasvovesi tuntuu sopivan iholleni paremmin kuin esim. Nivean punainen kasvovesi tai Lumenen kasvovedet. Siinä on myös ihanan raikas tuoksu! :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 27.05.09 - klo:17:57 »
^ Onko sulla siitä kasvovedestä uutta vai vanhaa versiota? Tän uuden version haju on kammottava! :-X Mutta tämä kasvovesi on _todellakin_ parantanut ihoani! Loistotuote.

Minäkään en tuosta naamiosta tykkää, mutta se kuorinta on aivan ihana <3

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 27.05.09 - klo:21:41 »
^ Siis mulla ei ole kyllä hajuakaan onko kyseessä vanha vai uusi, mistäs sen tietää? En ole aikaisemmin juuri ollenkaan käytellyt näitä Herbinan tuotteita... Onhan se tuoksu tavallaan makeahko, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Toisaalta itse kyllä tykkään muutenkin makeista tuoksuista. :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 28.05.09 - klo:13:56 »
Minäkin tykkään makeista tuoksuista, mutta tämä tuoksu on hirveä. Vanhassa pullossa on pelkkä vaaleanpunainen kukka, eikä siitä lähde mitään vartta. Uudessa pullossa on vaaleanpunainen kukka josta lähtee vihreä varsi. :)

/ hmm.. mun kannattaisi lukea nää mun lauseet ennenku lähetän.
« Viimeksi muokattu: 29.05.09 - klo:15:43 kirjoittanut kuku »

Poissa Paris

• Haiven
  • *
« Vastaus #131 : 29.05.09 - klo:15:37 »
Musta toi Herbinan tuoksu on kammottava. Ostin ennen linjan uudistamista usean purkin kasvovoidetta ja tykkäsin tosi paljon. Sitten ne uudisti tuotteet ja kasvovoide haisee ällöttävältä, joltain epämääräiseltä mansikkajogurtilta. Yhtä hyvältä se tosin iholla tuntuu ja tuoksuunkin tuntuu tottuvan, en kyllä tiedä haluunko ostaa enempää silti.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 01.06.09 - klo:13:03 »
^^ Ilmeisesti mulla on sitä vanhaa versiota. Eli ei sitten vissiin puhuttukaan samasta tuoksusta. :) Minä olen kyllä yleisesti ottaen tykännyt kaikista Herbinan tuotteiden tuoksuista, ainoastaan vartalovoiteen tuoksu on jotenkin imelän esanssinen, mutta ei sekään niin kauheasti minua ole haitannut.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 15.06.09 - klo:13:05 »
Aluksi pidin kyllä Herbinan puhdistusemulsiosta mutta nyt kyllä alkaa jo tökkiä... Tuoksu on vähän turhan ällönmakea, eikä puhdistustehotkaan tunnu olevan kovin hyvät, kasvovedellä pyyhkiessä meikkivoiteen rippeitä jää vanulappuun aika paljon, vaikka olisin omasta mielestäni puhdistanut kasvot hyvinkin huolellisesti. Muuten tuo on ollut mukavan hellä iholle mutta ei varmaan tulee enää ostettua.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 21.11.09 - klo:15:05 »
Kokeilin näytettä Herbina marjaspa tasapainottavasta kasvovoiteesta. (käytin yövoiteena) ja yleensä aamulla nenä kiiltää, mutta nyt ei! Incissä 3.auringonkukkaöljyä. Vau, pitäsköhän ostaa :D