Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51422 kertaa)

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
Vs: Herbina
« Vastaus #15 : 14.08.07 - klo:10:30 »
Herbina on eniten hallaa mun iholleni koskaan tehnyt sarja. Vanhan malliset pudistusemulsio ja kasvovesi saivat aikaa rasvaisen pinnan ihoon ja punotusta ja näppylöitä. Jopa vartalovoide oli huonoa, ei imeytynyt vaan sai aikaan kalvon iholle.

Nyt olen veljeltä käytellyt silloin tällöin uuden mallista Herbinan  Fresh care puhdistusgeeliä joka menettelee paremman puutteessa, mutta jos tuota käytän pidempiä aikoja, alkaa taas näppylöitä ilmaantua ja iho tuntuu tukkoiselta.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

devil

• Vieras
« Vastaus #16 : 14.08.07 - klo:14:39 »
Mikä tämä marja-spa sarja on?En löytänyt edes Herbinan sivuilta mitään.
Se on ihan uusi sarja Herbinalta. Löytyy kasvovedet, naamiot, voiteet sun muut mitä Herbinalla on ennekin ollut, mutta pakkaukset on vaaleanpunaiset ja koostumuskin on muuttunut.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #17 : 14.08.07 - klo:19:25 »
^Oon käyttänyt vanhaa Herbinan vaaleanpunaista sarjaa (puhdistusemulsio,  kasvovesi (oli suihkepullossa 150ml, uusittu puteli näköjään 200ml ja vaaleenpunaista väriltään, kuorintavoide sekä kosteusvoide 24h) ja erittäin tyytyväinen olin ainakin silloin. Voisin ostaa uudestaan ja todennäköisesti ostan tätä uudistunutta sarjaa kun vanhat jemmat loppuu ensin.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 20.08.07 - klo:19:18 »
Onko kellään vielä kokemusta noista uusista MarjaSpa-tuotteista? Erityisesti puhdistusemulsio kiinnostaisi.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 23.08.07 - klo:14:57 »
Olen käyttänyt viime aikoina lahjaksi saamaani Herbinan FreshCare mattageelivoidetta. Kesällä juuri sopiva voide: koostumus on kevyt, imeytyy hyvin ja pitää ihonkin mukavan mattana. Kaiken lisäksi sisältää vielä UV-suojan. Pitemmän käytön vaikutuksista en osaa sanoa, mutta ainakin kausiluontoisesti käytettynä on ollut todella positiivinen yllätys. Syksyllä on kuitenkin vaihdettava paksumpaan koostumukseen kasvovoiteissakin.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

cinzie

• Vieras
« Vastaus #20 : 23.08.07 - klo:16:25 »
^^ Ostin MarjaSpa-kosteusvoiteen kasvoille tässä vähän aikaa sitten, ja olen kyllä tykännyt! Tuntuu kosteuttavalta, ei ole tukkinut ihoa ja tuoksu on ihana. Silikonia tai mineraaliöljyäkään tuossa ei taida olla. :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #21 : 23.08.07 - klo:20:25 »
Uusi vaaleanpunainen puhdistusemulsio on kokeiltu. Poistaa meikin hyvin vanun kanssa, rasvainen olo lähtee kevyellä vesihuuhtelulla, putsausteho perustuu kasviöljylle. Ei kuivata, ei jätä rasvaiseksi ja on hyvin miedosti hajustettu.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 24.08.07 - klo:17:23 »

Voisiko joku näpytellä INCI listaan marja spa tuotteiden inceja?
 Kiinnostaisi niiden sisältö :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #23 : 24.08.07 - klo:20:50 »
Minä katselin näitä tuotteita tänään sillä silmällä, tutkin incit myös. Aivan varmasti kokeilen seuraavan kerran, kun olen hankkimassa putsaria tai kosteusgeeliä, sillä hyvältä näytti.  :)

cinzie

• Vieras
« Vastaus #24 : 24.08.07 - klo:23:17 »
^^ Kirjoittelin kasvovoiteen incin listaan.  :)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #25 : 26.08.07 - klo:16:40 »
Nyt kun olen oikeassa ketjussa ( ::)) voisin kysyä olisiko jollain laittaa tuon MarjaSpa-kasvonaamion inciä? Tänne ne eivät ole vielä rantautuneet, mutta ainakin tennari näyttää pitäneen tuosta. Itseltäni löytyy sen vihreän sarjan Virkistävä kasvonaamio, joka on oikein toimivaa ja saa kasvot hehkuviksi ja tasavärisiksi. :)
2c F ii

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 27.08.07 - klo:08:41 »

Onko tuossa marja spa kosteusvoiteessa mineraaliölyä?Katsoin,että olisi lukenut isoparaffin ja eikös se ole?

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #27 : 27.08.07 - klo:15:55 »
En tiedä tarkoitatko tätä voidetta, mutta tässään tosiaan on C13-14 Isoparaffin tuolla loppupuolella (joka siis on mineraaliöljy).

Herbina MarjaSpa ravitseva kosteusvoide 24h

Aqua, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Polydecene, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Dioctyl Ether, Glycerin, Betaine, Sunflower (Helianthus Annuus) Seed Oil, Avocado (Persea Gratissema) Oil, Cetearyl Glucoside, Sweet Almond (Prunus Amygdalus Dulcis) Oil, Strawberry (Fragaria Ananassa) Seed Oil, Panthenol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, PEG-8, Tocophenol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Disdodium EDTA, Sodium Hydroxide

En kyllä välttämättä tuon takia jättäisi ostamatta kun sitä on todennäköisesti kuitenkin aika vähän tuossa tuotteessa. Lisäksi apteekin täti vakuutteli mulle joskun, että tuo mineraaliöljy ei ole tukkivimmasta päästä (en tiedä kuinka totta on) ja ainakaan minun ihoani ei ole tukkinut. :)

Edit. Kiitos tennari incistä. Näyttää ihanan herkulliselta, toivottaasti rantautuisi tänne nopeasti. :P Jossain vaiheessa epäilin kyllä olevani mansikalle allerginen, nyt se tulee ainakin testattua.
« Viimeksi muokattu: 28.08.07 - klo:09:04 kirjoittanut Beatrix »
2c F ii

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 27.08.07 - klo:22:54 »
Herbina MarjaSpa kosteuttava kasvonaamio:

aqua, hydrogenated polydecene, glycerin, butyrospermum parkii butter, caprylic/capri triglyceride, prunus dulcis, glyceryl stearate, peg-100 stearate, polyacrylamide, fragaria ananassa (strawberry) seed oil, hamamelis virginiana, c13-14 isoparaffin, laureth-7, peg-8, propylene glycol, tocopherol, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid, phenoxyethanol, benzoic acid, dehydroacetic acid, parfum, ci 17200, sodium hydroxide.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #29 : 29.08.07 - klo:09:10 »
Miulla on juuri nyt Herbinan Marjaspa-naamio kasvoilla. Aluksi viilentää ihanasti, tuoksuu hyvältä (vadelma?) ja muutenkin tuntuu ihanalta. En ole aiemmin käyttänyt Herbinaa, mutta nyt tämä Marjaspa-uudistus jotenkin herätti mielenkiinnon. Täytyy katsoa ensi kerralla, jos kokeilisin muitakin Herbina-tuotteita, hintahan ei päätä huimaa.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi