Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51341 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Herbina
« Vastaus #150 : 31.01.10 - klo:11:53 »
Mullakin on tuo uusi Rauhoittava kasvovesi. Ihan kiva, raikas tuoksu. Vaikuttaa olevan vähän nopeammin kuluvaa, tuntuu jotenkin katoavan vanulapusta. Aluksi tuntui vähän kihelmöivän, mutta pian naama tottui. Ei kuivata, ei kosteuta.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 31.01.10 - klo:13:45 »
Onko kukaan vielä kokeillut tuota Sensitive silmänympärysvoidetta? Mä sain näytteen yhden lehden mukana, mutten ole vielä ehtinyt kokeilla sitä. Täytyy sitten tulla infoamaan millainen oli. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 10.02.10 - klo:10:16 »
Mulla on se Marja Spa Fresh-sarjan kasvovesi, ja olen kyllä tykännyt. Ei tule sellaista fiilistä, että kiristyttää koko naamaa, mutta ei kuitenkaan jätä kasvoja yhtään inhan tuntuiseksi.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #153 : 10.02.10 - klo:17:19 »
Onko kukaan vielä kokeillut tuota Sensitive silmänympärysvoidetta? Mä sain näytteen yhden lehden mukana, mutten ole vielä ehtinyt kokeilla sitä. Täytyy sitten tulla infoamaan millainen oli. :)

Kokeilin varmaan sitä samaa näytettä ja tykkäsin aika paljon. Herkkä iho ei ollut moksiskaan, päinvastoin. Näytettä oli niin paljon, että rasvasin koko naaman, kaulan ja decoltéen.. Tämähän voisi olla näppärä reissuvoide.. eli koko kasvoille kosteustusta.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #154 : 14.02.10 - klo:19:13 »
Mä tykkäsin myös paljon tuosta uudesta silmänympärysvoiteesta! Kokeilin näytepakkauksen ja menee ehdottomasti ostoslistalle kun seuraavan kerran pitää silmänympärysvoidetta hankkia. Tuntui kosteuttavan hyvin, INCi vaikutti todella hyvältä luonnonöljyineen ja ei ärsyttänyt lainkaan mun herkkiä silmiä. Iso plussa siitä ettei maksa kuin alle 7 euroa..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 14.02.10 - klo:20:38 »
Ostin Herbina MarjaSpan kuorinnan ja kosteuttavan kasvonaamion. Kuorin kasvojani aivan liian harvoin ja en tiedä, johtuiko tulos MarjaSpasta vai yleisesti kuorinnan tarpeesta, mutta iho aivan hehkui ja tuntui todella pehmoiselta :) Tuoksukin oli kiva ja olen kaikin puolin tyytyväinen. Kasvonaamio tuoksui myös hyvältä, mutta kaipasin enemmän kosteutustehoa. Pieneen hemmotteluun kuitenkin oiva. Aiemmin mulla on ollu MarjaSpan kosteusvoide (en muista kumpi kahdesta) ja tykkäsin siitä todella paljon. Tuoksui aivan älyttömän hyvältä ja imeytyi hyvin ja jätti ihon uskomattoman pehmeäksi. Pitäisi oikeastaan ostaa uusi purkki taas käyttöön.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 14.02.10 - klo:20:54 »
Mäkin kokeilin tuota Sensitive-silmänympärysvoidetta ja olin tosi iloisesti yllättynyt. Kosteutti tosiaan hyvin, vaikka tuntuikin aika kevyeltä, ja sopi hyvin meikin alle. Menee varmaan munkin ostoslistalle.

keksi

• Vieras
« Vastaus #157 : 25.02.10 - klo:17:34 »
Herbinan tasapainottava kasvovoide on paras! Kevyt, nopsasti imeytyvä ja tarpeeksi kosteuttava. PLussana herkullinen mansikkatuoksu. :-* tätä kasvovoidetta en vaihda, luottotuote.

