Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51162 kertaa)

Poissa Lonka

• Tukkaguru
Vs: Herbina
« Vastaus #135 : 22.11.09 - klo:10:53 »
Mä olen tykännyt tosi paljon Herbinan vihreästä Fresh care -puhdistusgeelistä. Tuoksu on aivan ihana, geeli puhdistaa meikit hyvin ja mikä ihmeellisintä - ei kuivata! Mulla on todella pintakuiva, mutta rasvainen iho, jonka takia puhdistusaineiden löytäminen on vähän hankalaa.
Ajattelin kokeilla myös muita tuotteita Herbinalta, kunhan vanhat kuluvat loppuun.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 26.11.09 - klo:17:13 »
Kyllä nuo MarjaSpa-tuotteet vaan tuoksuvat niin hyvältä! Joku kirjoitti aiemmin tässä ketjussa että marjajugurttituoksu ei iske ollenkaan, mutta mä aivan jumaloin sitä. :D Käytössä on kuorintavoide (mainio), kosteuttava kasvonaamio (hoitaa hommansa oikein hyvin, vaikka kosteuttavampikin toki saisi olla) ja suihkutettava hoitoaine (todella hyvä, vakikäytössä). Ostin aikanaan nimenomaan tuoksun houkuttelemana, mutta onneksi ovat osoittautuneet käytössäkin oikein hyviksi! Voisi joskus kokeilla Herbinalta myös kasvovoiteita. :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #137 : 10.12.09 - klo:23:23 »
Mulla on MarjaSpa shampoota ja hoitista, ja seuraava hankinta oli deodorantti. Rakastan sitä tuoksua. Nyt ajattelin että hommaisi sellaiset ihmeet kaappiin kuin kuorinnan, naamion ja kasvovoiteen. En vain oikein tiedä miten nuo sopii mun iholle, se on rasvoittuva, siinä on epäpuhtauksia, mutta oletan sen rasvoittuvan myös siksi etten ilmeisesti kosteuta sitä tarpeeksi. Kuitenkin t-alue on taipuvaisempi rasvaisuuteen. Herkän ihon tuotteet on kuitenkin sopineet paremmin kuin jotkut sekaihon...
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #138 : 13.12.09 - klo:21:52 »
Minäkin olen tykästynyt MarjaSpa -tuotteiden tuoksuun! :D Käytöstä löytyy tällä hetkellä deodorantti ja kuorintavoide, molemmat toimivat erinomaisesti.

Kiinnostaisi myös kokeilla sarjan puhdistusemulsiota [olen kyllästynyt käyttämään puhdistus_geelejä_, joten emulsio toisi kivaa vaihtelua + sitä voi ilmeisesti käyttää myös silmämeikkien puhdistukseen], suihkutettavaa hoitoainetta, ravitsevaa kosteusvoidetta.. Pitänee ostaa heti kun saan nuo vanhat tuotteet kulutettua loppuun.
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 23.12.09 - klo:11:09 »
Herbinalta tulee uusi Sensitive kasvojenhoitosarja!!

http://www.cisionwire.fi/berner/herbina-sensitive-rauhoittaa-ja-suojaa-herkkaa-ihoa-

- Hellävarainen puhdistusvaahto 75 ml, OVH 4,30 euroa

- Rauhoittava kasvovesi 100 ml, OVH 3,30 euroa

- Rauhoittava 24h kosteusemulsio 50 ml, OVH 7,00 euroa

- Hellävarainen silmänympärysvoide 15 ml, OVH 7,00 euroa
« Viimeksi muokattu: 23.12.09 - klo:11:12 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #140 : 23.12.09 - klo:11:17 »
^
Jee!  :D Just viime viikolla mietin että miksei niillä vois olla herkän ihon tuotteita...
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #141 : 23.12.09 - klo:13:05 »
^^ Oooo! Ainakin minä olen markkinoinnin uhri heti kun tuleevat kauppoihin! Puhdistusvaahto on pakko testata, ja samaten 24h voide jos ei ihan älyttömän tuhtia jankkia ole...

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 23.12.09 - klo:19:04 »
Oi vitsi kun kuulostavat ihanilta nuo Herbinan uudet herkän ihon tuotteet! Täytyy kyllä kokeilla noita kun tulevat kauppoihin. Vaikka omistankin jo aika paljon kasvotuotteita, niin aina täytyy kokeilla jotain uutta  :3 täähän alkaa jo olla kuin joku sairaus :D Pitää vaan ensin tsekata että mitä nuo tuotteet ovat syöneet, koska mun iho ei kestä mineraaliöljyjä eikä silikoneja.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Bristow

• Vieras
« Vastaus #143 : 03.01.10 - klo:08:30 »
Minun piti ostaa nuo kaikki marja spa- tuotteet kun tuoksuvat niin ihanilta  :l Suihkugeeliin ja deodoranttiin olen oikein tyytyväinen, samoin vartalovoiteeseen, kosteuttaa hyvin ja imeytyy nopeasti, eikä kirvele (niin kuin suurin osa vartalovoiteista minulla). Shampoo ja hoitoaine + suihkehoito jättävät hiukset takkuun, minulla on aika paksut polkkapituiset ja värjäämättömät hiukset. Kasvotuotteet olivat varsinainen pettymys: puhdistusemulsio kirveli, kasvovedestä en huomannut haittaa enkä hyötyä, kuorinnan jälkeen ihohuokoseni näyttävät valtavilta (?! ???). Kasvovoide ei imeytynyt kunnolla ja tunnin päästä ihoni hikoili sen voiteen alla  :o (piti pestä pois) mikä oli tosi omituista, ikinä ei ole noin käynyt. Naamiosta ei ole muuta sanottavaa kuin että hyväntuoksuinen.. Mutta noita vartalotuotteita tulen kyllä ostamaan uudestaankin  :)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 03.01.10 - klo:16:24 »
Minulla Herbinan kasvovoiteet ova toimineet ihan hyvin, paitsi ihoni tuntuu melko kireältä otsan kohdalta levittämisen jälkeen. Mistäköhän sekin johtuu, yleensä ihoni ei ole kuiva eikä se ole tuntunut kireältä muiden voiteiden kanssa... Varmaan ostan jotain muuta kun tuo loppuu. Omistan siis sen pakkauksen, jossa on molempia voiteita.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 04.01.10 - klo:19:35 »
Ostin testimielessä Sensitiven puhdistusvaahdon ja kasvoveden. Putsari on tosi pieni, joten aattelin että ehkä se on tiivistettyä tms. Nooh, ihan perusvaahtoputsaria se on, joten se kuluu mulle varmasti 2 viikossa (käyttänyt sitä 2 kertaa 3x pumppausta ja pinta on jo alle Herbina-tekstin). Kasvovesi sen sijaan tuntuu olevan mainio, juuri sopivan kokoinen tuo 100 ml. Mä kyllästyn kasvovesiin niin nopeasti, että tuo on inhimillisen kokoinen puteli.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 09.01.10 - klo:22:04 »
^ Itse tänään juuri törmäsin noihin tuotteisiin Anttilassa ja olisin halunnut ostaa tuon vaahtoputsarin, mutta jätin kuitenkin kauppaan, kun mulla noita ihonhoitotuotteita on kuitenkin jo kiitettävästi. ::) Jos tuo aine kuluu tosiaan noin nopeasti, en välttämättä sitten osta sitä. Kasvovettä ja silmänympärysvoidettakin hipelöin, mutta kasvovoidetta en jostain syystä huomannut. Jos sellainen on olemassa, kaipa sekin siellä Anttilassa oli myynnissä, mutta en varmaankaan vain huomannut sitä niin kuin jo totesinkin. Olin kyllä aivan lumoutunut kun näin nuo uudet Herbinan tuotteet, onneksi siinä ei ollut muita ihmisiä samalla hyllyllä. :D
1a F ii

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #147 : 10.01.10 - klo:01:26 »
Mulla on Marja Spasta kosteusnaamio ja se Soft Vadelmanektari kasvovesi. Molemmista tykkään, mutta kasvovedestä enemmän, ei kuivata rasvoittuvaa sekaihoani ja tuoksuu aivan ihanalta  :l

Kosteuttavaa kasvonaamiota en varmaan osta uudestaan tuoksun takia. Toimii kyllä hyvin ja kasvot on naamion jälkeen ihanan pehmoiset, mutta muhun ei mansikkaesanssi vaan iske, ihan liikaa traumoja muksuna syödyistä nestemäisistä antibiooteista.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #148 : 10.01.10 - klo:10:21 »
Mä tykkään MarjaSpa kuorintaaineesta(sopivan rakeinen), MarjaSpa kosteusnaamiosta, puhdistusemulsiosta ja vaaleanpunaisesta kasvovedestä. Iho tulee ihanan pehmeäksi ja noi tuntuu oikeasti kosteuttavilta. Mua ei haittaa tuo naamion mansikkatuoksu  :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 30.01.10 - klo:18:10 »
Uudesta sensitive-sarjasta ostin kasvoveden. Hassun pieni pullo tuokin on :)
Aluksi en Anttilan hyllystä tuota meinannut edes huomata kun kaikkien värikkäiden pullojen rinnalla tuo sarja oli aika huomaamaton, mutta nyt kun tuota on tarkemmin tiiraillut, niin pullo on itse asiassa kivan raikkaan näköinen.
Tuoksu on herkän ihon sarjojen tyyliin aika maltillinen. Tai tuoksuu siis jonkin verran vanulapussa mutta iholleni ei jää häiritsevästi.