Poissa Pisama-tyttö

• Haiven
  • *
« Vastaus #158 : 09.03.10 - klo:21:21 »
Onko siinä Sensitive silmänympärysvoiteessa aurinkosuojaa?
Keskiruskeat vähän kulta-kupariin taittuvat vyötärö-pituiset, 9,5cm paksut ja 1c-tyypin hiukset. Hiusongelmina kuivat ja haaroittuvat latvat. Tavoitteena sama pituus terveemmillä latvoilla.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 10.03.10 - klo:12:06 »
Ostin joku aika sitten Herbinan Marja Spa ravitsevan kosteusvoiteen itselleni yövoiteeksi. Eilen sitten ensimmäistä kertaa uskalsin kokeilla. Käsissä voide tuntui todella paksulta ja rasvaiselta verrattuna siihen mitä yleensä käytän ja pelkäsin, että menee huokoset tukkoon... Tuntui kuitenkin toimivan paremmin kuin Vichyn Oligo-voide jota olen nyt yövoiteena käyttänyt. Ihon pinta tuntui ensin rasvaiselta, mutta voide imeytyi kuitenkin nopeasti ja nyt aamulla iho tuntui paremmalta kuin tavallisesti  :) Tuoksu on kuitenkin todella voimakas ja esanssinen. En varmaankaan sen takia osta tuota tuon purkin jälkeen uudelleen.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 27.03.10 - klo:19:00 »
Minullakin on jo menossa toinen pullo tuota marjaspa soft kasvovettä. En jätä sitä koskaan kasvoille yöksi/päiväksi, vaan aamuisin pyyhin sillä kasvovedellä kostutetulla pumpulilla kasvot ja huuhdon sen heti vedellä pois. Ensimmäisillä käyttökeroilla tuntui kirvelevän nenänalusta ja hajusta tuli mieleen joku mummohajuvesi, mutta nykyään on jo ihan kiva mielestäni. :)
1a F ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 28.03.10 - klo:23:33 »
Tänään ostin ja heti kokeilinkin sitä marjaspa kasvojenpuhdistusainetta. Tuntui aluksi vähän jotenkin liian vetelältä ja ihan koostumus on melkein sama kuin sillä kosteuttavalla kasvonaamiolla. Ihan ensimmäisen kerran älkeen ainakin olen tyytyväinen, lähti meikinjämät ynnämuut pois hyvin ja iho tuntui puhtaalta eikä laisinkaan kuivalta.
kasvovettä ajattelin hakea heti kun pystyy, kun sitämonet täällä tuntuu kehuskelevan :) Ja mä en kaikenlisäksi ole ikinä käyttänyt minkään sortin kasvovettä niin kai sitä pitää senkin syyn varjolla ostaa  ::)

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #162 : 01.04.10 - klo:03:32 »
Mulla on tuo Marja Spa kosteuttava kasvonaamio ollut nyt pari viikkoa käytössä ja no, joo...tällä tulee kyllä ihanan pehmeä iho, mutta mun mielestä ei juurikaan eroa kosteutustehoiltaan jostain kosteuttavasta yövoiteesta. Oon yleensä pitänyt tätä naamiota iholla 15-20min ja on jo siinä vaiheessa ehtinyt imeytyä siinä määrin, että periaatteessa voisi ihan hyvin lähteä käymään vaikka kaupassa eikä kukaan kattoisi mitenkään oudosti, nyt viimeyönä annoin naamion vaikuttaa yön yli ja se oli yön aikana imeytynyt ihan täysin niin ettei periaatteessa olisi tarvinnut huuhdella ollenkaan pois, monen yövoiteen jäljiltä on naama aamulla tahmeampi.

Monen mielestä tämä tuoksuu mansikalle, mutta mun mielestä kylläkin selkeästi vadelmajugurtille, ihan ok, mutta hieman turhan makea tuoksu, olisi enemmän mieleeni jos olisi aavistuksen raikkaamman marjaisa.

Kyllä tätä ihan iloisesti käyttelee, mutta jos on käytössä kunnolliset kosteusvoiteet niin ehkä aavistuksen turha tuote kuitenkin kun naamiolta ehkä odottaisi jotain ekstraa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 01.04.10 - klo:09:37 »
Ostin sen herbina sensitive rauhoittavan kasvoveden. Mä en ole ikinä ennen käyttänyt kasvovettä ja olin aika shokissa kun saunan jälkeen kokeilin naamaa vähän pyyhkiä. Jäi meikkivoiteen jämiä vanulappuun  ::) Ei paljoa, mutta sen verran että se lappu ei ollut täysin valkoinen kuitenkaan sen kasvojen pyyhinnän jälkeen. Hmm, ei ihmekään jos iho ärtyy välillä kunnolla kun ei putipuhdas ole :p
Kasvovesi tuntui imeytyvän hyvin ihoon ja antoi vähän raikkaan tunteen. Tykkäsin kyllä. Alunperinhän halusin ostaa ko.kasvoveden koska ei ollut hinnalla pilattu ( 3,25€) ja tästä tulee varmasti nyt yksi vakkarituotteistani! Olen erittäin tyytyväinen   :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 01.04.10 - klo:09:44 »
Putsari on tosi pieni, joten aattelin että ehkä se on tiivistettyä tms. Nooh, ihan perusvaahtoputsaria se on, joten se kuluu mulle varmasti 2 viikossa (käyttänyt sitä 2 kertaa 3x pumppausta ja pinta on jo alle Herbina-tekstin).

En ole katsonut noiden incejä, mutta tuli vain mieleen, olisko pieni pakkauskoko säästänyt esim. jonkun säilöntäaineen lisäämiseltä, kun herkän ihon tuotteita kuitenkin ovat.